Údržba všech typů disků kol a pneu.
Od wildT
#32483
Kdyz to tady oxik nahodil, tak abych zase nerozjizdel diskuzi kde nema byt, tak bych se rad zeptal:

- jak standardne treba probiha renovace alu kol a jake jsou moznosti (videl jsem na YT kde stary kola hodej do valce plnyho kulicek kterej z toho omlati vsechno a pak se to lakuje, jinde zas rucni brouseni atd)
- kolik to stoji
- na co si dat pozor aby to bylo ve vysledku fakt top a vydrzelo to


A tak, pro diskuzi :) Zajima me to protoze zimni sada ALU z multivana by to uz potrebovala ale kdovi jak to bude s jeho opravou (mno on se teda opravi ale pojistovna drzkuje).
Uživatelský avatar
Od martin51253
#32488
do pračky s brusnýma časticema se dávají hlavně na vyleštění.
dají se následně zalakovat bezbarvím lakem (ale sníží se lesk, zas netrpí na oxidaci)
tohle je celkem drahá varianta. tyhle 19" co jsem tu měl se nechávaly leštit za cca 10tis v pračce i s odlakováním původního laku.

pokud chceš jen klasický lak. opískovat, komaxit tam je cena nižší

Obrázek
Uživatelský avatar
Od Michail
#32490
Opiskovat najemno. Dostal jsem upozorneni pred poslednim komaxitem, ze kdyz se neco necha opiskovat "normalne", tak to nadela moc velky diry a je to pak videt. Jo a pozor na dirku na ventilek: na jedny kola jsem musel dat normalni gumovy, protoze komax ma urcitou tloustku a skryty se tam uz nevlezly :(

Ja mam ted nabidku na moje 16", chemicke odlakovani, lakovani stredu za 3000,-, limce si udelam na soustruhu :D
Uživatelský avatar
Od Kmoda
#32498
Mě by třeba zajímalo jak je to s tím komaxitem. Já teď svoje kola brousím ručně a strýc mi je bude normálně lakovat mokrou cestou,metalíza + bezbarvý lak do kterého dá změkčovadlo aby byl lak pružnější a odolával kamínkům. Ale třeba ten komaxit je prý tvrdý,neodlupuje se to? Jinak jak píše Michail,viděl jsem kola,které opískovali a nakomaxitovali a fakt byla vidět ta struktura po pískování,prostě děs...
Uživatelský avatar
Od lukascruz
#32505
Určitě záleží čím je opískují. Mám taky komaxit na kolech a je vidět stopy po pískování, ale musíš se na to zaměřit. Komaxit vydrží hodně, ale jak ho narušíš, tak už se pak odlupuje. Lak je určitě lepší, je víc barevných možností a případný poškrábání se nechá opravit. Ale cena bude vyšší, pokud ti to nedělá někdo známý. Lakýrníci si berou kolem 1k za jedno kolo a mě komplet komaxit i s opiskováním na 16 kola stal 2,6k
Uživatelský avatar
Od Austin
#32506
Ceny a výsledek jsou jak kde.
Dá se domluvit v lakovně pískovně Troubsko u Brna.
Zvláště zimáky plechy na černý mat udělají za cenu,
kterou jsem jim platil již v roce 1994. Nekecám.
Od vrbicek
#32507
výhoda komaxitu je cena a odolnost bych řekl, za sadu 4 kol - opískování a stříkání komaxitem, člověk zaplatí do 3 tisíc... ale jak bylo psáno výše, když se naruší komaxit, začne se loupat...
Mazda 6 gh

Vypadá to pěkně :thumbup:

Work from samot0506

já chtěl koukat na auto, ale jak si to v mo[…]