Dlouhé mikrovlákno

Mycí rukavice, sušící ručníky, leštící utěrky, molitanové a mikrovláknové aplikátory, kýble, štetce a ostatní pomůcky pro detailing.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Loomos
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 49
Registrován: 01 led 2016, 17:37

Zdravim ve spolek :-) jsem začátečník a popřečtení fora i nějakých jiných článků jsem ztracen. Chtěl bych poradit jaký mikrovláknový ručník (i utěrku) s dlouhým vláknem koupit ale aby to byla kvalita/cena aby to nebylo něco předraženého. Další moje otázka směřuje na to zda je lepší krátke nebo dlouhé vlákno. Předem díky :)
Uživatelský avatar
Neozin
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: 10 kvě 2014, 13:26
Bydliště: Ostrava

Loomos: Nelze říct jestli je krátké nebo dlouhé vlákno lepší. Každé slouží k něčemu a je k tomu vhodnější. To máš něco jako kdyby byla položena otázka, které pneumatiky jsou lepší? Zimní nebo letní?

Příklad použítí různých délek vláken:
Dlouhosrsté: Stírání leštících past, rozlešťovánů vosků/sealentů...
Krátkosrsté: Čištění oken, leštění kovů...

To neznamená že například na čištění oken nemůžeš použít dlouhosrstou. Můžeš, ale podle mě nedosáhneš takových výsledků jako s krátkosrstou, nebo se více nadřeš.

Sušící ručník bych doporučil Gyeon soft dryer vzhledem k ceně/výkon. Není to nějaká extra třída, ale svojí práci udělá. Může se stát že 1 gyeon soft dryer ti nebude stačit na vysušení auta. Kdyby jsi chtěl lepší kvalitu a trošku si připlatit tak šáhni po MM Dry Me Crazy 62x42cm. Neboj se malého rozměru, někdy se dělá s malým rozměrem lépe než s velkým. Má velkou gramáž 1200gr/m2, takže nasákne hodně vody.

Dlouhosrsté mám nejraději Gyeon Softwipe/Carpro BOA. Jedná se o plus mínus stejné mikrovlákna. Hodně jemné a kvalitní.

Krátkosrsté kvůli ceně bych zašel do KiK a koupil tam.
Uživatelský avatar
Loomos
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 49
Registrován: 01 led 2016, 17:37