Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
Uživatelský avatar
Od samot0506
#60324
Zdar tak podle mích zkušeností co jsem testoval vlhčení kotouče a bez vlhčení tak jsem zjistil že je to nesmysl kotouč vlhčit.Kupuji pasty které garantují delší dobu práce s pastou.Nějak jsem nepochopil přínos vlhčení kotouče jedině snad lepší roztáhnutí pasty při prvním pasu kdy se pasta roztahá po leštěném díle a pak následuje leštění.Mě osobně tady vyhovuje leštění bez vlhčení někomu zase vyhovuje leštění s vlhčením.Ta voda se stejně během chvilky odpaří a pak už je to pouze na pastě.Takže za mne voda neee.Ještě jsem někde četl že se používá lubrikace na clayování ale to jsem nezkoušel.
Od pepe
#60528
Dobrý den mohl by někdo porovnat leštící kotouče od značek scholl,rupes,carpro,swissvax jejich kvalitu atd. Někdo kdo již s těmito kotouči pracoval. Moc dík
Od vodi
#61485
Taky bych prosil o radu jak to udělat nejlépe. Chci leštit 11ti leté subaru a 17ti letou mazdu. Oboje tudíž asi měkký lak. Odstranit chci klasické vlasové škrábance + maximálně lokální opravy větších šrámů. Mám rotační leštičku s nastavitelnými otáčkami a měkký unašeč. Vybraný mám kotouče od DJ oranžový, modrý a nakonec černý. Nevím ale s jakýma pastama. Ten černej bych použil s DJ Basics of Bling Prep Polish, který tu mám už dlouho.
Potřeboval bych vědět jestli je správně alespoň ten výběr kotoučů...
Uživatelský avatar
Od Ryco
#61489
Pokud se nepletu tak u DJ dle tvrdosti oranžový>zelený>modrý>černý. Tvrdost kotouče už potom záleží na stupni poškození laku a která tvrdost bude nejlépe fungovat poznáš leda když to vyzkoušíš.
Já chtěl měkký lak leštit středně tvrdým kotoučem Rupes + Menzerna 400, na doporučení jsem koupil ale i tvrdé. Středně tvrdý jsem vůbec nepoužil, protože s tvrdým jsem měl výsledek mnohem lepší.
Co se past týče:
tvrdý kotouč (korekce) = abrazivnější pasta - např. Menzerna 400, Scholl s3
finish (leštění) = méně abrazivní pasta - např. Menzerna 3500, Scholl S40

Ps. Jsi si jistý rotačkou? :smile:
Od optimas
#61495
Na tu rotačku fakt bacha. Já jsem taky naběhnul na černou Hondu rotačkou a výsledek byl super, ale po 14 dnech vylezly hologramy. Tak jsem si koupil ten nejlevnější excentr a bílý rupes a hologramy odleštil Reflectem.
Od vodi
#61498
Ryco píše: Co se past týče:
tvrdý kotouč (korekce) = abrazivnější pasta - např. Menzerna 400, Scholl s3
finish (leštění) = méně abrazivní pasta - např. Menzerna 3500, Scholl S40

Ps. Jsi si jistý rotačkou? :smile:
Díky, takhle mi to stačí. Jsem si jistej jenom tim, že ji mám :D . Mám s ní vyleštěný 2 sady světel a pár lokálních oprav. Tak snad mi s tím půjde i celý auto.
Uživatelský avatar
Od Ryco
#61500
Leštění světel a lokální opravy jsou trochu jiného než leštění celého auta.
Tak snad se ti to povede a nenaděláš hologramy a bacha na hrany abys to nespálil :smile: kdyžtak se pak pochlub výsledkem, ať se práce podaří ;)
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
VD › Focus ST II

Teda... super práce o tom žádn&aacut[…]

Je Vám sotva 18let a už jste postavili dům,[…]

Oldsmobile Delta 88 - jedna noc jedno auto

Chlapi diky, majitel se trochu zhrozil když sly&sc[…]

Pěkná práce :)