Všeobecná diskuse na libovolné téma.
#59462
Právě mezi vosky na dutiny a FF je rozdíl. FF se nanáší i na vlhký povrch. Vytěsní vodu. Nikdy nezaschne, což je jeho výhoda i nevýhoda. Nevýhoda, smyje se - je to ztrátová konzevace. Počítám s umytím a reaplikací 1 až 2x ročně. Ale zase na rozdíl od vosku který když stříkneš na korozi, není sice vidět, ale pod ní to vesele žije dál.
Mimochodem, našel jsem ve dveřích vosk, zřejmě to někdo v Itálii už od nového auta udělal (byl samozřejmě jak jinak popraskaný a akorát zahnojil odvodové kanálky). Přede mnou na rampě si byl zrovna jeden kolega měnit olej. Díval se co to provádím a říkal, že on tam má na spodku vosk. Šel jsem se schválně podívat, opravdu, použil dutinový vosk na spodek. Jako vypadalo to docela dobře, když jsem se ale podíval pozorněji, našel jsem dost rezavých míst, kde vosk evidentně ještě nedávno byl a už upadl protože to pod ním reznulo dál.

Třeba tady https://www.bulliforum.com/viewtopic.php?t=93132 je vosk mike sneders, což je vosk, Pán vosk, nejlepší z nejlepších, s nějakým dinitrolem se nedá srovnávat, stojí také 10x tolik po odstranění vosku to pod ním prohnilo :-)


K tomu FF GEL BN co píšeš, mám ho taky, ale čekal jsem opravdu máslo, tohle je typická vazelina. Dokonce jsem byl chvíli odhodlaný ho vrátit, protože že se spletli v polepení plechovky. Bohužel nespletli, měkké máslo si v USA přestavují jinak.
#59468
Tak jestli mas álfu a nebo fiata,tak ty uz hnijou z vyroby. Ikdyz to platilo tak v letech do 2010. Jakmile se objevi rez,tak to uz je vetsinou pozde na osetrovani jen kosmetikou.
#59575
Napster píše:Tak jestli mas álfu a nebo fiata,tak ty uz hnijou z vyroby. Ikdyz to platilo tak v letech do 2010. Jakmile se objevi rez,tak to uz je vetsinou pozde na osetrovani jen kosmetikou.
Tak ohledně tohoto bych si dovolil oponovat, Fiata (Stilo) jsem koupil od otce který ho měl "od voňavky" s cca 10 000km... a po 370 000km je jediné místo zralé na vaření práh, který promáčkl inteligent v pneuservise když mu auto jeblo dolů z heveru :threaten: ... Povrchová koroze na podvozku je, to nepopírám, ale že by něco vysloveně hnilo se říct nedá... To taková dvojková koktávie a její pupínky v prolisu na SPZ na pětiletém a sedmiletém autě je úplně jiný příběh ;)
#59579
Ty pupinky na octavii jsou zpusobeny uzivatelem vozidla. Staci auto taky umyt od bordelu. Ve fiat servisu jsem kdysi delal. A sice to neni jako 120tka,ale i tak je to pro me nevyhovujici u tak mladych aut. Mazda 6 je kapitola sama o sobe.
Od wildT
#59595
Napster píše:Ty pupinky na octavii jsou zpusobeny uzivatelem vozidla. Staci auto taky umyt od bordelu. Ve fiat servisu jsem kdysi delal. A sice to neni jako 120tka,ale i tak je to pro me nevyhovujici u tak mladych aut. Mazda 6 je kapitola sama o sobe.
No... na moji oktavce (2011) popravde to taky pomalicku zacina, podle me do 3-4 let mam pupinky...

edit: I kdyz ted mi dochazi ze kufr byl 2013 strikany cely (coz je poznat tak ze vylestim auto a na strikanych castech jsou hologramy po prvnim myti, zatimco tovatrni lak vypada top nekolik mesicu)... :D Nevim nakolik to ma vliv a co s tim kufrem delali (byla tam mala promacklina resitelna PDR); ale kdyz naperes wapku zespodu na osvetleni, tak se to drzi okolo toho gumoveho tesneni a pak to zacne zevnitr asi i na nestrikanych dilech. Kufry jednickovyho superbu na to trpi naprosto extremne.
Mitsubishi Lancer

Dnes som sa pohral s interiérom... VP Citru[…]

pekny detailing, spatny fotograf ...

MB SL500 "žehlička"

Ahoj, díky. Nepamatuju si už jestli APC neb[…]