Strojni lesteni - uvod?

Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
Cyanide_Power
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 137
Registrován: 14 říj 2013, 01:00
Bydliště: Košice - Slovensko

Ak to nieje niekde v CZ alebo SK tak translate.google.com je tvoj kamarát :smile: Možno to nebude dokonalé... Ale v núdzi to pochopíš :thumbup:
nemo
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 272
Registrován: 06 bře 2014, 14:30
Bydliště: Tomášikova, Bratislava

je to všetko fajn ako som skukol to video, síce pravda používal stále len V36ku s lubrikantom na rôznych kotúčoch. Mám akurát otázočku kedže som moc nevidel resp. ani to nerobil v tomto videu ako vyleštil ten pásik zahnutia kapoty kedže ako sám hovoril mal by byť kotúč vždy v rovine s kapotou, žiadny tlak a chodiť po hranách neodporúčal kvôli zahrievaniu?
Uživatelský avatar
BigBang
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 3320
Registrován: 19 říj 2011, 23:29
Bydliště: DuchcoVW & Kladno
Kontaktovat uživatele:

v podstatě ano - zahřeješ, přehřeješ, propálíš :) Při leštění toho bočního panelu to v podstatě bral až k tý vrchní hraně, takže leštil i ten inkriminovanej pás.
GERMAN ENGINEERING...(\X/)

Fóbie a Šurikeny :) ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
nemo
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 272
Registrován: 06 bře 2014, 14:30
Bydliště: Tomášikova, Bratislava

aaaha, moc dobre to vidieť nebolo sj keď som si to myslel, ale lepšie sa najprv pýtať ako potom plakať :cry: :D
trickerko
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 86
Registrován: 18 dub 2013, 21:30

da sa toto vsetko vo videu od CHG aplikovat na orbitku s menzerna pastami ?

1:30 je to spravny postup lestenia toho "blatniku" ? taketo meista uman vyvolavaju same otazky. ako to robite vy ? http://www.youtube.com/watch?v=vJRGHyfIVX4
HonzaV
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 66
Registrován: 20 kvě 2016, 20:48
Bydliště: Jemnice, okr. Třebíč

Pánové mám dotaz, při leštění C sloupku se mi povedlo lehce propalit hranu zadních dveří. Jak řešíte leštění jakoby přes sparu? Oblepit dveře a pak je doleštit zvlášť? Nebo ještě jak poznám že už je lak zahřátý moc? Teď to udělalo že se kotouč jakoby přilepil a ztuha šlo pokračovat v passu. A pomohli by v tom waflove kotouče místo rovných (na rotačce)? Případně není tady na fóru někdo z okolí moravských budejovic nebo trebíče kdo by mi poradil nějaký fígle a ukázal jak na to? Diky
Edit: nebo je možné že pastelová barva na felicii je prostě tak měkká, že ji stačí fakt tak málo?
Uživatelský avatar
oxik
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 1209
Registrován: 14 bře 2014, 13:08
Bydliště: České Budějovice

Dneska jsem narychlo zkusil preliznout kapotu na Citroenu C3, vzal jsem oranzovej shinemate hladkej, menzernu 2500 a rotacku.. skoro bez vysledku.. tak jsem presel na fg400+oranz shinemate, skrabancu z mycky jsem se zbavil vcelku snadno, ale hlubsi skrabance(porad v ramci clearcoatu) jsem neodstranil ani po opakovanym lesteni.. mam teda shit rotacku, ale otacky +/- odhadnu, zkousel jsem cca 1000-1400rpm a zlepseni neprislo.. na lesticku jsem tlacil jen velmi lehce, respektive ji jen pridrzoval, jako Greg jednou rukou si netroufam :D Myslite, ze jsem zvolil spatny otacky(lesticka ma 0-3000rpm a kolecko s 6ti stupnema, lestil jsem neco malo pres 2ku) nebo spatnou techniku? Jel jsem polovicni prekryti, pasy shora dolu a pak zleva doprava, cca 5cm/s.. i kdyz jsem lestil docela dlouho, pasta na laku nevysychala..
http://www.display-folie.cz - ochrana pro všechny displeje a monitory
Uživatelský avatar
pastovic
Rádce DCČR
Příspěvky: 346
Registrován: 01 dub 2015, 17:49
Bydliště: Šternberk (Olomouc)

Musíš vzít žlutej shine + fg400, já jedu s obyc rotačkou na 2 rychlost dokud je pasta viditelná, a pak na jedničku 2x dokola a v pohodě. S oranžovým a fg400 sem bohužel neudělal vůbec nic. Poškození bylo prostě větší.
Uživatelský avatar
oxik
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 1209
Registrován: 14 bře 2014, 13:08
Bydliště: České Budějovice

Já jsem idiot, popletl jsem v zápalu boje tvrdost kotoučů :D Díky, zkusím zítra :D
http://www.display-folie.cz - ochrana pro všechny displeje a monitory
Uživatelský avatar
joshiki
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2908
Registrován: 10 lis 2013, 18:30
Bydliště: CZ 30km od D2
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

z videí se prosimtě nic neučte...nikdy nevíte jaké skills má dotyčná osoba a tudíž aplikovat postup a techniku na leštění doma nemusí dopadnout stejně...hlavní faktor 90% jsou ruce a právě ten skills, to že se leští stejným kotoučem a pastou notně nezaručuje stejný výsledek. Doporučuju si někam zajít na školení nebo k někomu na pokec a trochu poleštit pár laků ;) Teorie je fajn, ale člověk musí zkoušet naostro.

Ano pastelové barvy bez clearcoatu jsou prevít...leštíš a leštíš abys odstranil vyšisovaný lak a naráz jsi na bílém :D :D
Leštění hran má specifika diametrálně odlišná jiná než leštění běžných rovných ploch.

Při leštění rotačkou musíš lak zahřát, pokud se nezahřál leštil jsi velkou plochu nebo byl malý úběr(malý přítlak,malé otáčky,měkký kotouč, jemná pasta,...)
Ono ikdyž je to "jen" clearcoatu, neznamená to, že to odlešíš jen tak levou vrchní :D
Proč si myslíš, že leštím auta 10ky hodin? Holt hlobka poškození hraje obrovskou roli.

Oranž shine+400 leštím hodně často a leští.
U tvrdších laků nebo těžších poškození je potřeba přitvrdit :smile:
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49

----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Odpovědět