Zde nám můžete sdělit své názory a připomínky, co na fóru zlepšit nebo vám zde chybí.
Uživatelský avatar
Od oxik
#54719
Bohužel zákazník prostě nevidí do zákulisí, co všechno se může podelat a vlastně nějaký důvody mu mohou být ukradený. On si objednal a chce zboží dostat v určeném termínu, nezajímají ho nějaký vaše problémy. Teď se mi sešlo pár opravdu nevydarenych objednávek, kdy výrobce neposlal vše co měl, pošta stopla balík kvůli poškození a neracila se nám to sdělit, pošta uložila balík na jiné poště... Stane se. Bohužel zákazník to nechápe dokud si to sám nezkusi.. taky mě nebaví se omlouvat a vymýšlet náhradní termíny dodání, když to nedokážu ovlivnit, minule mi třeba postacka řekla, že se jí ten balík nechtěl táhnout, že si ho mám vyzvednout na poště, ale dnes už to nepůjde, protože to nestihne předat?...
Uživatelský avatar
Od Huda
#54815
Ahoj
Rád bych se zeptal na termín, kdy bude naskladněn šampon RACEGLAZE AQUA BATHE WASH AND WAX konkrétně v 500ml balení. Nechci furt otravně vypisovat emaily, tak jsem to chtěl zkusit se zeptat zde a třeba si toho někdo z týmu všimne a odepíše. Děkuji všem za odpovědi :smile:
Uživatelský avatar
Od Huda
#54990
Tak šampon už je tedy skladem, což mě těší. Bohužel nastal další problém :D ..
Už je to týden co byl šampon naskladněn a v mojí objednávce nenastává žádná změna a furt se prý čeká na dodání zboží, přitom IPA je skladem celou dobu od vytvoření objednávky a šampon už je taky týden skladem.. Tak by mě zajímalo kdy se obchod rozhodne zboží konečně odeslat. Začínám mít obavy abych se vůbec do konce roku dočkal.

č.objednávky - 2016004213
Uživatelský avatar
Od lukascruz
#54993
Přesně tak, nejlépe volat nebo psát, kde vázne objednávka a problém se může hned vyřešit nebo aspoň zjistíme, jak to vypadá s objednaným zbožím.
Uživatelský avatar
Od soray
#54997
Kluci to zítra pošlou, netuším, proč to ještě neodešlo, omlouvám se.

Jinak ten telefon je fakt jistota, teď před vánoci je celkem fofr, ale na telefonu jsme pořád.
Uživatelský avatar
Od Huda
#54998
Děkuji za rychlé odpovědi. Bohužel přes den nemám moc času asi jako každý, tak jsem narychlo splácal jen tady příspěvek na foru a na telefon jsem se chystal zítra nebo v pátek až by bylo víc času během dne (já vím, vážně blbá výmluva). Ale tak hlavně, že už je to vyřešeno a doufám, že balík dorazí a budu moct opět "šudlat" auta :D
Od jirkaj
#55436
Nenašel jsem vhodnější téma a tady se to nedávno hemžilo kritikou :) proto chci poděkovat klukům ze shopu za super přístup a rychlé vyřešení problému, který vznikl při pravě v těchto mrazech a přípravky v zásilce dorazily jako kus ledu. Sotva jsem stačil odeslat zamrzlé zboží zpět, druhý den jsem měl balík s novým zbožím a tentokrát přišel OK :thumbup:
Dík
Uživatelský avatar
Od soray
#55437
:thumbup: Hlavně, že se to povedlo rychle vyřešit a nebyla tam nějaká specialitka, která by nebyla skladem.
Kvalitu dopravce bohužel neovlivníme a musím říct, že poslední cca 3 měsíce šla úroveň DPD hrozně dolů :( V nejbližších dnech se na shopu objeví i PPL. Nebudu tvrdit, že je to výhra, ale aspoň budete mít možnost volby.
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 22

Díky!