Stránka 3 z 7

Re: Ometani snehu

Napsal: 01 úno 2014, 14:01
od velkovevodalix
jasné, ale tak buďme k sobě trochu upřímní, že pokud nejezdí člověk jen v rámci města nebo nějaké velmi přilehlé aglomerace, pak je HTP z daleka nejhorší volbou...

Re: Ometani snehu

Napsal: 01 úno 2014, 14:14
od BigBang
jako primární auto ne, jako druhý auto, se kterym se jezdí do práce, nakoupit (např. můj případ - v současnosti s Fabií jezdí táta 10 km do práce) proč ne, ale nesmí se po něm chtít dlouhý rychlý přesuny stejně jako jiný „samošuci“ s motorama obdobný kubatury a výkonu ;)

Re: Ometani snehu

Napsal: 01 úno 2014, 14:17
od velkovevodalix
pravdu díš... ;

Re: Ometani snehu

Napsal: 01 úno 2014, 16:56
od lukas.cc
Už ta zkratka HTP Honem To Prodej. Pokud vám nevadí vytahaný rozvodový řetěz, stále odcházení olejových čerpadel, pak netlačí hydraulický napinák na řetěz. Pořád rozvody poskakují o zuby. Velké neštěstí je katalizator který je blízko hlavy no a podpalené vyf. Ventyly. Nechápu kdo si to může koupit. Už ten zvuk mě pudí hod to ze skály! :)

Re: Ometani snehu

Napsal: 01 úno 2014, 17:06
od BigBang
Jakože vlastní zkušenost? Já zatím najeto 25t jen s výměnama olejů a známej má najeto 110t a má nízký tlaky. Jeho Fabku do nějakejch 80t honila jeho žena, která jezdí trochu „zběsile“ a často za dcerou do Frankfurtu, takže po dálnicích to dostávalo neskutečnou čočku... Já měnim olej po roce, což je cca do 10t km a všechno šlape jak má ;)

Re: Ometani snehu

Napsal: 01 úno 2014, 17:26
od lukas.cc
Ano zkušenost mám, nechtěl bychto. No jasně nízké kompresní tlaky, v ha*zlu pístni kruhy, když sundá palici tak už ventyly budou podpálené. Hm pak to bude klepat pač hydraulické nadzvitatka budou KO. Htp není určeno na dálnice, hlava se nestačí ochlazovat pak to jde vše sr*t. Hatepeček jsem měl na GO mraky rozebráné. Nechej si udělat kompletní rozvody včetně 2 náběhových lišt na řetěz, ozubená kola, hydraulický napinák.
Tak samo nástupce po htp dalši krám co se sype Tsi! Htp je německý motor
Nějlepí motory koncernu vw benzinové ktere ujdou tak 1,4 16v klasická atmosféra nebo 1.6 klasická atmosféra. Taky 1,8 a 1,8 turbo 3,2fsi 3.6fsi

Re: Ometani snehu

Napsal: 02 úno 2014, 23:16
od Laconi
Nemyslim si že TSI je krám co se sype, to možná psaly zblbý moto media které papouškovaly jedny od druhých. Znám osobně tři TSI motory, zatim všechny najeto kolem 35tkm a jezděj jak hodinky s parádní spotřebou, zvukem a celkovym jízdním projevem. A HTP je český motor si myslim.

Re: Ometani snehu

Napsal: 03 úno 2014, 06:37
od lukas.cc
Ano htp je němec. Jediný motor co je český je 1,4MPI. 1,4mpi je motor z felicie předchůdce 1,3mpi jen převrtaný na 1,4. Kdo mevěří otevřete si kamopotu feldy a fabky.
tak samo škodovka si neudělala žaden naftový motor, vše má od Vw.
Až to bude mít naježděné 180- 250tis km, pak říkej že jsou v poho. V okolí mám 20-30 známych, kterým se TSI rozsypalo na cestě.

Re: Ometani snehu

Napsal: 03 úno 2014, 13:23
od BigBang
HTP je prapůvodně 1.6 VW, kterou ve škodovce „potunili“ :D

Co se jim na těch TSI rozsypalo? Předpokládám, že to bude nějaká opakující se závada :?:

Re: Ometani snehu

Napsal: 03 úno 2014, 14:01
od soray
Téma: Ometání sněhu
... Dík ;)

Založte si v pokecu nový téma k tomuto a já vám to tam přesunu.

K tématu: Kolikrát jste letos ometali? Já všehovšudy jen 2x Megana a 0x Smarta...a zatím to vypadá, že to bude konečný číslo :-D