Vše o finální protekci laku, popis jednotlivých druhů vosku a sealantů. Udržba již nanesených vrstev vosků.
Od Helmut
#62227
Také jen pořádně umyji JARem, dekontaminuji, znovu umyji JARem, umyji kvalitním detailingovým šamponem, usuším, odmastím IPA a nanáším Fusso
Od capo
#62228
Ryco píše:
24 říj 2018, 14:27

Otevřel jsem si i ten článek vlesku, který je psán pro Fusso a tam je přímo napsáno, že se má lak odmastit:
"Umýt a chemicky dekontaminovat lak, obvykle Ironem.
Přeleštím lehce abrazivní leštěnkou, abych lak pořádně očistil.
Vezmu IPU a lak odmastím - klidně několikrát a důkladně.
Teprve teď nanesu Fusso."
No a právě tou lehce abrazivni lestenkou je myšlen ten dodo prime....
No je to prostě divný. Nějak to vymyslím.
Uživatelský avatar
Od soray
#62239
Doporučovat přeleštění povrchu leštěnkou s obsahem olejů a pryskyřic a jako další krok odmaštění je podle mého názoru pěkná hloupost. První krok se tak prakticky stává zbytečným a jeho jediným efektem je úbytek produktu v balení a vyhozené peníze. Stejně tak aplikace tohoto typu leštěnek pod syntetické sealanty.

Pokud jde o nové auto, dobře popsal postup Ryco. Udělej chemickou dekontaminaci, odmasti (ne Ipou, ale vhodným odmašťovačem https://www.detailingshop.cz/chemicke-c ... rder=price) a aplikuj Fusso.
Od tom.i
#62247
Ja pred tydnem dodelal pripravu na zimu.
Umyl auto, chem.dekontam., clay, pak vylestil Menzrnou 3500, odmastit Prepem a pak aplikace 2 vrstev Fussa.
Od te doby parkrat prselo a kapicky krasne utikajou, aj na pohlazeni je lak krasne hladunkej.
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
Nissan 350Z Nogaro red

já koukám taky hlavně do německa... […]