Renovace světlometů

Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
Odpovědět
thefy
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 12 lis 2014, 22:22

Po renovaci plastových světlometu se na plast aplikuje jakýsi lak (ochranná vrstva) aby čiré plexisklo vydrželo co nejdéle. Má někdo zkušenost, osvědčenou značku?
Díky moc.
Uživatelský avatar
Rety
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 1197
Registrován: 14 zář 2011, 10:46
Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

V originále jsou světla zalakované. Po renovaci tam už lak není a zůstává čistý polykarbonát. Většina to nahrazuje tím že tam dá několik vrstev odolného vosku nebo sealantu. Ti co umí si to stříknout bezbarvým lakem
thefy
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 12 lis 2014, 22:22

Ten lak se nespálí zahřátými světlomety?
Na tom světle mi zůstává hologram. Jen z úhlu ale nejsem s tím spokojený.
Přílohy
hzvbzub.gif
Uživatelský avatar
Rety
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 1197
Registrován: 14 zář 2011, 10:46
Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Na originále máš taky lak a nespálí se. Světla se chladí jízdou a není moc důvod nechávat zaplé světla když stojíš. Pokud to nepřeženeš se žárovkama. Ty někdy roztopí plasty pěkně :D Prostě laku se neboj, ale chce to někoho kdo nestříká poprvé. Pokud neumíš, vyber si nějaký sealant nebo vosk z eshopu a můžeš použít.

Co se týče fotky, tak to spíš vypadá že is málo brousil a potom leštil. Někteér škrábance se ukážou až když po broušení začneš leštit. Chtělo by to víc fotek, ale viděl bych to klidně znovu na P800 smirk a dále.
Uživatelský avatar
vomy
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 251
Registrován: 03 srp 2014, 15:51
Bydliště: Brno

Z mych zkusenosti bych zase rekl, ze to chce pouzit maximalne 2000, pri nejhorsim 1500. Ryhy po 800 smirku jsou pak pomerne hluboky a musi se az zbytecne moc brousit. Je to vetsi drina zbrousit oxidaci, ale bude to setrnejsi :)
Peugeot 407 sedan 2.0HDI 100kW
Uživatelský avatar
joshiki
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2910
Registrován: 10 lis 2013, 18:30
Bydliště: CZ 30km od D2
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

světlomety stačí voskovat spolu s autem, ale raději nějakým odolným voskem/sealantem.
Jestliže budeš voskovat auto 2-3x ročně a k tomu občas jen spešl ty světla, tak budou vypadat pořád parádně :)

K té tvojí fotce: jak píše rety, vypadá to jako nesprávně provedené broušení tj musíš víc brousit,protže plast ještě není dostatečně čirý.
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49

----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Uživatelský avatar
BigBang
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 3321
Registrován: 19 říj 2011, 23:29
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Podle mě byl poslední krok broušení proveden příliš hrubým papírem.

Na světla existuji přípravky, který jsou alternací na origo lak, ale 40+€ za pár mililitrů vodičky na světla nic moc, když člověk tuhle činnost dělá jednu za uherskej rok...
GERMAN ENGINEERING...(\X/)

Fóbie a Šurikeny :) ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
thefy
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 26
Registrován: 12 lis 2014, 22:22

Brousil jsem to takto:
P 250 - na sucho. (a to si myslím že je ta chyba)
P 500 - chlazeno vodou z rozprašovaše
P 1500 - také chlazeno
P 2000 - také chlazeno
Leštění a zase leštěsení cca 3-5 min.

Když jsem nepoužil P 250 zůstávali ,,vseky po kamíncích"


Mám tuto sadu:
http://www.autolesk.cz/shop/renovace-sv ... vetlometu/


Avšak přijde mi jako hračková.
Uživatelský avatar
Rety
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 1197
Registrován: 14 zář 2011, 10:46
Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
Kontaktovat uživatele:

Ne, to chyba nebyla že si to nechladil. Chladit nepotřebuješ. Navíc smirky většina smirku do hrubosti 1000 je suchých. I podle těch stránek to je na suché broušení. Jestli ty 500 byli papírové a namočils je tak je po nich.
BTW. Broušení pod vodou není pro chlazení. To je jen bonusový vedlejší efekt který v zimě nefunguje :D
Uživatelský avatar
BigBang
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 3321
Registrován: 19 říj 2011, 23:29
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Podle mě je právě problém v použití tý P250. Je prostě až moc hrubá, a pak zbytek broušení neděláš nic jinýho než, že se snažíš odstranit „bordel“ po dvěstěpadesátce. Je důležitý si uvědomit, že ne všechno odstraníš. Je to jako s lakem - když budeš brousit moc, tak projdeš skrz. Jen u toho polykarbonátu to neuvidíš, ale dost ho oslabíš ;)
GERMAN ENGINEERING...(\X/)

Fóbie a Šurikeny :) ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Odpovědět