Všeobecná diskuse na libovolné téma.
Uživatelský avatar
Od Jurawood
#59341


Jinak zpět k tématu
tady další soukromý testík, začíná na této stránce a pokračuje. Je neuvěřitelné co FF vydržel.
Na začátku vlákna test provedl také ale FF zrezivěl téměř ihned. Nechal na to pražit slunko.
To jsem našel i v popisu, nesmí přijít do styku s přímím slunečním zářením.
Taky je moc dobrý AMS OIL - MP HD. U nás samozřejmě neexistující sehnat.
http://www.fordraptorforum.com/f36/clea ... dex23.html
Od Wirda
#59347
Ono. Žádná průlomová chemie to není a nebude. Jen tvrdá prevence. Snad si tu nebudeme nalhávat, že když tu každej věnuje x hodin deatilingu, myje, dekontaminuje, leští, voskuje xkrát do roka, že napatlá jednu plechovhu čehosi na spodek a má vystaráno na doživotí. Právě podvozek je ta nejnamáhavější část auta a tý by se mělo věnovat nejvíce. Šůchání hadříkem po kapotě je jen třešnička. A ať je to sebelepší výrobek, tak stejně by měla být povinnost, každý rok ten podvozek přejít a ošetřit. Ale to se nikomu moc nechce, ani mě. Je to pakárna. I tak se vždy z jara přemluvím a udělám to. Tímto se dostáváme k věci, že stačí obyčejná chemie, ale důležitá je ta prevence a práce :thumbup: Na lak si dáte taky ten best vosk a šampon. ale stejně to za čtvrt roku uděláte znovu, nebo přiživíte. To dělat pokaždé s podvozkem, tak je auto happy ne? :D
#59348
Přesně tak to chci :-)
A aby si to mohl každý rok očistit-ošetřit.
Nemůžeš tam napatlat asfalt typu resistinCAR, konkor500, dinitrol, bitumen, Body...
Tohle to wapkou a APC smyješ i se špínou a znovu ošetříš.
Já do toho jdu, už jsem se rozhodl. Pak sem dám fotku jak to dopadlo :-)
Od Wirda
#59381
Nic takoveho nedělám. Jedu klasiku. Odrbu, odrezím, když je co. stříknu zinkem a přetřu hameritkou. Zatím to funguje zcela perfektně. Ale mám auto z fabriky fakt poctivě ošetřený, takže se věnuju spíš ramenům a rámu motoru. Ale není to tak extra třeba. U Mazdy to bylo horší. Ta neměla na spodku nic než plech. Hrozný. Tak krásný auto a tak dojebaný. A ty koberce v zadních podbězích... Krásný držák vody pro hnilobu. Stejně jako Focus.
Od formen
#59403
Tak přidám aj já pár postřehů o ochraně podvozku. Mám novou Mazdu 6 (Mazda v Evropě stříká podvozky voskem jenom co je vidět, bez toho aby dali dole plasty, hrůza), první rok jsem dělal nejprve podběhy ve předu aj vzadu + dutiny, další rok spodek auta hlavně co se týká plechů (pod výfukem...), u náprav jsem jenom ošetřil sváry. Používal jsem Dinitrol 445 aplikace pomocí pistole na tlakový vzduch, jinou volbu by jsem ani nedoporučil, opravoval jsem potom štětcem kde chybělo a to bol des. Aplikoval jsem na čistý hladký povrch a drží to tam až až. Nevím čím by to šlo dat dolu, fakt to tam drží perfektně, při každé výměně pneu tak podběhy čistím docela statečně a nic to stým neudělalo. Takže za mne Dinitrol :thumbup: a nebál bych se použít znova.
#59413
Uz mam doma kanyst a pixle fluid filmu NAS a gel BN. Voni to jak krem na ruce, klasicky lanolin. Normalne s tim jde delat v byte :D
Ted cekam na spesl tlakovou nadobu ze zahranici, protoze 99% tech co se v cr prodavaji jsou nesmysl.
Funguji jen s velmi ridkymi tekutinami. Kdo vi jak funguje karbec pochopi. Kdo vi jak funguje turbo s karbecem :)
Zatim jsem natrel kousek plechu doma a ostra sprcha vodou to absolutne nesmyla. Bude to perfektni.

V sobotu jdu strikat.

Tady je dalsi krasne dokumentovany test, davejte vzdy dole pod fotkami sipku doprava, dalsi den. Ma to 37 dne, vydrzte do konce :)
Borec to ma u plaze, vysoka vlhkost, slany vzduch a jeste to kropi slanou breckou.
http://www.customchainmail.com/2014/04/ ... tial-post/
Od Wirda
#59424
Nezbývá doufat, že ty testy nejsou podvrh na spotřebitele a bude ti to fungovat. Rád si počkám na recenze a po sléze klidně použiju také. Jsem trochu skeptický. Vytrestal jsem se s Fussem a tar removerem od Dodo v jednom týdnu a To Fusso mě žere do dnes. A nejvíc to, že mi píše kolega z klubu, že ho má z Ebaye od stejného prodejce a pohoda. A předešlématlafuka na spodek taky, krot teho Dinitrolu a jejich výrobků. Těm důvěřuju. :smile:
#59457
Mám hotovo.

Koupil jsem si pistoli na dutiny, po vyzkoušení všech u nás se prodávajících nefunkčních šmejdů jsem zvolil jinou cestu, a jsem z ní doslova nadšen.
http://www.uktools.com/sealey-sg18-air- ... -3230.html

Den předem jsem podvozek umyl wapkou, s následným dosušením jízdou 160kmh :-)
Začal jsem komplet dutinami. Ta zahnutá trubička je naprosto boží.
Dělá to krásnou mlhu až 1,5 m daleko.
Takže touhle trubičkou jsem nastříkal všechny dutiny a že jich tam je, komplet celý spodek a nápravy. Použil jsem FLUID FILM NAS.

Při vystříkávání lemů za podběhy jsem dostal dva přímé zásahy do očí.
Hoši - NIC se nestalo, dělal jsem to až do večera. Všude krásná vůně, ruce a obličej jako by namazané krémem, měl jsem na vlněný svetr (schválně), který je teď krásně naimpregnovaný, v autě to z dutin vonělo a domů jsem přišel s úsměvem.

Vzpomínám, jak jsem se vracel domů z rampy 2 roky před tím, po nástřiku resistinem ML a CAR- třeštivá bolest hlavy, zvracení, celej zas*anej, auto zatentovaný.Oblečení na vyhození, z hlavy jsem to umýval týden.
Smrad na ulici další rok poté, každý kdo šel kolem se otočil. Každým usednutím do auta se mi vracela ona bolet hlavy.

Tak tohle byla doslova lahůdka a těším se na další práci.
Na komplet dutiny a celý spodek padlo asi 1 litr. Na jaře na to mrknu.
Od Wirda
#59458
Ten náš klempíř povídá. Auto mýt nejméně týden pře aplikací a jezdit v suchu. Nebo to umyje nechá týden stát na dvorku, aby do toho pralo slunko a prý v létě, sundá špunt, nebo odkryje záludné místo a kape na něj voda. Tak doufej, že v tomto počasí a vlhku, se ti to povidlo usušit. A aplikace v těchto měsících je sice lepší, než žádná, ale ideál červen a 30 ve stínu, prolejt a nechat na to prát slunko, aby se plech ohřál a navzlínalo to. Litr je teda celkem málo. Nám v létě do Hiace pustil 9 litrů dinitrolu :D Ale je fakt, že je krásně prolitá. Je to stavební pracovní auto. Ale nikde nic neteklo. Smrádek tak týden no. Máš toho kanystr, tak to můžeš v létě udělat zas. Ale doporučuju nechat auto fakt pořádně vyschnout.
Kokal jsem na tu pixlu toho másla. To by mohlo být dobrý na místa jako mezery mezi blatníky, nárazníky... Kam se dostane sůl, ale blbě se vymývá. Tím asi příští rok něco podetřu, ale napiš, jak to vypadá funguje. Třeba to někam mázni ku spodku a pozoruj přes zimu ;)
#59461
Právě mezi vosky na dutiny a FFG je rozdíl. FF se nanáší i na vlhký povrch. Vytěsní vodu. Nikdy nezaschne, což je jeho výhoda i nevýhoda. Nevýhoda, smyje se - je to ztrátová konzevace. Počítám s umytím a reaplikací 1 až 2x ročně. Ale zase na rozdíl od vosku který když stříkneš na korozi, není sice vidět, ale pod ní to vesele žije dál.
Mimochodem, našel jsem ve dveřích vosk, zřejmě to někdo v Itálii už od nového auta udělal (byl samozřejmě jak jinak popraskaný a akorát zahnojil odvodové kanálky). Přede mnou na rampě si byl zrovna jeden kolega měnit olej. Díval se co to provádím a říkal, že on tam má na spodku vosk. Šel jsem se schválně podívat, opravdu, použil dutinový vosk na spodek. Jako vypadalo to docela dobře, když jsem se ale podíval pozorněji, našel jsem dost rezavých míst, kde vosk evidentně ještě nedávno byl a už upadl protože to pod ním reznulo dál.

K tomu FF GEL BN co píšeš, mám ho taky, ale čekal jsem opravdu máslo, tohle je typická vazelina. Dokonce jsem byl chvíli odhodlaný ho vrátit, protože že se spletli v polepení plechovky. Bohužel nespletli, měkké máslo si v USA přestavují jinak.
Work from samot0506

OK už to jede nesmí se použít ten n&[…]