Gtechniq P1

Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
Uživatelský avatar
Kendik
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 215
Registrován: 09 zář 2012, 20:18

marecekoi píše:Čau koupil jsem P1 a budu pořizovat leštičku.Jaký kotouč mi doporučíte na leštičku??jakou firmu, tvar,barvu apod. vše mě zajímá.Díky Marek
Zalezi jak hodne mas poskozeny lak :)
Uživatelský avatar
lukas.cc
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 320
Registrován: 16 led 2014, 14:05
Bydliště: Orlová

Promíchal, protřepal. Má být citět hrubost? Je jak finiš
***VW Passat Variant 2008/ 2,0 TDI Common Rail // DSG***
velkovevodalix
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 301
Registrován: 29 led 2013, 00:23

lukas.cc píše:Mám technický dotaz, když jsem P1 vzal mezi prsty, tak mi příjde jako jemná nic necítím nějakou hrubost. Sice je to nano. Když vemu hrubou 3M tak je drsná a hrubá.
mám CG V34 a když ji porovnám s P1, tak V34 je mezi prsty hrubější, zatímco ale P1 udělá s tvrdým kotoučem víc...
Uživatelský avatar
Mr.Brain
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 372
Registrován: 06 kvě 2014, 00:11
Bydliště: ČB

Já tedy P1 beru jako "univerzální" pastu a úběry reguluju kromě otáček i hrubostí kotouče... S hodně měkkými (finiš 3M apod.) se toho dá udělat docela hodně. Prakticky jde dobře kombinovat i střední a měkký resp. finišovací kotouč se stejnou pastou. Ale nemám DA, rotačku.
Uživatelský avatar
Daver
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 05 dub 2014, 21:52

Otázka k P1: Je lepší ručně leštit MF aplikátorem, nebo pěnovým? Nějak mám zaryto, že ručně leštit by se mělo mikrovláknovým, ale ve videích na YT používájí ten tri-foam aplikátor. :unknw:
Detailer - začátečník :-)
Ford Focus fan
Uživatelský avatar
joshiki
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2908
Registrován: 10 lis 2013, 18:30
Bydliště: CZ 30km od D2
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

P1 jsem nezkoušel, ale konkrétně s menzernou FG400 je ruční leštění pomocí mikrovlákna silnější než s molitanem. Velikost úběru je na úkor výsledné kvality povrchu-čím silnější kombo tím více menších škrábanečků.
Ideálně je i při ručním leštění použít vícero stupňů:
1.leštění mikrovláknem a festovně tlačit
2.leštění aplikátorem/molitanem a tlačit méně
3.leštění jemnou leštěnkou(něco jemnějšího) pro konečné doladění povrchu.
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49

----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Uživatelský avatar
Daver
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 93
Registrován: 05 dub 2014, 21:52

Díky moc, tohle jsem potřeboval vědět :smile:
Detailer - začátečník :-)
Ford Focus fan
Vrto
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 14
Registrován: 29 lis 2013, 18:11

celkom ma tato P1 pasta zaujala... je fakt ucinna aj na hrube rezanie laku aj na finish ? ...som zaciatocnik a lestil by som zatial rucne ale pokukavam po nejakej rotacke... staci kotuc stredny, makky a finish alebo sa moze vynehat makky alebo naopak pridat este tvrdy ? Kedze je pasta univerzalna tak bude asi rozhodovat kotuc a pritlacna sila kolko laku bude rezat a ako bude lestit ci ?
HonzaV
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 66
Registrován: 20 kvě 2016, 20:48
Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč

Jakým způsobem leštíte p1 a rotačkou? Nanesu 4 malý bobiky na kotouč, udělám pár obtisku na panel, 1-2 passy abych rovnoměrně nanesl pastu. Pak ještě 2-4 passy. Vše jedu na 1000 ot/min. Ale pasta strašně rychle vysycha a práší. Zkoušel jsem rozprašovačem striknout na kotouč a je to lepší, ale stejně se mi nepodařilo ostranit všechny hologramy. Má u p1 smysl zenith? Nebo je to zbytečné když se abraziva nerozpadaji (pokud jsem to dobre pochopil) :dash:
Wirda
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 38
Registrován: 01 srp 2016, 20:00

Ahoj kluci a holky,
Jsem tu nový a potřebuji jen jednu radu na můj výmysl. Asi jako každý:)
Mám čenou metalízu, už je to starší lak a drobné škrábance od mytí a hologramy jsou jasné a kor na černé je vše vidět. Pročítám to tady, ale pořád se nemohu rozhoupat. Mám nějaký plán, můžete mi ho osvětlit? Chtěl jsem psát sz, ale nováčkům nelze a nové téma nechci zakládat.
Je předpoklad, že si chci nynější stav laku vylepšit, zbavit se hologramů a drobných škrábanců.
Pro laika se mi zamlouvá pasta P1 a určitě si nebudu kupovat leštičku, páč je to jen pro mou potřebu a není výhled se tomu věnovat a leštit i další auta.
Přemýšlel jsem to dělat ručně, ale jednou jsem dělal Pandu a stačilo mi. Nyní je to kombík a to bych na tom nechal ruce.
Plán je vyčisti, rozleštit a vosk.
Je možné s touto pastou dosáhnout lepšího výsledku, než je stav nynějšího laku (tipuji středně opotřebený) ručním leštěním, ale i střeba nastavcem na 75 a 150mm kotouč na vrtačku, která má 550W a nastavil bych +/- 1000 otáček? Abych nemusel drhnout ručně. Poté bych aplikoval vosk, nějaký dlouhotvající, Collinite476?
Chtěl bych docílit hezčího laku a pak už jen udržovat. Moc toho nenajezdím, myji ručně a pokud se povede lak vylepšit, tak dlouho zase leštit nebudu, nebo si to aspoň nyní myslím :D
Na laku jsou stopy asfaltu, stačí očistit připravkem, nebo musím použít a clay?
Případně na tu vrtačku jaký kotouč? Střední a jemný?
P1 funguje ručně a při nízkých otáčkách, může ta vrtačka s kotoučem nahradit ruku?
Případně děkuji za postup, který bych měl podstoupit.
Díky za info Petr.
Odpovědět