nováček prosí o radu

Nevíte si rady? Potřebujete poradit s výběrem produktů? Narazili jste na problém při detailingu a neznáte řešení? Zde můžete položit dotaz a zkušenější vám poradí.
Odpovědět
Breezy.de
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 srp 2014, 15:45

zdravím hoši,

Jsem tu nový. Co se týče detailing jsem docela laik. Zkušeností moc nemám. Co jsem se ted za poslední zhruba měsíc prostudoval různé příspěvky a různé produkty chtěl bych se Vás zeptat na pár věcí.

Teď něco málo jak tomu u mě je: Jelikož bydlíme na panelovém bytě tak auto stojí vesměs pořád venku. Je tu docela velký provoz a tak se i hodně práší. Co se týče samotného umývání pomocí rukavice a kýble se šamponem, tak to jsem zkoušel pouze jednou, žejsem si napustil do kbelíku vodu s nějakým levným autošamponem a hubkou auto umýval. Problém byl v tom, že hned na autě zůstávaly šmouhy od mokrého prachu a tak jsem to musel hned utírat suchou hadrou, aby nebyly vidět. V blízkosti bydliště nám teď postavili bezkontaktní myčku, tak volím poslední dobu tuto variantu, jelikož auto bych musel umývat co týden, jelikož už po týdnu je zaprášené.


Co se týče vosků: zkušenosti mám pouze s těmi tekutými a docela i levnými: Sonax, Turtle cca. 300,-. Ty na autě moc dlouho nevydžely.

Co jsem si tak tedy pročítal různě fora a diskuze tak bych Vám chtěl tedy sdělit věci, které by se mi líbily nejvíc.

Co se týče clayování a lubrikace, tak s tím bohužel nemám zkušenost žádnou a abych pravdu řekl, docela se i bojím, abych lak nějak neponičil ještě víc přitom.

Díval jsem se různě na produktu a líbily se mi následující:

Šampon: Hyper nanošampon se syntetickým voskem - Chemical Guys
Leštěnka: Autoglym Super Resin Polish
Vosk: Collinite 476 s