Metoda dvou kýblů (2BM) - diskuze
- oxik
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 14 bře 2014, 13:08
- Bydliště: České Budějovice
Konečně někdo napsal, jak to opravdu je, jakékoli sáhnutí na lak je nebezpečné, přesvědčil jsem se o tom sám na nově lakovaných dílech (+2 vrstvy hybridního vosku) na svém autě, jemné škrábanečky se vytvoří už po pár umytí a to jsem vždycky čistou rukavicí a vodou bral nejdříve právě ty lakované části a to samé při sušení - jen přikládat ručník, žádné tahy.
http://www.display-folie.cz - ochrana pro všechny displeje a monitory
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 55
- Registrován: 13 dub 2015, 10:30
- Bydliště: Brno/Bratislava/Praha
Presne tak, pokud mozno, tak na lak nesahat, a kdyz uz sahat, tak holt nebyt pak prekvapenej, ze tu a tam bude nejaky jemny skrabanec. Vetsina lidi ani poradne nevi, co dela laku velmi oblibene clayovani, maji to zapatlany vseljakejma lestenkama a voskama, ale jak se to jednou sunda a posviti na to, tak lidi byvaji prekvapeny. Na cerstve lakovanych dilech je obcas umeni vubec neco vylestit. Ne vsechny pasty si rozumi s novym lakem.
Uplne narovinu, buffovani keramiky je v tomhle docela svinstvo, hodne dlouho jsme spekulovali nad uterkama, co opravdu minimalne skrabou, dnes si troufam rict, ze mame knowhow i uterky, ktery v 98% zamezi vzniku jemnych skrabanecku i pri drive velmi narocnem buffovani profi keramiky. Ale i tak se holt zadari, klidne i v 8/10/12 vrstve a musi se keramika zlestit a aplikovat znova.
Uplne narovinu, buffovani keramiky je v tomhle docela svinstvo, hodne dlouho jsme spekulovali nad uterkama, co opravdu minimalne skrabou, dnes si troufam rict, ze mame knowhow i uterky, ktery v 98% zamezi vzniku jemnych skrabanecku i pri drive velmi narocnem buffovani profi keramiky. Ale i tak se holt zadari, klidne i v 8/10/12 vrstve a musi se keramika zlestit a aplikovat znova.
- Kmoda
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 596
- Registrován: 23 bře 2012, 18:54
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
A já myslel že jsem jediný,komu se po vyleštění nedaří udržet to v tom stavu a po několika mytí se vždy nějaké škrábance objeví. Myji jedním kýblem a suším normálně tahama. Na šetrné mytí v klidu a sušení přikládáním ručníku bych musel mít místo a ne veřejnou wapku. Tam by mě brzo vypískali a klepali by si na hlavu
- oxik
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 14 bře 2014, 13:08
- Bydliště: České Budějovice
Já to na veřejný wapce dělám, ale v noci Navíc se mi zdá, že sušení přikládáním suší líp, ale to bude asi typem ručníku.
Co se týče dvoukýblovky, je pravda, že nepoužívám žádný grit guardy apod., takže to samozřejmě může mít nezanedbatelný vliv, jeden čas jsem jezdil umývat taky jen s jedním kýblem, hlavně v zimě, když na wapce netekla voda z kohoutku a musel jsem si vozit kanystry..stejně mám pak v té vodě minimum nečistot, většinu opláchnu wapkou a pak postupuju striktně odshora dolů od nově lakovaných k dodrbaným spodkům
Co se týče dvoukýblovky, je pravda, že nepoužívám žádný grit guardy apod., takže to samozřejmě může mít nezanedbatelný vliv, jeden čas jsem jezdil umývat taky jen s jedním kýblem, hlavně v zimě, když na wapce netekla voda z kohoutku a musel jsem si vozit kanystry..stejně mám pak v té vodě minimum nečistot, většinu opláchnu wapkou a pak postupuju striktně odshora dolů od nově lakovaných k dodrbaným spodkům
http://www.display-folie.cz - ochrana pro všechny displeje a monitory
- Michail
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 549
- Registrován: 08 srp 2014, 12:11
- Bydliště: Černovice
On ten Grit není všespásnej, na YT je o tom dost videí, kde to někdo zkouší, jak moc se například víří bordel v kýblu bez Gritu, s Gritem, se dvěma... A ve finále z toho snad vyšly nejlíp dva Grity v jednom kyblu.
F**k me, I'm FRENCH!
K4M Renault Mégane Coupé 1.6 16V, r. v. 1999
F4R Renault Laguna GrandTour 2.0 16V, r. v. 2006
K4M Renault Mégane Coupé 1.6 16V, r. v. 1999
F4R Renault Laguna GrandTour 2.0 16V, r. v. 2006
- Rocco
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 741
- Registrován: 18 úno 2015, 19:28
- Bydliště: okr.Kutná Hora
Tak jak to tu čtu,tak jsem se celkem uklidnil.
Po rozleštění se mi totiž po cca 5 mytí také povedlo sem tam udělat lehounký škrábaneček.Myslel jsem,že jsem ničema,ale ono je to asi normální.
Po rozleštění se mi totiž po cca 5 mytí také povedlo sem tam udělat lehounký škrábaneček.Myslel jsem,že jsem ničema,ale ono je to asi normální.
Kdo si hraje,nezlobí ... tak pořád myji a leštím auto,abych nezlobil.