Vše o finální protekci laku, popis jednotlivých druhů vosku a sealantů. Udržba již nanesených vrstev vosků.
#60388
Zdar a máme zde další pokračování testu.Nyní to máme 2měsíce a 16 dnů od první aplikace a ujetých 2300km.Udělalo se nám relativně pěkně tak mi to nedalo a udělal jsem pokračování testu.Tedy pěkně bylo než jsem si vše připravil na mytí auta pak se zatáhlo a moc příjemný to nebylo ale co už ;)
Tak jako první nás opustil CP Reload a kdo bude další?Zatím to vypadá,že další nařadě bude Fusso 12 i když ještě něco málo tam bude tak uvidíme při dalším testu.
Tady máme žebříček po 2měsících a 16 dnech a ujetých 2300km musíme taky zohlednit že test probíhá v zimním období.

1. Místo - Fusso F7 ne nadarmo je označován jako tekuté Fusso 12
2. Místo - BSD tohle je pro mne velké překvapení
3. Místo - BH tady je už taky trošku znát únava ale stále dobrý
4. Místo - Collinite 476 to samé jako u BH
5. Místo - Fusso 12 co k tomu dodat pro mě to byl favorit ale něco se stalo a já nevím co :ireful:
006.jpg
009.jpg
010.jpg
011.jpg
012.jpg
013.jpg
014.jpg
#60391
Říkám perfektní za mě je fusso top vosk už pár let ale tady v testu to prostě nedal buď svojí nebo mojí chybou.Máš tam jednu vrstvu nebo 2?Parkuješ venku nebo v garáži?Na 4 měsíce mi to připadá že se fusso chová jako po nanesení nulová degradace funkčnosti což se po 4 měsících moc nezdá tedy jestli jsem dobře počítal.Ale jestli si dával 2 vrstvy tak to je pak jasný že takhle funguje po 4 měsících.U mě se muselo opravdu něco stát protože už po měsíci se choval tak jak ho neznám.Jak bude u konce tento test tak budu testovat opět ale pouze 3 kandidáty obě fussa a BH ve dvou vrstvách a bude se testovat na kapotě.Nevím jestli to bude test pouze pro mě nebo veřejný ještě uvidím.
#60398
Hele mohlo to bejt nejak po pulce rijna, psal jsem si totiz s wildtem ohledne supernaturalu na skla a vim ze jsem to uz delal jenom jednou rukou a uraz jsem mel 10.10 myslim...
Takze urcite je to jenom jedna vrstva.
Auto parkuje kazdej den venku a kazdej den jezdi 15km plus parkrat jelo na vylet..
V podstate ale kazdej patek jezdim za 10kc na osmotickej oplach a dvakrat jsem to myl rucne s dj btbm..
Ale zacal jsem uz zase jezdit na treninky 4 tydne 140km pres mohelnicak a vcera jsem byl zase splachnout a rekl bych ze prava strana je najednou mrtva
#60401
Jako jeste uvidim jak na to sahnu rukou ale vubec bylo celý auto spinavy spis jenom na prave strane, kolem toho mohelnicaku je strasne bordelu na ceste tak to odnasi ta strana u krajnice, kde je toho nejvíc. Leva strana byla bez znamky tak 20cm od prahu (ne az po listu)
#60404
Zdar tak jelikož mi to nedalo a z výdrže Fussa 12 jsem byl víceméně zklamaný dnes mi to nedalo tak jsem začal další test.
Testu se zůčastní Fusso 12 - Bilt Hamber Double Speed Wax - Fusso F7.
Příprava : Clayování + příprava pod vosk Krauss a antihol.pasta b.kotouč + odmaštění Gyeon Prep.
Vosky budou naneseny ve dvou vrstvách s časovým rozestupem 3hod a následné vyzrání vosků do druhého dne a následný test beadingu.Pak už klasika po určité době budou probíhat zkoušky beadingu a výdrže vosků.Stávající test nadále pokračuje druhý test je pouze doplňkový ;)

Chystám test kde se bude testovat výdrž vosků v jedné vrstvě a ve dvou vrstvách.Smysl testu je jestli má smysl vrstvit vosky snad to bude někoho zajímat mě určitě a proto ho udělám ať se vám to líbí nebo ne :pleasantry:
001.jpg
002.jpg
003.jpg
004.jpg
Leonidas se to líbí
#60406
To snad už nejde ani rozleštit.V létě jsem to nechával max 1hod a to už bylo někdy moc.Teď to nechávám 20-30min zkouška prstem jestli se to nematlá a leštím.Druhý den to musí být jak kámen ne?
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Když já nevím...

Stejně tak jako kadeřnická MX-5 :-P Furt j[…]