Ošetření podvozku před zimou - Stránky 2 - Detailing Club ČR

 

Všeobecná diskuse na libovolné téma.
Uživatelský avatar
Od Jurawood
#59325
Dinitrol také znám. A slyšel jsem také chválu.
Zase je to ale to samé.. spodek je asfaltovka s inhibitory a dutinovka ML je vosk.
Jeden výrobce to má lepší, jeden horší...

Oboje na spodku zamaskuje všechno, po pár letech to upadne a zjistíš, že to zkorodovalo vesele i pod tím asfaltem. I když určitě to zpomalí celý proces.

Jde o to, že když stříknu asfalt na spodek, ať už dinitrol, nebo resistin CAR , nebo BODY...

Stříknu na to následně slanou břečku, tak se to namočí a bude na tom viset až do jara.
A to já nechci, chci aby to odpuzovalo (wetcoating) a bylo to stále mastné.

Zatím mě neodepsali ani z USA, ani z českého zastoupení FF. Uvidíme, ale vypadá to, že nastříkám ten FLUID FILM UN (viskozita měkké máslo), ale nejsou mě schopni říct jak to krátkodobě ředit, prý olejem, jenže nepochopili, že to chci naředit jen chvilkově, po nástřiku aby to zase zatuhlo. Nebo to naprášit elektrickou pistolí bez vzduchu, ta to pod tlakem poplive. Ale nevím aby to máslo nebylo už také moc husté pro funkčnost té pistole. Na zahraničním fóru jsem našel, že to někdo ředí petrolejem. Jinak našel jsem spoustu uživatelů a každý to dost chválí. V testech to také vyhrává nad vším ostatním.

Třeba tady, je tam plno těch odkazů a vždy fotografie, postupně jak ubýhají dny tak ubývají fotografie odpadlíků, kteří zrezli :-)
http://www.customchainmail.com/2014/05/ ... n-test-v2/

Další... jako vážen FF vyhrává skoro všude, asi to nebude žádný podraz typu Horst Fuchs.
https://www.garagejournal.com/forum/sho ... p?t=266327

další...
https://www.shootersforum.com/gun-clean ... ation.html
Uživatelský avatar
Od Jurawood
#59327
tak z CZ už napsali... opapouškovali letáky výrobce, nedozvěděl jsem se nic nového. :dash:

Antikorozní prostředek Fluid Film je ideální k mezioperační konzervaci, ke konzervaci při námořní dopravě a hlavně ke konzervaci dutin (automobilů, lodí, stožárů, mostů apod.)
Ke konzervaci podvozku ideální není, protože je to stále měkký materiál, na který se může přichytávat prach a nečistoty.
Na konzervaci podvozků doporučujeme zakonzervování povrchu tenoučkou vrstvou antikorozního prostředku Fluid Film Liquid A, který je řídký, nanáší se stříkací pistolí v podobě mlhy v tenké vrstvě a následně zakonzervování podvozku antikorozním prostředkem Perma Film.
Tento materiál má v sobě, na rozdíl od Fluid Filmu, těkavé látky, které se po nanesení na povrch uvolňují a odpařují a tím dochází k pomalému zatvrdnutí materiálu, na který se potom nelepí nečistoty.
Tento materiál lze aplikovat a bude schnout bez ohledu na teplotní podmínky, pokud nejsou extrémní. Jedinou věcí, která se mění s teplotou, je
rychlost vypařování rozpouštědla, Je důležité dostatečné proudění vzduchu, tj. ventilace k odstranění výparů rozpouštědla.
Pro zvýšení rychlosti schnutí v zimě se doporučuje také přívod teplého vzduchu použitím vysoušečů.

Perma Film lze snadno aplikovat bezvzduchovou stříkací pistolí, štětcem či válečkem na povrch, zakonzervovaný tenkou vrstvičkou Fluid Filmu A. Pro silnější vrstvu se doporučuje víc nátěrů Perma Filmem.





No a odpověď výrobce

Hi Jiri,

Thank you for your interest in Fluid Film! We recommend Fluid Film NAS for most undercoating applications. BN is a much thicker product however, it is going to be too thick to spray through any kind of undercoating/ airless paint sprayer. We don’t usually recommend cutting Fluid Film with anything other than vegetable oil but by the time you add enough veggie oil or other substance to spray it, the product will be the same viscosity as Fluid Film NAS would have been, if not thinner. Fluid Film NAS is designed to creep and migrate, giving it excellent internal and external protection. If you have any other questions please let us know!

Best Regards,

-Fluid Film Team
Od Wirda
#59330
Urcite si to auto chces nechat dele jak 5 let? Ja bych to tak nehrotil. Pokud je podvozek ok, napar na to vosk od wutra napriklad, ktery byl zminovan. Tam chybu neudelas. Ten nas klempir osetri i napadeny podvozek tim ML, ono se to natahne do mezer, rzi a vsech ruznych mist, udela to film na plochach. Necha zavadnout a navzlinat ( jezdit v lete a suchu par dni) a pak na to napere bodycko. I kdby to nekde ruplo,vtak je to osetreny pod tim. Ale pokud chces, registruj se na Mazda club a kontaktuj pani Doris. Ta si veskerou ochranu aut japoncu dela a micha sama a ma sve osvedcene postupy a zkusenosti. Jeji auta jsou proste ukazka toho, jak o ne pecovat. Po x letech jsou na tom lip, nez po koupi noveho. A ze japonci nemaji zadnou antikorozni ochranu. Fakt je dobra. Doporucuju ji kontaktovat.
Od Wirda
#59333
Já s ní a jejími výrobky a míchanými huhu koktejly na ošetřování laku zkošenosti nemám, jen co jsem se dočetl. Ale o to tu nejde přeci ne? Jde o to, že má podvozky aut ošetřený a funguje jí to a má výsledek. Její M6 je v lepším stavu, než kdejaký auto z nás. A to je podstatný. Já M6 měl a vim... Japonec, už nikdy. Hnije pod rukama. Ale každýho věc, já jen umožnil širší pohled na věc. Pokud tu má někdo negativní postřehy, tak ať je napíše a nevozí po mně, zda si dělám prdel. 100 lidí, 100 chutí. Jinak mi to může být putna ne. Můj podvozek to není... :-P
Uživatelský avatar
Od Jurawood
#59334
Na mazdaclubu jsem byl, Doris znam :)vsechny jeji clanky.
smichej zelvu se silkonovym olejem. Jo to byly moje zacatky, nez mi mazda shnila..
Myslis, ze mam smichat fusso s bsd a silikonem? :D
Od Wirda
#59335
Jak jsem psal. Ja jeji navody nepozival. Jen sem videl, ze ma auta hezky udrzovany. Treba s nima nejezdi. .. vic neposlouzim. No, zrovna o fussu mi ani nemluv. U me nepouzitelny. Jeden mastnej flek. Pozil bCh ho na podvozek a boty. :driving:
Od wildT
#59340
Co jsem ted tak proletel jeji profil, tak mi z toho vyplyva:

1) Bezna aftermarket ochrana podvozku
2) Cisteni podvozku nekolikrat rocne
3) Vypada to hezky, protoze to ma ochranene a ochranu pravidelne obnovuje nebo prestrikava novou barvou (!)
4) Spise podprumerny najezd + garazovani (coz uz tady bylo zmineno, ze muze byt v zime i na skodu)

Takze zadna prulomova chmie se tady asi nekona, jenom hodne poctive pece.
Work from samot0506

odkaz už běhá ;)

Mercedes Benz C Class

tak ono staci jet jednou do mycky a mit tmavsi lak[…]

zase ale v zimě rychle rozmrzne[emoji23]