Jednalo se o jeden z nejnáročnějších laků na leštění - černou barvu bez metalízy ("čistá", "hladká", "pastelová" černá). Má jednu obrovskou výhodu, ale bohužel i nevýhodu. Po řádném odborném přeleštění vypadá překrásně, zrcadlově a málokterá barva se ji v odlesku vyrovná. Na silnici se za takovým autem prostě otočíte. Je však tak obtížná na leštění, že jen málo odborníků ji dokáže doladit do perfektního stavu.
Kompletní služba zabrala cca 20 hodin práce, po vyleštění byl vůz zakonzervován syntetickým voskem FinishKare, na všechna skla se aplikovaly tekuté stěrače RainX, vnější plasty dostaly výživu RaceGlaze ve formě impregnace a chrom na přední masce se přeleštil do zrcadlového lesku. Dodatečně se ztrhávalo označení vozu na zadní části.
PS: Žádná z fotek neprošla úpravou v grafickém programu, přesně takto byly vyfoceny.
Jaguar X-type
- Frozz
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 697
- Registrován: 12 čer 2014, 19:57
- Bydliště: Praha/stř. Čechy
- Odeslaná poděkování: 1 poděkování
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
FB - https://www.facebook.com/LTDetailing/
Web - https://www.ltdetailing.cz
Profesionální strojní leštění | keramické povlaky | individuální školení
Více info: info@ltdetailing.cz
Web - https://www.ltdetailing.cz
Profesionální strojní leštění | keramické povlaky | individuální školení
Více info: info@ltdetailing.cz
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
krasavec
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 58
- Registrován: 15 dub 2016, 22:13
- Bydliště: Přerovsko
Krásná práce na krásném autě...
- samot0506
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1278
- Registrován: 30 kvě 2013, 17:13
- Bydliště: Broumov okr.Náchod
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
Pěkná práce
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jen takova technicka, takovehle prohlaseni je uplne zbytecne protoze kontrast, sytost a dalsi parametry fotky se daji orostovat primo ve fotaku, entry-level modely to treba delaji v defaultnim stavu pomerne vyrazne, protoze takova fotka ja pro amatery libivejsi a nemusi ji post-processovat.Frozz píše:PS: Žádná z fotek neprošla úpravou v grafickém programu, přesně takto byly vyfoceny.
Lesteni samozrejme supr
- Frozz
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 697
- Registrován: 12 čer 2014, 19:57
- Bydliště: Praha/stř. Čechy
- Odeslaná poděkování: 1 poděkování
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Diky vsem. Bylo to foceno iphonem .
FB - https://www.facebook.com/LTDetailing/
Web - https://www.ltdetailing.cz
Profesionální strojní leštění | keramické povlaky | individuální školení
Více info: info@ltdetailing.cz
Web - https://www.ltdetailing.cz
Profesionální strojní leštění | keramické povlaky | individuální školení
Více info: info@ltdetailing.cz
- joshiki
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 2908
- Registrován: 10 lis 2013, 18:30
- Bydliště: CZ 30km od D2
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je fakt zrcadlo
Ono vyleštit do top stavu problém není když člověk ví jak na to...ale problém je na to po leštění sáhnout s vědomím, že sebemenší vlásečnice bude vidět a to na čem jsi dřel desítky hodit se znehodnotí(byť to většina lidí ani neuvidí, víš že tam vlášečnice je a budou přibývat)
Jak by jsi hodnotil původní stav laku? Dle fotek to nebylo vyloženě vymyčkované do matna, ale do pěkného stavu to mělo daleko taky
Ty bílé rýhy na kufru se podařilo odleštit úplně? Vypadaly docela hrůzostrašně.
Bych lidi zabíjel za pokládání věcí na kufr, kor u takových barev.
Na sundávání znaků potažmo pěnových lepidel bych doporučil olepit, aby to nepoteklo až na zem a stříkat opakovaně rozpouštěč asfaltu, pak to jde docela dobře(jak kdy) a nepoškrábeš tak moc okolní lak.
S těma úpravama fotek jak psal wildT-doplním:stačí foťák namířit na správné místo a on si vše automaticky nastaví jak potřebuješ, když je v automatickém režimu.
Ono vyleštit do top stavu problém není když člověk ví jak na to...ale problém je na to po leštění sáhnout s vědomím, že sebemenší vlásečnice bude vidět a to na čem jsi dřel desítky hodit se znehodnotí(byť to většina lidí ani neuvidí, víš že tam vlášečnice je a budou přibývat)
Jak by jsi hodnotil původní stav laku? Dle fotek to nebylo vyloženě vymyčkované do matna, ale do pěkného stavu to mělo daleko taky
Ty bílé rýhy na kufru se podařilo odleštit úplně? Vypadaly docela hrůzostrašně.
Bych lidi zabíjel za pokládání věcí na kufr, kor u takových barev.
Na sundávání znaků potažmo pěnových lepidel bych doporučil olepit, aby to nepoteklo až na zem a stříkat opakovaně rozpouštěč asfaltu, pak to jde docela dobře(jak kdy) a nepoškrábeš tak moc okolní lak.
S těma úpravama fotek jak psal wildT-doplním:stačí foťák namířit na správné místo a on si vše automaticky nastaví jak potřebuješ, když je v automatickém režimu.
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056