NSFW brutálně doškrábaný offroad, lze znovu spravit? (nečekám úplné zázraky)

Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
MiGiii
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 18 dub 2020, 18:51

Nazdar bando, poslední dobou koketuju s myšlenkou že spravím lak na mé Suzuki Grand Vitaře do "městské" podoby. Byla ježděna v terénu, ačkoli jsem sice šetřil podvozek auta, o to víc to odnesl o kdejaké větvičky lak auta, a to je o co mi dnes jde.
Jelikož auto chci prodat a všechno na něm spravil, tak už do něj nechci moc investovat. Má krásný zvuk a vše funguje, ovšem vypadá, jako by vyjela po deseti letech z kopřiv.
V leštění jsem úplný začátečník, respektivě tohle bude můj první projekt, tak na to berte ohledy :)

Tak abych začal, tohle je moje kára:

Jak můžete vidět už téhle fotky, pochopíte, proč je v názvu NSFW. Brutální škrábanec přes celý bok a další :dash:

Chtěl jsem ji nechat původně tak jak je, protože sorta lidí, co kupuje takové auta, moc nehledí na vnější vzhled. Při současné situaci to ale vypadá, že mi ještě nějakou dobu zůstane. Tak proč ji neudělat hezkou? Jak jsem ale už psal, nechci do ni tolik investovat. Známý, co se živí autodetailingem, mi řekl, že za 5000 mi je schopný ten lak rozleštit, ať to vypadá. Když mi ale jinej borec ukázal pastu KochChemie HEAVY CUT H 9.01 a rozleštil mi s ní a houbičkou na nádobí část toho škrábance

tak jsem si řekl, že si koupím tuhle pastu + ještě MICRO CUT FINISH P3.01 a udělal bych to ručně, času mám na to dost. Mám ještě možnost zapůjčit si tuto leštičku s unašečem cca 18cm

Bylo by lepší pro mě udělat to ručně, nebo si mám půjčit leštičku a zkusit to s ní? Plus samozřejmě dokoupit adekvátní kotouče.

Zbytek toho škrábance vypadá asi takto

a táhne se po celé délce auta, jak jde vidět na první fotce.

Další škrábanec zde


Všimněte si na té fotce i těch matných fleků na dveřích a i tady pod znakem XL7



Ty nejsou moje tvorba, ale na autě byly už když jsem ho koupil, co s nima?