Údržba všech typů disků kol a pneu.
Uživatelský avatar
Od oxik
#45321
Díky Neozine, stačila by i starší fotka, kdybys někde vyhrábnul :) Ale budu rád za aktuální :)

Cudl: Na webu mají "Nanesení práškového bezbarvého laku, vypálení při 180° C, vychlazení" takže transparentní lak nebude klasickej bezbarvej lak, ale taky prášek..no ještě to zvážím, ale billberyho nemám problém pořídit, spíš mám problém s ochranou disků, protože to zatím všechno do týdne vzdalo :D
Uživatelský avatar
Od Neozin
#45323
Nevymýšlej blbosti typu vosků a sealentů. Vem rovnou keramiku. Já to s experimentováním vosků a sealentů vzdal už - finančně mě to stálo dost a nic nefunguje podle mých představ.
Poslední možnost je keramika, na kterou vsázím. Zatím jsem ještě nevyzkoušel.
Uživatelský avatar
Od oxik
#45330
jj, na zrenovovaný disky bych ani nic jinýho nedal, jen si musím anjít čas, abych mohl projít testy, líbí se mi věci od Gyeonu, tak uvidím, ale keramika tam půjde určitě
Uživatelský avatar
Od BigBang
#45376
Renovace, renovace, taky bych asi jednu potřeboval na připravovaný letňáky. Koupil jsem je za dobrou cenu, ale někdo vzal všechny 4 o obrubník, takže maj stříkaný „límce“, teda jestli se to límcema dá nazvat u kanáldeklů :D
Od Luksakes
#64729
Čaute,

Prosím o radu. Koupil jsem nové disky která nikdy nebyla použita na autě a chtěl bych je nechat nastříkat načerno do kamaxitu. Ale potřeboval bych vědět jestli je musím předem nechat opiskovat když jsou to funglovky aby na ně lak chytl nebo lak chytne i na neopiskovane kola?

Dík
Od HonzaD
#64732
Disky jsou ale nalakovány, ne? Co jsme dávali díly do práškové lakovny, tak se jim nikdy nelíbily ani malé zbytky laku a tvrdili, že by prášek neulpěl / nedržel. Původní lak jde sundat třeba louhem, to by mělo jako základ stačit, ale asi bych se radši držel technologického postupu konkrétní práškové lakovny. Pokud renovace kol dělají běžně a doporučují otryskání, pak bych se tomu v zásadě nevyhýbal.

Neznám tvojí situaci, ale jestli to teda není nezbytně nutné, tak bych úplně nová kola (hádám kvůli změně barvy) radši normálně nalakoval. On ten komaxit není nějak překrásný a na nových kolech není co renovovat, ne? Nebo pokud měníš barvu na něco jako "univerzální černá" :D tak to zní blbě, ale mám pár kamarádů, co mají / měli kola v černém plastidipu a několik let to vydrželo na pohled docela pěkné (letní kola, ne provoz v zimě). Hlavně ti původní lak zůstane, v nákladech pár stovek a přinejhorším to za půl dne ze všech 4 kol sloupeš.
Od header009
#64736
Mám kamaráda co se tím živí, opravdu aby to drželo musí všechen původní lak dolů a zmatneni pískováním.
U novějších kol se díky vysoké kvalitě laků používá nejdříve chemické odstranění laku a až pak se piskuje. Jinak by na tom nechal ruce.
Od Cudl
#64739
Na komaxit musis mit cistej kov bez barev, laku a rzi. Jinak vetsinou v praskovejch lakovnach i triskaj ( piskujou )
Od Luksakes
#64748
Díky za rady. Asi si raději připlatím a nechám to nalakovat normálně u lakýrníka. A ještě sem se chtěl zeptat jestli jdou vyleštit nalakovaná kola. Mám na druhém autě nalakovaná kola kamaxem ale chtěl bych je vyleštit nebo už jsou na nich mistama vlásečky které bych chtěl rozlestit. A dodat jim trochu lesku :D Dá se to ručně nebo spíše strojově? Popřípadě jaké pasty by jste na to doporučily :smile: diky :thumbup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]