Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
Uživatelský avatar
Od Mr.Brain
#17806
Chlapi, buď neumím hledat nebo to tu vůbec není... Jakým způsobem čistíte po leštění kotouče? Já je vezmu ipou popř. vlažnou vodou a mýdlem, nic tam nezůstává, ale jestli někdo nemá nějakou "sofistikovanější" metodu :)
Uživatelský avatar
Od Mr.Bean
#17809
Buď APC nebo Jarem a horkou (víc teplou) vodou a pořádně vypláchnout. Ale chce to fakt Jar, ne nějaký napodobeniny. Potom samozřejmě vyždímat do ručníku a odstředit na leštičce.

Já na to vyrobím samostatný téma :)
Uživatelský avatar
Od Mr.Bean
#17815
Nebo jít hledat kotouč. To už se mi taky párkrát stalo. Hlavně s vysokejma kotoučema.
Uživatelský avatar
Od Rety
#17825
Pěkně je vidět jak je čistí Greg z CG. Mají na to i takové udělátko na kýbl, ale docela zbytečnost. Čistím několika způsoby, podle toho jak je zaprasenej, nebo jak se mi chce. DO kýblu s nějakým obyč prostředkem na čištění. Třeba zmiňovaný jar, nebo i pokud je čistá voda, tak do šamponkýble. Nechat nacucnout vodou a pokdu to je Hex kotouč, tak starým kartáčkem na zuby vyčistím spáry pod vodou. Nebo nadrzo tlakem vody z hadice na úzký proud a jde to pěkně dolů vše. Potom opatrně v rukách vyždímat a zbavit co nejvíc vody, dát na leštišku a pomalu protočit.
Za mě bych nedoporučoval dávat na nejvyšší výkon, protože kotouče(hlavně už použité) se můžou roztrhat odstředivkou. Ztěžknuté vodou bez brždění o lak se mi moc nelíbí. Na orbitce jedu max na 4ku a raději to dělám tak minutu
Od Kracmi
#17853
Jen se zeptám, především tvrdý kotouče, když je vyperete a vyždímáte tak vám potom jak jsou vlhký změknou a už nemaj takový úběr. Řešíte to nějak nebo všimli jste si toho?
Mitsubishi Lancer

Ďakujem :smile: za obeť padli 3 handričky a 2h[…]