Mám 15 let starýho ropáka a vždy nechávám motor trošku na volnoběh rozdejchat. Ať už k vůli oškrábání oken. Ofuk předního a zvyhřívání zadního okna bez nastartování nezapnu - šetří to škrábání a odmlží to. A i když je nad nulou, tak nechávám aspoň minutu jet na volnoběh aby se aspoň olej dostal všude
No to jsme ve slušném OT
Škrábání ledu z oken, zahřívání auta
- Rety
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 14 zář 2011, 10:46
- Bydliště: Kunovice (Uherské Hradiště)
- Obdržená poděkování: 2 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
- oxik
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 1209
- Registrován: 14 bře 2014, 13:08
- Bydliště: České Budějovice
No..když nastartuju svojí V8 tak jí nechávám teď v zimě aspoň 2 minuty na volnoběh.. Když hned jedu, cítim, že se to motoru ani automatu nelíbí..
Sorry za OT, ale když už jste začli
Sorry za OT, ale když už jste začli
http://www.display-folie.cz - ochrana pro všechny displeje a monitory
- Mr.Bean
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 2679
- Registrován: 11 kvě 2012, 19:59
- Bydliště: Praha, Vrané nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
- Michail
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 549
- Registrován: 08 srp 2014, 12:11
- Bydliště: Černovice
Tak teď už se bez výčitek přidám, díky Beane
Teď když je kolem nuly, plus minus 2 stupně, a namrzne mi sklo, tak si v klidu nastartuju, škrabkou přejedu okno (čekám na vhodnou příležitost vyzkoušet metodu s vodou z DW) a pomalu jedu. Na volnoběh auto běží asi 2-3 minuty. Když s autem vyrazím hned po nastartování (hned jako třeba 15 vteřin po startu), tak, podobně jako oxik, cítím, že to není úplně ono. Asi jako když natankuješ sračk*idní benál. Třeba to spolujezdec ani nepozná, ale ty to auto znáš a víš, že má znít jinak. Nehledě na to, že řazení jde taky hůř. Lidi, co vlezou do auta, nakopnou motor a odjedou během deseti vteřin, považuju za blázny. Stejně jako lidi, co nechaj motor běžet 10 minut, div si nejdou domů udělat kafe. Myslím si, že minuta dvě, zatímco škrabeš sklo, autu neublíží. Ale taky to pak neženu do omezovače, že jo...
Toť můj názor a teď do mě
Teď když je kolem nuly, plus minus 2 stupně, a namrzne mi sklo, tak si v klidu nastartuju, škrabkou přejedu okno (čekám na vhodnou příležitost vyzkoušet metodu s vodou z DW) a pomalu jedu. Na volnoběh auto běží asi 2-3 minuty. Když s autem vyrazím hned po nastartování (hned jako třeba 15 vteřin po startu), tak, podobně jako oxik, cítím, že to není úplně ono. Asi jako když natankuješ sračk*idní benál. Třeba to spolujezdec ani nepozná, ale ty to auto znáš a víš, že má znít jinak. Nehledě na to, že řazení jde taky hůř. Lidi, co vlezou do auta, nakopnou motor a odjedou během deseti vteřin, považuju za blázny. Stejně jako lidi, co nechaj motor běžet 10 minut, div si nejdou domů udělat kafe. Myslím si, že minuta dvě, zatímco škrabeš sklo, autu neublíží. Ale taky to pak neženu do omezovače, že jo...
Toť můj názor a teď do mě
F**k me, I'm FRENCH!
K4M Renault Mégane Coupé 1.6 16V, r. v. 1999
F4R Renault Laguna GrandTour 2.0 16V, r. v. 2006
K4M Renault Mégane Coupé 1.6 16V, r. v. 1999
F4R Renault Laguna GrandTour 2.0 16V, r. v. 2006
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 272
- Registrován: 06 bře 2014, 14:30
- Bydliště: Tomášikova, Bratislava
Michail : Kameňom do teba? ale nie plne súhlasím aj keď ja mám z 90% lepšiu východiskovú polohu kedže mám auto v garáži cez noc (škrabať nič nemusím ), ale tiež keď ho vyberám kým ju zamknem a podobne tak sa afti chvíľku samé ohreje a potom sa môžeme vydať na spoločnú cestu miernym tempom až do plného zahriatia
Skôr ma desia veci typu, že aj v návode k autu máš napísané, že máš hneď ísť a v tomto bode sa názory rôznia, veľa ľudí hovorí, že na tom voľnobehu je nízky tlak oleja a nedostane sa všade, teda je motor nedostatočne mazaný a preto odporúčajú hneď po naštartovaní ísť s autom aby sa zvýšil tlak oleja. No a ostatní ho nechajú poklepkať 1-2 min. až potom idú, že mu to len prospeje a neublíži Čil babo raď
Skôr ma desia veci typu, že aj v návode k autu máš napísané, že máš hneď ísť a v tomto bode sa názory rôznia, veľa ľudí hovorí, že na tom voľnobehu je nízky tlak oleja a nedostane sa všade, teda je motor nedostatočne mazaný a preto odporúčajú hneď po naštartovaní ísť s autom aby sa zvýšil tlak oleja. No a ostatní ho nechajú poklepkať 1-2 min. až potom idú, že mu to len prospeje a neublíži Čil babo raď
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
já když nakopnu v zimě Sharana a hned bych měl vyjet, tak motor neskutečně „zvoní“ - když ho nechám ty dvě minutky vydejchat na volnoběh (otevřu vrata apod.), tak už ten problém nemá
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
- Mr.Bean
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 2679
- Registrován: 11 kvě 2012, 19:59
- Bydliště: Praha, Vrané nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
MPI zas po okamzitem startu se chova jak kdybych neumel pouzivat spojku (cuka to priserne). Kdyz to necham ty dve minuty nez pozaviram v klidu vrata tak uz je to o 100% lepsi.
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Bean: no jasně, neběží protože 3500 za kousek plastu, elektromotor a zbytečnej hliníkovej odlitek mi příjde zcestný, když by mi stačil jen a pouze ten elektromotor a když za 5 můžu mít komplet funkční jetej
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
- mario-fm
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 720
- Registrován: 18 úno 2013, 14:53
- Bydliště: Frýdek-Místek
Taky to nechavam zahrat 3-5min jinak se to neda, je to moc zbrkle dokonce mi to radi 1 kdyz je to studene jinak min 2. O olej se bat nemusim je tam cerpadlo ktere ho vstrikuje jeste pred nastartovanim.