Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
Uživatelský avatar
Od paveld
#62238
Díky - omlouvám se, jsem v tomhle amater. Mám tu sice načtenou hromadu informací odsud z fora, ale je klidně možný, že něco dělám špatně. Z minula mám tři kotouče - tvrdý, střední a finish. S touhle pastou jsem pochopil, že jde dělat jak hrubší leštění, tak finish, takže jsem jel ve třech krocích. Je tada klidně možný, že by to zvládlo přejet tvrdym kotoučem a pak hned měkym doleštit. Já si tím nebyl jistý, tak jsem to raději přejel všema :-D. Příště zkusim postup zjednodušit.
Od Jiří
#62437
Ahoj, potřebuju poradit, čím přeleštit škoda Yeti světle zlatá metla. Lak není úplně ve špatném stavu, sem tam škrábance( asi od psa, nebo jak kdyby někdo zaflakany auto vzal na sucho hadrem ale jen kousky cca 5 x 5 cm) jinak od myčky. Nevím jestli koupit menzernu 400 a vzít to hrubým a pak jemným kotoučem a nebo modrou a žlutou pastu a kotouče Rupes a vzít to tím? Voskovavat budu Collinite Super Doublecoat ? Nebo poradíte i lepší vosk? Díky vám
Nissan 350Z Nogaro red

já koukám taky hlavně do německa... […]