Renovace světlometů - Detailing Club ČR

 

Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
Od thefy
#28469
Po renovaci plastových světlometu se na plast aplikuje jakýsi lak (ochranná vrstva) aby čiré plexisklo vydrželo co nejdéle. Má někdo zkušenost, osvědčenou značku?
Díky moc.
Uživatelský avatar
Od Rety
#28473
V originále jsou světla zalakované. Po renovaci tam už lak není a zůstává čistý polykarbonát. Většina to nahrazuje tím že tam dá několik vrstev odolného vosku nebo sealantu. Ti co umí si to stříknout bezbarvým lakem
Od thefy
#28490
Ten lak se nespálí zahřátými světlomety?
Na tom světle mi zůstává hologram. Jen z úhlu ale nejsem s tím spokojený.
Přílohy
hzvbzub.gif
Uživatelský avatar
Od Rety
#28494
Na originále máš taky lak a nespálí se. Světla se chladí jízdou a není moc důvod nechávat zaplé světla když stojíš. Pokud to nepřeženeš se žárovkama. Ty někdy roztopí plasty pěkně :D Prostě laku se neboj, ale chce to někoho kdo nestříká poprvé. Pokud neumíš, vyber si nějaký sealant nebo vosk z eshopu a můžeš použít.

Co se týče fotky, tak to spíš vypadá že is málo brousil a potom leštil. Někteér škrábance se ukážou až když po broušení začneš leštit. Chtělo by to víc fotek, ale viděl bych to klidně znovu na P800 smirk a dále.
Uživatelský avatar
Od vomy
#28496
Z mych zkusenosti bych zase rekl, ze to chce pouzit maximalne 2000, pri nejhorsim 1500. Ryhy po 800 smirku jsou pak pomerne hluboky a musi se az zbytecne moc brousit. Je to vetsi drina zbrousit oxidaci, ale bude to setrnejsi :)
Uživatelský avatar
Od joshiki
#28497
světlomety stačí voskovat spolu s autem, ale raději nějakým odolným voskem/sealantem.
Jestliže budeš voskovat auto 2-3x ročně a k tomu občas jen spešl ty světla, tak budou vypadat pořád parádně :)

K té tvojí fotce: jak píše rety, vypadá to jako nesprávně provedené broušení tj musíš víc brousit,protže plast ještě není dostatečně čirý.
Uživatelský avatar
Od BigBang
#28498
Podle mě byl poslední krok broušení proveden příliš hrubým papírem.

Na světla existuji přípravky, který jsou alternací na origo lak, ale 40+€ za pár mililitrů vodičky na světla nic moc, když člověk tuhle činnost dělá jednu za uherskej rok...
Uživatelský avatar
Od Rety
#28508
Ne, to chyba nebyla že si to nechladil. Chladit nepotřebuješ. Navíc smirky většina smirku do hrubosti 1000 je suchých. I podle těch stránek to je na suché broušení. Jestli ty 500 byli papírové a namočils je tak je po nich.
BTW. Broušení pod vodou není pro chlazení. To je jen bonusový vedlejší efekt který v zimě nefunguje :D
Uživatelský avatar
Od BigBang
#28510
Podle mě je právě problém v použití tý P250. Je prostě až moc hrubá, a pak zbytek broušení neděláš nic jinýho než, že se snažíš odstranit „bordel“ po dvěstěpadesátce. Je důležitý si uvědomit, že ne všechno odstraníš. Je to jako s lakem - když budeš brousit moc, tak projdeš skrz. Jen u toho polykarbonátu to neuvidíš, ale dost ho oslabíš ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
Work from samot0506

odkaz už běhá ;)

Mercedes Benz C Class

tak ono staci jet jednou do mycky a mit tmavsi lak[…]

zase ale v zimě rychle rozmrzne[emoji23]