BMW M3 E46 Kiwi - projekt
Napsal: 29 kvě 2015, 11:37
Tak jsem si do bavoráka koupil sedačky z M3ky. Údajně najeto 80tis, nevím, každopádně práce na kůži je mnohem víc než jsem při nákupu čekal.
Prvotní chybou bylo že jsem kupoval špinavý interiér, takže poškození nebylo vidět, respektive působilo jako špína.
Čistil jsem Meguiars Multi Purpose Cleanerem (vychází z APC v poměru cca 1:10), nanášenou houbičkou, krtáčkováno nebo vycíděno hrubší stranou houbičky a následně utřeno. Opakovaný proces v případě že zůstala nějaká špína. Následně Gliptone Conditioner (čistič mě zklamal, respektive bude dobrý na následnou běžmou a pravidelnou péči, ale na to co jsem dostal to nepomohlo) a připravený je i slon.
Fotku hodím večer, APCčko to vytáhlo o dva odstíny světleji, nemám kvalitní fotky ale ten rozdíl je brutální obzvlášť když si vezmu že normální čistič nebral skoro nic.
Co se týče problému, tak vše se týká jen předních sedaček, zbytek je netknutý a ve 100% stavu.
Boční horní vedení řidiče na straně dveří přišlo o sealent a pigmentovaný lak popraskal, tím pádem vylezl černý podklad. Celý to bylo asi urychlené i dofuky bočního vedení, které tomu dali taky zabrat. Ve výsledku jsem se rozhodl že takhle to nezůstane a v prvotní fázi jsem objednal Colourlock kit a buďto to zabere a nebo půjde sedačka někam k profíkovi.
Ve zlomu sedáku je kůže pozohýbaná (asi jako na teniskách na nártu), eroze je už celem hluboká, pochybuju že to sloník nějak zachrání. Řešit to jinak než údržbou nebudu, cílem je hlavně aby to neprasklo skrz. V podstatě to samé se týka spodního bočního vedení, které je pomačkané. Pokud má někdo nějaký tip jak to zlepšot sem s ním, rád se nechám poučit.
Jinak Gliptone conditioner celkem pekne voni, po vyschnutí nebo otření nechává hezký povrch. Se slonem tolik spokojenej nejsem, použil jsem ho zatím jen lokálně na průserová místa, uvidím časem, na hodnocení je brzy.
Prvotní chybou bylo že jsem kupoval špinavý interiér, takže poškození nebylo vidět, respektive působilo jako špína.
Čistil jsem Meguiars Multi Purpose Cleanerem (vychází z APC v poměru cca 1:10), nanášenou houbičkou, krtáčkováno nebo vycíděno hrubší stranou houbičky a následně utřeno. Opakovaný proces v případě že zůstala nějaká špína. Následně Gliptone Conditioner (čistič mě zklamal, respektive bude dobrý na následnou běžmou a pravidelnou péči, ale na to co jsem dostal to nepomohlo) a připravený je i slon.
Fotku hodím večer, APCčko to vytáhlo o dva odstíny světleji, nemám kvalitní fotky ale ten rozdíl je brutální obzvlášť když si vezmu že normální čistič nebral skoro nic.
Co se týče problému, tak vše se týká jen předních sedaček, zbytek je netknutý a ve 100% stavu.
Boční horní vedení řidiče na straně dveří přišlo o sealent a pigmentovaný lak popraskal, tím pádem vylezl černý podklad. Celý to bylo asi urychlené i dofuky bočního vedení, které tomu dali taky zabrat. Ve výsledku jsem se rozhodl že takhle to nezůstane a v prvotní fázi jsem objednal Colourlock kit a buďto to zabere a nebo půjde sedačka někam k profíkovi.
Ve zlomu sedáku je kůže pozohýbaná (asi jako na teniskách na nártu), eroze je už celem hluboká, pochybuju že to sloník nějak zachrání. Řešit to jinak než údržbou nebudu, cílem je hlavně aby to neprasklo skrz. V podstatě to samé se týka spodního bočního vedení, které je pomačkané. Pokud má někdo nějaký tip jak to zlepšot sem s ním, rád se nechám poučit.
Jinak Gliptone conditioner celkem pekne voni, po vyschnutí nebo otření nechává hezký povrch. Se slonem tolik spokojenej nejsem, použil jsem ho zatím jen lokálně na průserová místa, uvidím časem, na hodnocení je brzy.