Labocosmetica P-RAY

Příprava laku před aplikací vosku, čištění laku pomocí clay hmoty.
Odpovědět
Napster
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 371
Registrován: 21 zář 2011, 18:03
Bydliště: Mladá Boleslav

#P-RAY dekontaminuje karoserii, ráfky a okna od železných a oxidačních zbytků, vzniklých v důsledku přepravy po železnici, parkování v blízkosti oceláren nebo železničních stanic, nebo v důsledku městského znečištění či kyselých dešťů. Výrobek je inertní ke karoserii, nárazníkům a plastovým dílům, nenarušuje dříve aplikované ochranné povlaky. Díky exkluzivní a mimořádně účinné směsi je # P-RAY schopen rozpustit železné částice tak, aby se snadno odstranily i proudem vody. Je nezbytný pro přípravu karoserie před leštícím nebo ochranným cyklem. Na rozdíl od konkurenčních produktů tohoto typu nezapáchá.

ZPŮSOB POUŽITÍ:

Nastříkejte čistý #P-RAY na karoserii nebo ráfky. V případě závažného znečištění karoserie nebo před začátkem cyklu leštění použijte ředěný v poměru 1:1 na předem umytý povrch. Počkejte 5-10 minut. #P-RAY rozpustí všechny železné částice a vytvoří purpurově zbarvenou kapalinu. Nenechávejte výrobek na povrchu zaschnout. Dobře opláchněte a v případě potřeby postup zopakujte. V extrémních případech si můžete pomoci clayem.

Ředění:

Silná dekontaminace: čistý; střední dekontaminace 1:1; udržování 1:3.

Moje poznaty- lepsi rozprasovac,nez u BH Korrosol. Ma sirsi rozprach, nepachne tolik,jako IRON X a nebo Gyeon IRON,nicmene na parfemace BH Korrosolu je o chloupek lepší. Co se tyce hlavni veci a to ucinku. Na testovanych kolech(myto pouze v mycce naposled mesic zpět. Reakce pripravku s poletavou rezi je okamzita, krasne rozpousti poletavou rez z kol. Pri oplachu tlakem vody jsou kola cista(tam,kam se dostal P-RAY)
Co se mi moc nelíbí ve srovnani BH Korrosolu je rychlejsi vysychání pripravku. Kdyz jsem mel postrikane 4. Kolo,pripravek za tu chilku byl skoro zaschnuty na 1. Kole. Ale neberu to jako velky minus(. I pres to sel krasne dolů a pri kontaktu s vodou opet dostal syte rudou barvu.

Tento produkt mohu jednoznačně doporučit. Zkousel jsem ho i na sve lestene(nezalakovane) disky a bez problemu.

K zakoupeni je ZDE https://www.detailingshop.cz/chemicke-c ... etave-rzi/
Přílohy
20170617_120106-1000x720.jpg
20170617_115818-1000x720.jpg
20170617_115729-1000x720.jpg
20170612_231413-1000x720.jpg
Uživatelský avatar
Tom79
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 33
Registrován: 01 bře 2017, 14:12
Bydliště: Praha

Na karoserii budeš dělat nějaký test? Zajímalo by mě jak funguje na polétavou rez na laku... a dle popisu jestli se opravdu může nastříkat na již ošetřené auto voskem bez ztráty "kytičky". Jinak vypadá v poměru cena/ředění velmi zajímavě :thumbup:
Napster
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 371
Registrován: 21 zář 2011, 18:03
Bydliště: Mladá Boleslav

Pred par lety jsem mel bilou OII posetou komplet poletavou rzi. Superb,subarko jsou tmave barvy porsche je stribrny a jen vikendovka,kde uz je 3.sezonu wet coat :D na firme mame bile citigo,ale ty jezdi kolem komina a jsou bez ochrany. Na lak bych se toho nebal. Povlaku by zo nemelo ublizit. Behem mesice bych mel jet s porsche na okruh,tak bych mohl obnovit wet coat a po okruhu ho vzit celej P-RAYem.
Uživatelský avatar
Kmoda
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 596
Registrován: 23 bře 2012, 18:54
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Máte někdo už více zkušeností s P-RAY případně s jeho ředěním? Přemýšlím o tomto "železožroutu",je tam zajímavá cena versus možnost ředění,pokud to tedy ředěné funguje. U jiných přípravků jsem možnost ředění neviděl...
retron
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 109
Registrován: 21 led 2014, 11:18

bral jsem tim bilyho kombika viditelne nijak nekontaminovaného a padla na to celá půlitrová flaška a rozhodně bych to teda neředil
Odpovědět