Leštičky, leštící kotouče, vysavače, vysokotlaké čističe, atd.
Uživatelský avatar
Od pastovic
#50862
Nic si představovat nemusím, dělám to jednou za 14 dní takhle. A nějakej dobrák kdysi vymyslel hadru, tak ji používám (na ruce, na Glorii) a v pohodě. Však každej počká a když ne, tak přijede další den..... Jinak teda je prosím tě možné si po sobě přečíst co jsi napsal než to odešleš? Protože to aby luštil nějakej specialista. "hlavně že na z auta mizí.." atd. Díky.
Od raym0n
#50869
wildT píše:Jak se to rika... nejsem tak bohat abych si kupoval levne veci. Doufam ze to usetreny kilo za to stalo :mrgreen:
ted si nejsem uplne jistej na co narazis, Malorex nevyjde ve finale levneji a naopak nekupoval jsem ten kombi set kvuli cene, ale kvuli zdanlive vetsimu zpenovacimu vykonu, proto resim, kde je zakopany pes :fool:
#55912
Urcite je praktictejsi objem 3l, je to kvuli objemu vzduchu co do něj clovek napumpuje. Jestli mam 2l nadobu a dam do ni neco pres litr peny, tak budu muset dotlakovavat. Kdyz mas objem 3 litry tak tam das vic vzduchu a mene casto pumpujes. Doliti je sice otazka pul minuty, ale proč to delat nadvakrat kdyz tp jde najednou?
Uživatelský avatar
Od Kmoda
#55935
Napster píše:3l je o 1kg těžší,nez 2l. Do 2l se vejde 2000ml pripravku a do 3l az 3000ml přípravku. Natlakovani je to stejne manipulace je jednodussi s 2l.
Neznamená že do větší nádoby musím nalít více přípravku. To že je o kilo těžší platí pouze pokud dám do té nádoby o litr více. Zbytečné. Když dám do obou 1,5 litru přípravku což na auto bude stačit,do menší láhve už se nevejde moc vzduchu,ale do větší ano a bude to stříkat tím pádem déle. Pokud zvážím ty lahve prázdné,moc velký rozdíl tam nebude. Třílitrový pěnovač od Marolexu váží prázdný 600g, ten menší nevím,ale Mesto,které má poloviční nádobu váží 530g...
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
Nissan 350Z Nogaro red

já koukám taky hlavně do německa... […]