Zotieranie finiš pasty & práca s mikr. utierkami /ipou

Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
Odpovědět
Uživatelský avatar
D_wicZ
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 07 kvě 2017, 15:09

Serus profíci, som začiatočník a potreboval by som pomoc pri finišovacom kroku. Vec sa má takto - robíme s parťákom prvý projekt, čierny Opel meriva (áno, prvé auto čierna metla :pardon: ) a dostali sme docela v pohode finiš. Postup všetko ako má byť - clay, 3 stupne leštenia 400/2200/3500 (aj S3 a S30 sme skúšali) na orbite Liquid Elements & Rupes 75 mini + sem tam nejaké brúsenie > auto leštenie potrebovalo a na konci vyzerá dobre. Avšak mám dosť problém s odlešťovaním poslednej pasty po leštení - stále robím mikroškrabance pri buffovaní pasty mikrovláknom. Utierky mám 3M za cca 12,- €/kus nízky vlas a za cca 4,- €/kus trochu vyšší vlas, - asi TOP kvalita čo sa mikrovlákna týka. Pravdepodobne neviem techniku ako čo najšetrnejšie zbaviť povrch karosérie ostatkov leštiacej pasty :unknw: Mám pár možno stupídnych otázok ohľadne tejto témy ale nikde som sa nedopátral k bližšiemu rozboru práce s mikrovláknom ako takým a dosť by mi to pomohlo. Ešte dodatok - áno myslím si že po dokončení leštenia JE lak 100% bez škrabancov a škrabance robím až pri zotieraní a buffovaní pasty (aj som si to pod reflektorom odsledoval a videl som že mi to škrabe). Jedná sa ALE o úplné mikroškrabance ktoré je vidno dosť ťažko a iba pod istým uhlom. Vidno ich pod reflektorom aj na slnku ale ozaj sú len sem-tam a vidí ich iba ten kto vie čo a kde má hľadať. Nejedná sa asi o micro marring v pravom slova zmysle, tých vlásočníc je na jednom panely možno dokopy 10 a sú rozhádzané po celej ploche, proste sem tam vlas ktorý ani nevidno ale proste tam je :ireful: Skúšal som to aj fotiť no fotoaparát to nevidí. Handry sa snažím prekladať často + s nimi pracujem dosť soft a netlačím na nich ako blázen. Skúšal som to odlešťovať aj nasucho iba s mikrovláknom, aj Ipou riedenou aj neriedenou a stále tam sem tam v