Po renovaci plastových světlometu se na plast aplikuje jakýsi lak (ochranná vrstva) aby čiré plexisklo vydrželo co nejdéle. Má někdo zkušenost, osvědčenou značku?
Díky moc.
Renovace světlometů
- Rety
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 zář 2011, 10:46
- Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
- Obdržená poděkování: 2 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
V originále jsou světla zalakované. Po renovaci tam už lak není a zůstává čistý polykarbonát. Většina to nahrazuje tím že tam dá několik vrstev odolného vosku nebo sealantu. Ti co umí si to stříknout bezbarvým lakem
- Rety
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 zář 2011, 10:46
- Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
- Obdržená poděkování: 2 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Na originále máš taky lak a nespálí se. Světla se chladí jízdou a není moc důvod nechávat zaplé světla když stojíš. Pokud to nepřeženeš se žárovkama. Ty někdy roztopí plasty pěkně Prostě laku se neboj, ale chce to někoho kdo nestříká poprvé. Pokud neumíš, vyber si nějaký sealant nebo vosk z eshopu a můžeš použít.
Co se týče fotky, tak to spíš vypadá že is málo brousil a potom leštil. Někteér škrábance se ukážou až když po broušení začneš leštit. Chtělo by to víc fotek, ale viděl bych to klidně znovu na P800 smirk a dále.
Co se týče fotky, tak to spíš vypadá že is málo brousil a potom leštil. Někteér škrábance se ukážou až když po broušení začneš leštit. Chtělo by to víc fotek, ale viděl bych to klidně znovu na P800 smirk a dále.
- vomy
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 251
- Registrován: 03 srp 2014, 15:51
- Bydliště: Brno
Z mych zkusenosti bych zase rekl, ze to chce pouzit maximalne 2000, pri nejhorsim 1500. Ryhy po 800 smirku jsou pak pomerne hluboky a musi se az zbytecne moc brousit. Je to vetsi drina zbrousit oxidaci, ale bude to setrnejsi
Peugeot 407 sedan 2.0HDI 100kW
- joshiki
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 2908
- Registrován: 10 lis 2013, 18:30
- Bydliště: CZ 30km od D2
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
světlomety stačí voskovat spolu s autem, ale raději nějakým odolným voskem/sealantem.
Jestliže budeš voskovat auto 2-3x ročně a k tomu občas jen spešl ty světla, tak budou vypadat pořád parádně
K té tvojí fotce: jak píše rety, vypadá to jako nesprávně provedené broušení tj musíš víc brousit,protže plast ještě není dostatečně čirý.
Jestliže budeš voskovat auto 2-3x ročně a k tomu občas jen spešl ty světla, tak budou vypadat pořád parádně
K té tvojí fotce: jak píše rety, vypadá to jako nesprávně provedené broušení tj musíš víc brousit,protže plast ještě není dostatečně čirý.
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě byl poslední krok broušení proveden příliš hrubým papírem.
Na světla existuji přípravky, který jsou alternací na origo lak, ale 40+€ za pár mililitrů vodičky na světla nic moc, když člověk tuhle činnost dělá jednu za uherskej rok...
Na světla existuji přípravky, který jsou alternací na origo lak, ale 40+€ za pár mililitrů vodičky na světla nic moc, když člověk tuhle činnost dělá jednu za uherskej rok...
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 26
- Registrován: 12 lis 2014, 22:22
Brousil jsem to takto:
P 250 - na sucho. (a to si myslím že je ta chyba)
P 500 - chlazeno vodou z rozprašovaše
P 1500 - také chlazeno
P 2000 - také chlazeno
Leštění a zase leštěsení cca 3-5 min.
Když jsem nepoužil P 250 zůstávali ,,vseky po kamíncích"
Mám tuto sadu:
http://www.autolesk.cz/shop/renovace-sv ... vetlometu/
Avšak přijde mi jako hračková.
P 250 - na sucho. (a to si myslím že je ta chyba)
P 500 - chlazeno vodou z rozprašovaše
P 1500 - také chlazeno
P 2000 - také chlazeno
Leštění a zase leštěsení cca 3-5 min.
Když jsem nepoužil P 250 zůstávali ,,vseky po kamíncích"
Mám tuto sadu:
http://www.autolesk.cz/shop/renovace-sv ... vetlometu/
Avšak přijde mi jako hračková.
- Rety
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 zář 2011, 10:46
- Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
- Obdržená poděkování: 2 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Ne, to chyba nebyla že si to nechladil. Chladit nepotřebuješ. Navíc smirky většina smirku do hrubosti 1000 je suchých. I podle těch stránek to je na suché broušení. Jestli ty 500 byli papírové a namočils je tak je po nich.
BTW. Broušení pod vodou není pro chlazení. To je jen bonusový vedlejší efekt který v zimě nefunguje
BTW. Broušení pod vodou není pro chlazení. To je jen bonusový vedlejší efekt který v zimě nefunguje
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě je právě problém v použití tý P250. Je prostě až moc hrubá, a pak zbytek broušení neděláš nic jinýho než, že se snažíš odstranit „bordel“ po dvěstěpadesátce. Je důležitý si uvědomit, že ne všechno odstraníš. Je to jako s lakem - když budeš brousit moc, tak projdeš skrz. Jen u toho polykarbonátu to neuvidíš, ale dost ho oslabíš
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz