Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
Od DomakCze
#54640
Zdravím všeschny :)
Jsem začátečník s leštěním tak jsem se vrhnul na jeden statý lak a začal :) koupil orange pad a V36 od CG a pustil se do práce už jsem skoro hotov a výsledek je dost slušnej teda pro mě :D :D ale vždycky se mě občas udělají z pasty jakoby takové žmolky leštička povyskočí :( čím to je? Díky za jakékoliv rady :) :rolleyes:
Přílohy
IMG_4803.JPG
Od HonzaD
#54655
...nebo je v kotouči stará nevypraná pasta (a nebo obojí). Doporučuju si vzít zubní kartáček, stoupnout si daleko od auta a při zapnuté leštičce a točícím se kotouči zkusit kartáčkem ten korouč přejet. Vylítne spousta starého rezidua z pasty a můžeš pokračovat. Pochopitelně časem (třeba po půlce auta) je třeba kotouč už úplně odstavit, vyprat a vzít si ideálně jiný.

edit: "totouči" místo kotouči byl fakt vtipnej překlep :lol1:
Naposledy upravil(a) HonzaD dne 27 lis 2016, 20:57, celkem upraveno 1 x.
Od DomakCze
#54656
Tak jsem ubral pastu a je to v pohodě :) díky za radu! :) jinak kotouč peru celkem často za auto už tak 4krát hezky mýdlem do uplný čistoty jako nový a vysušil a jel jsem dál :)
Uživatelský avatar
Od Neozin
#54658
Proto každému vždycky doporučuji nejméně 2 kotouče. Hlavně ty tvrdší, které se budou používat s hrubou pastou. Prostě až se kotouč zanese, jednoduše se odloží, veme čistý a pokračuješ v práci.
Na finish stačí 1 měkký kotouč. Finishovací pasty obvykle tolik nezanáší kotouč.

Když já nevím...

Stejně tak jako kadeřnická MX-5 :-P Furt j[…]