Vše o finální protekci laku, popis jednotlivých druhů vosku a sealantů. Udržba již nanesených vrstev vosků.
#57568
Ahojte
Jsem jen zakaznik co uz nejakou dobu ma na aute keramiku (akorat je to SiRamik ale je to jedno). Tak ctu se zvedavosti o tom jak se veci maji a jak se postupne vyviji.

V prvnim postu jste uvedli srovnani keramik ale shledal jsem tam jiste mezery:
- jak je merena vydrz, resp. co je uznavane za hranici, kdy je mozne ric, ze keramika uz neni? SiRamik mam uz skoro 2 roky a nadale to tam je.
- co znamena vydrz 25Tkm? jedna se o tisice km? (pak spise tkm nebo kkm). Jaky ale ma vliv mnozstvi km na keramiku? Zdalo se mi, ze hlavni vliv na povrh ma mechanicke a chemicke pusobeni, na priklad myti.
- nejsou udane podminky v jakych vozidla s keramikou byly pouzivany/myte. Byly pouzivane specialni postupy vhodne pro auto s povlakem, nebo obyc kartacova mycka apod.

Zkratka, teto statistiky zdaji se mi nevypovidajici. Treba ale se pletu.
#57587
1. Prostě už neodpuzuje vodu, chybí sheeting, beading.
2. Co je na tom nesrozumitelného? Prostě 25 tis. km, jen je to napsáno trochu jinak než je zvyklost. Nájezd kilometrů má v zásadě jednoduché vysvětlení. Když dáš keramiku na víkendovku, která najede za rok 3 tis. km a stojí pořád v garáži, tak ti povlak vydrží „nekonečně“, kdežto když ho dáš na daily, kterým najedeš 20 tis. km za rok, tak je to trochu rozdíl. Nehledě na to, že během toho průběhu kilometrů se uvažuje nějaká periodicita mytí a jízda v různých nepříznivých podmínkách (zima atd.). Výrobce se tak kryje aby ho nemohl nikdo napadnout, že uvádí 2 roky životnost, ale co když s autem najede dotyčný za tu dobu 100 tis. km...
3. Jsou to informace udávané výrobcem.

Závěrem bych jen řekl, že toto není žádná statistika, nýbrž, jak již předmět tématu napovídá, pouze přehled povlaků ;)
#57594
JJ. Chapu, jen udane cisla napovidaji porovnavat povlaky prave podle techto udaju. A ty jsou nebo muzou zavadet jistou (a nevycislenou) nepresnost.

Ty najete km navadi, ze na aute, ktere najezdi 20 tis. km a behem toho nebude vubec myte zbyde mene povlaku, nez na stejnym aute, ktere ale najede jen 5tkm a mezi tim majitel ho 10krat vykartacuje. Zkratka PR manipulace ;)

Jeste napada mne dalsi otazka. Jde hodnotit keramicke povlaky podle vizualniho vysledku? Myslim tim vetsi/mensi wet-look, lesk, hlubka barev apod? Nebo vsechny jsou cca stejne?
#57605
"Ty najete km navadi, ze na aute, ktere najezdi 20 tis. km a behem toho nebude vubec myte zbyde mene povlaku, nez na stejnym aute, ktere ale najede jen 5tkm a mezi tim majitel ho 10krat vykartacuje. Zkratka PR manipulace "
tady vůbec netuším o čem píšeš..i kdybys auto neumyl ani 1x za celou dobu životnosti ošetření, tak to nemá na výdrž ošetření moc přínosný vlil...spíš naopak ;)
Ono je(ne)psané pravidlo, že kartáče jsou tabu...ale to i u obyč vosků či čehokoliv, co majitel na auto dává a má trošku ponětí, co kartáče dělají.
Tohle s pr manipulací nemá asi ani co dělat.
Povlaky by vizuálně být stejné neměly. Jsou na trhu polymery,křemíky,titany a kdovíco ještě :D
#57610
V první řadě to chce zbytečně nechytračit a používat selský rozum. Samozřejmě, že pokud začnete řešit, jestli je auto pravidelně myté nebo nemyté, jestli jezdí jen v létě nebo i v zimě, jestli na něj serou ptáci nebo je někde v garáži, atd atd.... tak se logicky řešení nikdy nedopátráte.
Údaje výrobce je nutno brát vždy s rezervou a jako orientační, to je celé. Neznamená, že když jeden výrobce napíše výdrž 1 rok a druhý 2 roky nebo tolik a tolik km, tak povlak druhého musí vydržet více než ten první. Tady nejvíce řeknou až reálné zkušenosti, na základě kterých lze následně dalším zákazníkům sdělit podle způsobu provozu jejich auta orientační výdrž povlaku nebo jiné ochrany.

LT Detailing, klobouček,hodně slušný