Ahojte,
za měsíc si jedu pro nové auto, předváděčku, auto bude ručně umyto u delalera + wapka.
A já se chystám že si pořídím nějaké přípravky na umyvání mazlíka.
Vosk mám klasicku Colnite 476s skoro nový, dělal jsem tím 4 auta. Nějaké mikroútěrky a jednu oboustranou útěrku stála kolem 350,- cca 4 roky zpět. Je nová.
Takže si chci pořídit mycí prostředky , něco na předmytí, hlavní mytí. Vím že prostředky musí být PH neutrální aby mi pak neodstanili vosk z auta.
Takže bych chtěl poprosit o doporučení co si mám do začátku koupit?
Mám doma WAPku a napěňovací nádobku. Mýt bych chtěl ideálně pouze bezdotykově i když vím že někdy to bez toho asi nepůjde. Barva bude stříbrná metalíza klasická.
Děkuji za všechny odpovědi.
Nové auto najeto 8000km - čím ošetřovat?
- Ondrej2005
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 05 čer 2018, 21:46
- Odeslaná poděkování: 2 poděkování
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Ryco
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 76
- Registrován: 01 kvě 2016, 14:22
- Bydliště: Ostrava
Dost záleží na tvrdosti vody jakou doma máš. Já třeba doma absolutně nemůžu udělat jen rychlý oplach vodou a nechat uschnout, mám pak spot všude.
Jestli máš v pohodě vodu, tak v kombinaci se stříbrnou jednou týdně oplach a jednou za měsíc bych to vzal kontaktně. Na předmytí VP Advanced a šampon ověřenou klasiku DoDo B2BM.
Jestli mluvíš o napěňovací nádobě co je defaultně k Wapce tak ta je k ničemu, na pěnu to chce foam lance. Koupíš za 500,- na Ali, zde
PS. I když je to nové auto, před voskováním bych to dekontaminoval, alespoň chemicky.
Nechci být negativní, ale u předváděčky bych nepočítal s lakem v dobrém stavu, doufám že se budu mýlit.
Jestli máš v pohodě vodu, tak v kombinaci se stříbrnou jednou týdně oplach a jednou za měsíc bych to vzal kontaktně. Na předmytí VP Advanced a šampon ověřenou klasiku DoDo B2BM.
Jestli mluvíš o napěňovací nádobě co je defaultně k Wapce tak ta je k ničemu, na pěnu to chce foam lance. Koupíš za 500,- na Ali, zde
PS. I když je to nové auto, před voskováním bych to dekontaminoval, alespoň chemicky.
Nechci být negativní, ale u předváděčky bych nepočítal s lakem v dobrém stavu, doufám že se budu mýlit.
- Ondrej2005
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 05 čer 2018, 21:46
- Odeslaná poděkování: 2 poděkování
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
Děkuji a nemáte dobrý TIP na nějaký solidní CLAY + lubrikaci? Jen vím že se prodávají v 3 různých tvrdostech, ale jakou potřebuju já to netuším. Nechci lak ještě více doškrábat než je... Potřebuju udělat doma dvě auta, staré laky od VW modré metalízy, a plno hologramů.. a po umytí jsou tam prostě nějaká zaschlá špína. I když jsem to bral leštící pastou MENZERNA FG400, tak to tam na některých místech zůstalo. Je tomu ale tak 3 roky.
- Ondrej2005
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 05 čer 2018, 21:46
- Odeslaná poděkování: 2 poděkování
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
Ahoj,
tak VW jsem udělal CLAYem https://www.detailingshop.cz/cistice-la ... vrdy-clay/ a před tím dekontaminace CORROL.
U nového laku jsem si všiml, že když je umytý, tak se mikroútěrka (učník) při stahování vody jde cítitm, že by to chtělo asi možná dekontaminovat (možná o vzít nějakým CLAYEM ? Ale zase nechci nový lak zbytečně poškrábat.
Viděl bych to na tyto varianty, jen nevím kterou zvolit.
1) kompletně dekontaminovat auto Corrolem + použít měkký clay tak, aby byl lak krásné hladký?
2) nebo udělat pouze dekontaminaci bez claye + následně mytí + použití finišovací pasty Menzerna SF3500 (SuperFinish) a rozleštit ručně?
A následně nějaký tuhý vosk? Mám Collnite ALE problém je, že jsem o víkendu dělal VW a asi po 5ti minutách to nešlo skoro vůbec rozlěštit na tmavém laku, a to jsem dělal pouze kapotu. Myslel jsem že tam nechám ruce..
Tak nevím co je špatně Jestli to že jsem byl venku. Počasí bylo pod mrakem a 26st a nebo je Collnite 476s už 3 roky starý.
Hodně se v poslední době chválí:
SOFT99 Fusso Coat 12 Months Wax Light,
Meguiars Carnauba Plus (311 g)
nebo se nabízí novinka Vosk na auto s keramikou Angelwax Enigma
tak VW jsem udělal CLAYem https://www.detailingshop.cz/cistice-la ... vrdy-clay/ a před tím dekontaminace CORROL.
U nového laku jsem si všiml, že když je umytý, tak se mikroútěrka (učník) při stahování vody jde cítitm, že by to chtělo asi možná dekontaminovat (možná o vzít nějakým CLAYEM ? Ale zase nechci nový lak zbytečně poškrábat.
Viděl bych to na tyto varianty, jen nevím kterou zvolit.
1) kompletně dekontaminovat auto Corrolem + použít měkký clay tak, aby byl lak krásné hladký?
2) nebo udělat pouze dekontaminaci bez claye + následně mytí + použití finišovací pasty Menzerna SF3500 (SuperFinish) a rozleštit ručně?
A následně nějaký tuhý vosk? Mám Collnite ALE problém je, že jsem o víkendu dělal VW a asi po 5ti minutách to nešlo skoro vůbec rozlěštit na tmavém laku, a to jsem dělal pouze kapotu. Myslel jsem že tam nechám ruce..
Tak nevím co je špatně Jestli to že jsem byl venku. Počasí bylo pod mrakem a 26st a nebo je Collnite 476s už 3 roky starý.
Hodně se v poslední době chválí:
SOFT99 Fusso Coat 12 Months Wax Light,
Meguiars Carnauba Plus (311 g)
nebo se nabízí novinka Vosk na auto s keramikou Angelwax Enigma
- Ondrej2005
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 05 čer 2018, 21:46
- Odeslaná poděkování: 2 poděkování
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
S tím novým autem jsi měl pravdu. Provedl jsem na test dekontaminaci kapoty a ty tečky a nerovnosti tam zůstaly. . Prvně jsem umyl vapkou, pak šamponem a pak Coroll dekontaminace. a jsou místa kde prostě zůstaly tečky smůla.. nebo občas i nějaká rezavá nebo černá tečka. Zkoušel jsem na kousek použít i středně tvrdy clay a krásně to odstranil. Ale nechci nic pokazit...Ryco píše: ↑06 čer 2018, 10:20 Dost záleží na tvrdosti vody jakou doma máš. Já třeba doma absolutně nemůžu udělat jen rychlý oplach vodou a nechat uschnout, mám pak spot všude.
Jestli máš v pohodě vodu, tak v kombinaci se stříbrnou jednou týdně oplach a jednou za měsíc bych to vzal kontaktně. Na předmytí VP Advanced a šampon ověřenou klasiku DoDo B2BM.
Jestli mluvíš o napěňovací nádobě co je defaultně k Wapce tak ta je k ničemu, na pěnu to chce foam lance. Koupíš za 500,- na Ali, zde
PS. I když je to nové auto, před voskováním bych to dekontaminoval, alespoň chemicky.
Nechci být negativní, ale u předváděčky bych nepočítal s lakem v dobrém stavu, doufám že se budu mýlit.
Takže jak by jsi to viděl ty? Mám zakoupit měkký clay např: Bilt Hamber Clay Soft 200g měkký clay ? a přejet celé auto.
Pokud ano, tak pak po clayování oplach + znovu mytí.. A pak můžu hned voskovat Collnite 478s a nebo musím auto doleštit nějakou leštící pastou? pokud pastou tak mám doma Menzerna SF3500 ( po ní je nutno ale auto kompletně odmastit. Pokud existuje něco po čem bych nemusel odmastit tak by to bylo super.
- Ryco
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 76
- Registrován: 01 kvě 2016, 14:22
- Bydliště: Ostrava
U chemické dekontaminace je potřeba první odstranit asfalt a pak polétavou rez. Když asfalt neodstraníš zůstanou ti na laku tečky právě asfaltu pod kterýma navíc zůstane i polétavá rez. Ale samozřejmě že ani takto asi nikdy neodstraníš vše na 100%.
Potom příjde na řadu Clay, kup si měkký, třeba ten od BH (já používám od VP) a hlavně pořádně lubrikuj abys nenadělal škrábance. Na Clay vůbec netlač jen lak "hlaď" a radši to místo přejet 10x než tlačit, ale to sis asi nastudoval/víš.
Potom auto znova umýt.
Pokud chceš pod kolohnáta něco co se nemusí odmašťovat tak DJ Lime Prime Pre-wax. Je to velmi lehce abrazivní leštěnka, která spíš maskuje (vyplňuje škrábance) než leští narozdíl od FG3500, která je finishovací leštící pastou. Takže záleží v jakém stavu lak reálně je a jaký chceš výsledek
Potom příjde na řadu Clay, kup si měkký, třeba ten od BH (já používám od VP) a hlavně pořádně lubrikuj abys nenadělal škrábance. Na Clay vůbec netlač jen lak "hlaď" a radši to místo přejet 10x než tlačit, ale to sis asi nastudoval/víš.
Potom auto znova umýt.
Pokud chceš pod kolohnáta něco co se nemusí odmašťovat tak DJ Lime Prime Pre-wax. Je to velmi lehce abrazivní leštěnka, která spíš maskuje (vyplňuje škrábance) než leští narozdíl od FG3500, která je finishovací leštící pastou. Takže záleží v jakém stavu lak reálně je a jaký chceš výsledek
- Ondrej2005
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 77
- Registrován: 05 čer 2018, 21:46
- Odeslaná poděkování: 2 poděkování
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
Ahoj,
tak chemická dekontaminace nestačila. Musel jsem to přejet měkkým CLAYEM. + pak nanesem DJ Lime Prime + Collnite 476s.
jenže, když jsem dělal chemickou dekontaminaci, tak jsem stříkl na těsněné mezi kapotou a blatníkem z obou stran a těsnění v tenkém proužku zbělalo, tak jsem to zkoušel čistit IPOu a černé těsnění je pořát do bíla.
Co s tím?
@ Další věc při VAP mytí je to OK, ale někdy člověk zapomene některá místa a hodil by se mi DETAILER. Doporučíte něco ?
Nechci dřít zapomenutá místatekoucí vodou z hadice a mikro útěrkou.
Proto jsem přemýšlel o něčem jako je tekutá leštěnka naředit třeba do postřikovače .. pak nastříkat na daný kus karoserie a dočistit = aby to bylo hladké..
@ Plasty, při nanášení Collnite se mi povedlo některé plasty omylem přejet a nyní je problém, ten že jsou plasty místy lehce bílé, odmaštěno IPA a nepomohlo., takže potřebuji ještě něco na plasty.
Děkuji
tak chemická dekontaminace nestačila. Musel jsem to přejet měkkým CLAYEM. + pak nanesem DJ Lime Prime + Collnite 476s.
jenže, když jsem dělal chemickou dekontaminaci, tak jsem stříkl na těsněné mezi kapotou a blatníkem z obou stran a těsnění v tenkém proužku zbělalo, tak jsem to zkoušel čistit IPOu a černé těsnění je pořát do bíla.
Co s tím?
@ Další věc při VAP mytí je to OK, ale někdy člověk zapomene některá místa a hodil by se mi DETAILER. Doporučíte něco ?
Nechci dřít zapomenutá místatekoucí vodou z hadice a mikro útěrkou.
Proto jsem přemýšlel o něčem jako je tekutá leštěnka naředit třeba do postřikovače .. pak nastříkat na daný kus karoserie a dočistit = aby to bylo hladké..
@ Plasty, při nanášení Collnite se mi povedlo některé plasty omylem přejet a nyní je problém, ten že jsou plasty místy lehce bílé, odmaštěno IPA a nepomohlo., takže potřebuji ještě něco na plasty.
Děkuji
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 46
- Registrován: 23 úno 2018, 18:19
- Odeslaná poděkování: 1 poděkování
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
Ipou by som na to tesnenie moc nešiel. V prvom aj v druhom prípade vezmi APC vyčisti tesnenie a naimpregnuj niečim na plasty a bude ako nové. A detailerov je plno, mrkni tu na fóre testy, nejaké tu myslím sú.