3 stupne, nebo vzit i smirkem?

Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
m.a.j.o.r
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 28
Registrován: 24 čer 2015, 06:17
Bydliště: Olomouc

Ozval se mi Luky co je kousek od Olomouce, ze by mi pomohl na zacatek. Tak s tim neco spachame a dame vysledek. Ma prave ty denim kotouce. No vyplati/nevyplati, mit auto na denni jezdeni tak odstranim skrabance a jsem spokojenej. Jenze tohle je vikendovka a "srazovka" takze jezdi prevazne za pekneho pocasi a parkrat za mesic, proto si rikam, ze by to nemuselo byt od veci.
Uživatelský avatar
Neozin
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: 10 kvě 2014, 13:26
Bydliště: Ostrava

Jo, tak to chápu. V tvém případě bych se taky snažil o to, ať to auto vypadá co nejlépe. Většina detailerů má auto v denním provozu, takže například u mě nemá význam leštit auto do superfinishe, protože to bych první rok vyleštil, druhý rok můžu znovu a třetí rok by to bylo zralé na celolak.
Uživatelský avatar
c4eX6
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2015, 09:31
Bydliště: Brno, Praha

Neozin píše:Já jsem z Ostravy :smile: Ano, lak se dá leštit do zrcadlového lesku, jen jde o to jestli to opravdu stojí za to si vybrousit 50% laku jen aby to vypadalo dobře.

Jinak ten pomeranč může jít těma kotoučema denim/velvet. Když ne, tak to vzít 2500-3000 pod vodou a pak rozleštit. Normálníma pěnovýma kotoučema jsem zkoušel odstraňovat pomeranč ale jde to strašně pracně. Denim/velvet se teď připravuju koupit do výbavy. To samé silnou pastu Menzerna 300.
FG400 se mi zdá na tvrdých lacích furt slabá.
Je ta Menz 300 na BMW laku oproti FG400 vyraznej rozdil v rezani?
m.a.j.o.r
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 28
Registrován: 24 čer 2015, 06:17
Bydliště: Olomouc

No prave, bejt to na denni jezdeni, tak lestim skrabance, voskuju a meju. Takhle sem si vymyslel zrcadlo :-D
Uživatelský avatar
Neozin
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: 10 kvě 2014, 13:26
Bydliště: Ostrava

c4eX6: Kamarád zkoušel Menzernu 300 a říkal že je to super na tvrdé laky nebo hluboké škrábance. FG400 se zdá se mi že je slabá na můj tvrdý lak (BMW). Ano, dalo by se to s FG400 léčit, ale korekce hlubokých škrábanců bych dělal jeden panel třeba 5x.
300 mám teď v plánu koupit a vyzkoušet.

Jinak je ještě taková jedna hrubá pasta kterou jsem zkoušel a to je CG V32. Ta jde cítit v ruce jak je hrubá a abrazivní, oproti Menz 400.
Uživatelský avatar
c4eX6
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 23 led 2015, 09:31
Bydliště: Brno, Praha

Neozin píše:c4eX6: Kamarád zkoušel Menzernu 300 a říkal že je to super na tvrdé laky nebo hluboké škrábance. FG400 se zdá se mi že je slabá na můj tvrdý lak (BMW). Ano, dalo by se to s FG400 léčit, ale korekce hlubokých škrábanců bych dělal jeden panel třeba 5x.
300 mám teď v plánu koupit a vyzkoušet.

Jinak je ještě taková jedna hrubá pasta kterou jsem zkoušel a to je CG V32. Ta jde cítit v ruce jak je hrubá a abrazivní, oproti Menz 400.
Jj, presne, s FG400 delam hlubsi skrabance na BMW, VW laku tak na 5x s DA. FG300 jsem ted poridil, ale jeste nevyzkousel, doufam že to s ni pujde treba na 2-3x..
wildT
Moderátor
Příspěvky: 3761
Registrován: 06 dub 2012, 22:42
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Neozin píše:Jo, tak to chápu. V tvém případě bych se taky snažil o to, ať to auto vypadá co nejlépe. Většina detailerů má auto v denním provozu, takže například u mě nemá význam leštit auto do superfinishe, protože to bych první rok vyleštil, druhý rok můžu znovu a třetí rok by to bylo zralé na celolak.
I auto v dennim provozu se da udrzet v supr kondici, jenom to chce nikdy neumyvat naprasaka a radsi to nechat dyl spinave nez narychlo nekde neco osidit. Vidim to ted sam na svem aute, doma jsem myl treba hodinu a vse poradne a nalestene to vydrzelo klidne ten rok+, ted v Anglii musim rychlovky 10-20 minut s jednim kyblikem a uz se to projevuje.
Uživatelský avatar
Kamikadze
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 150
Registrován: 08 dub 2015, 12:38

Řeším teď něco podobného, potřebuju rozleštit 2000 smirkový papír a menz fg400 s oranž hexem je prostě slabá (bmw lak). Lze to teda vyřešit FG300kou? případně vzít fg400 a mikrovláknitý kotouč - tohle mi poradil Feri. Případně jak by jste postupovali vy? Zkusit CHG V32?

leštičku používam rotační
Uživatelský avatar
joshiki
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2908
Registrován: 10 lis 2013, 18:30
Bydliště: CZ 30km od D2
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

přejet to P3000 trizactem a teprve pak leštit, buďto FG400, FG300 nebo 3M zelená
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49

----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Uživatelský avatar
BigBang
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 3320
Registrován: 19 říj 2011, 23:29
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

vzít to ještě 3000, a pak už probblém nebude ;)

joshiki mě předběhl :D
GERMAN ENGINEERING...(\X/)

Fóbie a Šurikeny :) ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Odpovědět