Mytí kol

Údržba všech typů disků kol a pneu.
Lukašu
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 28 led 2016, 19:58
Bydliště: Kousek od Ostravy

13000 to je nové ....netřeba oklepávat rez ...

Tak to stačí jen navoskovat ...a tlakovou vodou a detailerem to nejakou chvili podle mě udržíš extračisté..
Uživatelský avatar
BigBang
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 3320
Registrován: 19 říj 2011, 23:29
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Nicméně to nemění nic na tom, že ta rez se vytvoří při mytí na styčných plochách kotouče a destičky, takže tam to lakovat asi nebude. To je přirozená vlastnost železného kovu :D Jen některé kotouče na to trpí více než jiné. Když je potom po umytí a prvním zabrždění vidět rezavý prach na kolech, tak je asi nejjednodušší udělat to, co radil martin51253 ;)
GERMAN ENGINEERING...(\X/)

Fóbie a Šurikeny :) ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Lukašu
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 48
Registrován: 28 led 2016, 19:58
Bydliště: Kousek od Ostravy

BigBang ...ano v tom s tebou naprosto souhlasím..a jak píšeš jediná možnost jak toto vyřešit je to co psal výše martin51253
Uživatelský avatar
Loader
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 34
Registrován: 21 led 2015, 22:46
Bydliště: Praha 6

Jo jo, taky to tak řeším. Od myčky dojedu k první benzínce a s APC a hardem kola ještě oběhnu :( Je to tím že buď v kotouči nebo někde zůstane trochu vody, zabrzdím a rez z kotoučů se do toho chytne a ušpiní celé kolo.

Nic no, jen mě napadlo jestli není jiné řešení.

Díkes :)
Uživatelský avatar
BigBang
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 3320
Registrován: 19 říj 2011, 23:29
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

třeba před mytím obalit kotouče igelitem :mrgreen:
GERMAN ENGINEERING...(\X/)

Fóbie a Šurikeny :) ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Uživatelský avatar
Loader
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 34
Registrován: 21 led 2015, 22:46
Bydliště: Praha 6

Nebo sehnat keramické :D
Uživatelský avatar
Mr.Bean
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2679
Registrován: 11 kvě 2012, 19:59
Bydliště: Praha, Vrané nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

A nebo kdyz sou teply tak uschnou :D
MB w124 300TE-24 R6, BMW E12 525 R6, BMW E28 525i (na jaře 535i), BMW E23 735i R6, BMW E30 316i, Simca 1000 1,3 rok 66
Úplný blázni jsou ty lidi... Místo na koních jezděj v medvědech

Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
BigBang
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 3320
Registrován: 19 říj 2011, 23:29
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

při příjezdu na myčku plný brzdy, a pak rychle mejt :lol: akorát bacha aby se ty kotouče nezvlnily nebo nepopraskaly :D
GERMAN ENGINEERING...(\X/)

Fóbie a Šurikeny :) ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Totić
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 44
Registrován: 02 zář 2016, 10:57
Bydliště: Brněnsko
Obdržená poděkování: 1 poděkování

To je normální, že kotouč po navlhčení hned zoxiduje a chytne rezavý povlak. Nezbývá než se projet a dosušit je brzděním. Následně kolca ještě přepucovat jak píšete výše, z děr a šroubů taky něco vyteče.

Druhá věc co tady nikdo nezmiňuje i když jde už mimo detailing, že vedle nanesené ochrany kol kdy se pak míň špiní (a líp myje a čistí), je dobrý tomu jít naproti taky volbou nějakých nízkoprašných destiček.
Jezdím už několik let s tzv. "ceramic" příměsí desek a kola se pak opticky špiní velmi pomalu. 8-)

Pro doplnění uvedu běžně dostupné:
TEXTAR Epad
EBC Redstuff
ATE Ceramic
JURID White
TRW Dtec
Hawk Performance CERAMIC
atd. ;)
Tommyk
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 331
Registrován: 22 zář 2014, 10:56
Bydliště: Louny, Brno

Musím potvrdit, jezdím předek ate ceramic, zadek obyčejné.. A zadní kola bych mohl umývat 2x častěji než přední. Přitom předek se vždycky špiní více. (60/40)
Odpovědět