Ošetření podvozku před zimou

Všeobecná diskuse na libovolné téma.
Uživatelský avatar
Jurawood
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 lis 2016, 16:57
Bydliště: Brno

Ahoj,

řeším otázku co s podvozkem auta na zimu.

Natírat asfaltovými nátěry se mě nechce, u předchozích aut jsem vždy tu vrstvu už nesundal a poté když praskla bylo to pod ní komplet shnilé - inhibitor neinhibitor :-)

Řekl jsem si, že raději čisté, než to celé zas**t od konkoru rezistinu apod..
Poslední dobou jsem zaznamenal že se objevily produkty od BILT HABERů - MLdutinovka, polymery na spodek (to není asfalt? zná to někdo ???, je to drahý jako pr**, jako všechno o detailingu)

Mám teď auto z itálie, nejeto v soli, 7 let staré a podvozek jak z fabriky.
Už jsem teda komplet oddělal plastový kryty prahů a podběhy a všude jsem to vyčistil a řádně naFUSSOval, - podle mě tam ten vosk vydrží 2 roky.. zakrytoval a hrany zastříkl sprejem ML na dutiny.

Ale co ten podvozek a ramena, nápravy?

No napadlo mě použít nějaký wetcoat - např.hydro2

Myslíte že by to fungovalo? 3 měsíce a pak je stejně jaro...

Co se stane, když to nevyperu pořádně wapkou, ale jen hadicí? Nenastartuje se špatně reakce? Fleky na podvozku mě nevadí:-)
Napster
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 371
Registrován: 21 zář 2011, 18:03
Bydliště: Mladá Boleslav

Na spodku ti jen tak neco nevydrzi. Je tam takovych mechanickych necistot,co tam lita,ze by to sundalo i keramiku. Pokud nemas hnijici Alfu Romeo,tak spodek neresit. Natirat to eprosinem apod se delalo naposled snad u 120tek a felicii,kde nebyla snad zadna uprava.
Uživatelský avatar
Jurawood
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 lis 2016, 16:57
Bydliště: Brno

No jde mě právě o to aby se tam ta slaná břečka nedržela a stíkala...

Asi zkusím tedy ten hamber, náhodou nemá to někdo?

http://www.bilthamber.com/dynax-ub
Naposledy upravil(a) wildT dne 18 říj 2017, 19:45, celkem upraveno 2 x.
Důvod: Odkaz zmenen na oficialni web, pan inzenyr (majitel puvodne odkazovaneho webu) me v lete pekne nastval. :D
Napster
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 371
Registrován: 21 zář 2011, 18:03
Bydliště: Mladá Boleslav

Na tohle je jedno reseni. Ja to aplikuju kazdou zimu na Porsche. A to je Garaz od listopadu do Brezna. Ty brecce nezabranis. Ledaze by si to po kazde jizde myl.
wildT
Moderátor
Příspěvky: 3761
Registrován: 06 dub 2012, 22:42
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Garaz jo, ale stylem, ze z ni nevyjizdis. (Vim ze to tak bylo mysleno, jenom pro upresneni) :D V opacnem pripade je (alespon pro podvozek) setrnejsi po jezdeni v soli parkovat venku.
Uživatelský avatar
Jurawood
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 lis 2016, 16:57
Bydliště: Brno

Jasně to vím... koroze potřebuje pro svůj rozkvět teplo. Čím tepleji je, tím lépe se má.
Mě to ale nedá, prostě vyjet musím potřebuji to něčím ošetřit.
Na laku mě třeba tolik ani nevadí, že je zahnojen, umývám pouze tak 1x měsíčně, ale pod tou vrstvou musí být funkční vosk.

Kolikrát za zimu je břečka? 6x po dvou dnech je břečka a potom silnice oschnou, to je ten moment kdy frčím na wapku a beru důkladně podvozek.
Pak je třeba 14 dní sucho. Ten wetcoat by nebyl problém stříknout.

Ale aby se nastartoval reakce je třeba teda ho naprat wapkou? Nebo by fungoval i na vypraný podvozek a nechat uschnout...
Asi nevíte - jsem jediný koho tohle napadlo?

---
edit.: tak jsem ještě pátral, ten bilt hamber UB je prý asi nej na spodek, ale tady jsem našel jednoho člověka, kterému to popraskalo a to je přesně to co nechci.
Ta fotka mě dost zklamala...
http://www.detailingworld.co.uk/forum/s ... p?t=236894

No ještě mám 10 litrů konkoru 101 - konzervační olej, tak bych to mohl ještě na rampě komplet nahodit stříkací pistolí... na mastnotě se taky břečka neudrží :-)
wildT
Moderátor
Příspěvky: 3761
Registrován: 06 dub 2012, 22:42
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Chce to wapkou, ale rozhodne bych na spodek dal neco vic heavy duty (o hodne), WetCoat neprezije ani mechanicky kontakt se steracema, natoz s tim bordelem co tam lita ze spodu.

Asi bych zkusel ten BH, jak jsi posilal odkaz, tak je tam i vyjadreni od BH, kde je dobre vysvetlene proc se tak asi stalo, a vypada to (jak jinak) na spatnou pripravu pred nanesenim.
Uživatelský avatar
Jurawood
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 50
Registrován: 23 lis 2016, 16:57
Bydliště: Brno

A těch much v létě :D

Ještě abych ukončil ten svůj podvozek, už 2 dny studuji lanolin a co umí.
Asi je to přesně to co hledám, je to čisté, je to ztrátové, ale chlorid a sůl to nerozpustí !!! takže před zimou tam narvat 2 kila a na jaře to umýt a obnovit. Nesnáším asfaltové nátěry, které po 5ti letech sloupnu a zjistím že ten plech tam není.
A funguje to jako wetcoat.

https://www.youtube.com/watch?v=sl0Ciegi_dE

a není to drahé...
wildT
Moderátor
Příspěvky: 3761
Registrován: 06 dub 2012, 22:42
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

(Tema jsem oddelil, bylo by skoda aby to zapadlo v pokecu)
Wirda
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 38
Registrován: 01 srp 2016, 20:00

Mám známého karosáře a to je pan karosář!!! Ten vyvaří na co si vzpomenete. Vše poctivě na koleni. Plechy si ohýbá sám a pořádný, né nějaký kopíráky. Když mu dovezete volant, tak on k tomu svaří auto. Fakt většího majstra neznám a neviděl jsem. Dělá nám auta a čekací doba půl a více roku. Lidi by ho rozervali. Takovej tan klasickej chlapík v malé zastrčené dílničce se zdviží na konci vsi u jzd... Nejlepší. Když jsem tuhle viděl, jak pokročil s renovací starého žigula kombi, kterho byla jen půlka na podýl a nyní ty precozní ohybané plechy, body a linka, hranka... Sem nevěřil... Tak tenhle pán, tak všda použí od nepaměti výrobky Dinitrol. Jak dutiny, tak ochranu podvozků, ať gumové, tak voskové a s léty jeho praxe, je na vísost jasné, že jiný výrobek používat ani nebude. Takže já bych se poohlédl po této značce.
Odpovědět