Ruční zpěnovač Marolex AXEL 2000 - zkušenosti

Leštičky, leštící kotouče, vysavače, vysokotlaké čističe, atd.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kmoda
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 596
Registrován: 23 bře 2012, 18:54
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Není to nic tak hrozného,asi nejste zvyklý na manuální práci :D S těma dírama je to divné. Třeba Mesto je má taky. Určitě se to po zaslepení jedné zlepší? Hoď video.
Jinak s tou předělávkou na kompresor,to přijedeš na myčku a napojíš to tam ke kempresoru nebo co?
Uživatelský avatar
BigBang
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 3320
Registrován: 19 říj 2011, 23:29
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

12v kompresor pro nouzový foukání kol ;)
GERMAN ENGINEERING...(\X/)

Fóbie a Šurikeny :) ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
HonzaD
Administrátor
Příspěvky: 504
Registrován: 17 úno 2016, 21:53
Odeslaná poděkování: 6 poděkování
Obdržená poděkování: 7 poděkování

líný člověk je vynalézavý :D :D
MaXyM
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 08 srp 2015, 23:42

Ale... jak jsem rad, ze jsem tady po delsi dobe nakouknul.
Mam 2litrove neco (uz jsi nepamatuji co presne) s ventilkem a mini-kompresurkem (MAX1 - napad nalezeny na timto forum). Pro moje Mondeo kombi te 2l jsou uplne na hrane. Treba neco spatne delam ;)
A to v pripade pouziti kompresoru nemusim dbat na vzduchovy polstar.

Myslim si ale, ze 2.5l to jisti. Proto 3l nadobu skutecne uvitam. Diky za tip.
MaXyM
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 08 srp 2015, 23:42

Tady fotka s porovnanim 3litroveho Marolexu AXEL 3000 s mym predchozim zpenovacem.

Obrázek

Prozatim Marolex3000 jsem na aute nezkousel. Navod je v anglictine a polstine. DOhromady jsou 3 ruzne zpenovaci trysky: 1 na zarizeni + 3 nahradni. Kazda dela jinou penu.
Pracovni tlak M3000 je max 4Bar (to co jsem mel drive ma max 3 Bar).

Trysky pro nejhustsi penu funguji dobre az u tlaku nad 3.5Bar. Pod 3 to dela slehacku, ktera pada dolu uz za tryskou. Ridkou penu to umi i u nizsiho tlaku

Na fotce mini kompresurek MAX1, ktery te 4BAR dava v klidu (alespon v mych kratkych testech)

M3000 neni moc vetsi, je ale tezsi. Jako bonus ma moznost aretace spouste (nevim zda je to v praxi pohodlne)

Otazka: jaka pena je lepsi na auto s keramikou: slaba a mokra, nebo husta a vice sucha? Zda se ze ta mokra rychleji pujde dolu. Sucha ale nedokaze ucinne rozmekcit spinu
Naposledy upravil(a) MaXyM dne 09 kvě 2017, 14:22, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Kmoda
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 596
Registrován: 23 bře 2012, 18:54
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Nevím co máš za ten původní pěnovač. Já mohu porovnat to co mám doma a to je Mesto 1,5 litru a Marolex 3 litry. Tudíž tam neplatí že není o moc větší,má dvojnásobný obsah a naopak hmotnost se moc neliší,je to 520 gramů vs 590 gramů,tedy zanedbatelný rozdíl. Pokud ale myslíš hmotnost nádob naplněných na max tak to je snad jasné,že je těžší,je tam také o hodně více kapaliny :D
MaXyM
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 40
Registrován: 08 srp 2015, 23:42

Prvnich par pokusu za mnou.
Nejvice ucinnou penu podle mne dela nejsvetlejsi vlozka. Je nejvice mokra potrebuje ale nejvetsi prutok vzduchu.U takoveho prutoku kompresor Max1 dokaze udrzet cca 2.1 bar. Lepsi mu pomahat prerusovanym foukanim. Je ji pak treba nanaset s blizsi vzdalenosti. Konzistenci ma ale spravnou, takovou kremovou.

Standardni vlozka dela hustsi a vice suchou penu. Vyzaduje mensi prutok, jde to ale hodne pomalu. Tmave modrou vlozku jsem uz pak netestoval.

Ted trochu OT.
Dlouho jsem zapasil s prachem jaky se v suche pocasi rychle sbira na cernym aute.Dnes se mi podarila skvela vec. V patek vecer umyl jsem auto, na to dal Supernatural Acrylic Spritz a odjel na hory. Tam behem vikenu na auto napadal takovej suchy lekky prach ze stromu a okolni prirody. Zalo se mi ze rychla jizda dalnici to vyresi. Nikoliv.
Dnes jsem na to hodil penu, a pak splachnul wapkou. Efekt Spritze bylo videt okamzite. Vsak vice uspokojive bylo, ze prach byl pryc. Nevim zda muze za to Spritz nebo konecne spravna pena. Od ted muzu si jednou za par dnu bez vetsiho usili obnovit vzhled auta ;)

Edit: bych zapomnel napsat o spotrzebie. Nevim cim to je, ale spotreba roztoku je daleko mensi nez u myho predchoziho zpenovace. U toho stareho 1.75l roztoku se zdalo malo. Marolexem AXEL 3000 udelam celou praci, lepsi vrstvu peny a navic vice mokre, nemusim setrit, navic postrikam celni sklo a strechu a spotrebuji jen cca 1.5l :-o
Uživatelský avatar
Kmoda
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 596
Registrován: 23 bře 2012, 18:54
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Tak kdo máte tento pěnovač a jaké máte zkušenosti? Mě se po pár týdnech udělala na spodku nádoby miniaturní prasklinka,odkud začala stříkat kapalina. Je tam takový svár přes celý průměr nádoby. Ale vypadá strašně amatérsky. Zkusil jsem reklamovat,paní mi napsala,že jestli je prasklá nádoba,tak s tím nic neudělá a že mi posílá nový pěnovač. Tento ani nechtěla zpátky,tak jsem ji poslal alespoň foto. To bylo v pátek a v sobotu mi PPL přivezlo nový pěnovač. Bohužel po pár měsících stejný problém. Už na to kašlu. Jedině sehnat někoho kdo ten spodek nádob zavaří...
roca
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 111
Registrován: 01 srp 2012, 10:56
Bydliště: Karviná
Kontaktovat uživatele:

... taky mi to prasklo ve svaru na dně nádobky. Poslal jsem to a čekám na vyjádření. :(
Eddiee29
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 499
Registrován: 03 dub 2015, 00:11
Bydliště: Hněvotín(Olomouc)
Obdržená poděkování: 3 poděkování

Kurna to mi říkejte, ja zatim porad v pohode, ale pouzito zatim cca 10x,hodne to stridam, mam 4 penovace
Odpovědět