Zdravíčko detaileři Tak jsem moc rád, že se můžu zařadit do profi sekce..
Začneme zlehka. Dnes byla na programu jedna příjemně vystajlovaná Bora - 18" kola, 215/35 gumy, lehké úpravy motoru, brzdy origo Porsche, podvozek pár milimetrů nad zemí a spoustu dalších šíleností
Deset let starý lak dostával každý den pěkně zabrat, takže škrábanců zde bylo víc než dost. Na přání majitele jsem provedl jen lehkou korekci na oživení laku a zvýšení lesku, tudíž středně hluboké a hluboké škrábance bohužel zůstaly, ale však to znáte - Náš zákazník = náš pán
Postup práce:
Předmytí Valetpro Citrus Prewash
Zárubně + spáry Dodo Wipe out
Mytí kol Valetpro Blue gel + pneu Dodo Wipe out
Mytí Chemical guys Glossworkz
Dekontaminace laku AS Tardis + Fallout
Clay Supernatural soft + Born slippy
Leštění Dodo Lime prime + zelený Hex-logic kotouč
Leštička Dodo Spin Doctor PRO
Protekce kol Dodo Acrylic Spritz
Protekce pneu Meguiars Endurance gel
Plasty Raceglaze Enhance
Okna AG Fast glass
Vosk Dodo Rubbish boy's juiced edition
Za komenty budu moc rád, díky
To je vosk, ne škrábance!
Hotovo
♥ Wax it ♥ Volkswagen Bora - Dodo Juice Rubbish boy's
- Bejby
- Partner DCČR
- Příspěvky: 795
- Registrován: 01 bře 2013, 22:31
- Bydliště: Chomutov
- soray
- Administrátor
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 26 říj 2010, 14:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Odeslaná poděkování: 6 poděkování
- Obdržená poděkování: 12 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Škoda toho rozvrzanýho předku s trochu jiným lakem, jinak ale zajímavý
Prácička pěkná, jak se Ti dělalo se spinem?
Prácička pěkná, jak se Ti dělalo se spinem?
M: mjaros@detailingshop.cz T: +420602542150
- Bejby
- Partner DCČR
- Příspěvky: 795
- Registrován: 01 bře 2013, 22:31
- Bydliště: Chomutov
Díky Bohužel to auto je stříkaný díl po dílu asi na pětkrát, takže to občas někde nesedí.. Jinak pro novej blatník jedeme zítra a v plánu je ještě nově nalakovat středy kol nějakou zajímavou barvou plus se ještě bude řešit pár dodělávek - auto se bude fotit do časopisu Autosport&tuning
Jinak se Spinem práce pohodlná, je pěkně tichej, celkem i lehkej. Možná mi trochu vadí, jak při zatížení trochu spadnou otáčky a tak tu vteřinku se zase regulujou zpátky, ale jde jen o zvyk. Dělal jsem se Spinem teprv druhý auto.
Jinak se Spinem práce pohodlná, je pěkně tichej, celkem i lehkej. Možná mi trochu vadí, jak při zatížení trochu spadnou otáčky a tak tu vteřinku se zase regulujou zpátky, ale jde jen o zvyk. Dělal jsem se Spinem teprv druhý auto.
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
odstín nebudu hodnotit, jelikož fotky dost klamou a nárazník může mít origo barvu Už několikrát se mi stalo (zejména na stříbrný), že jsem na fotkách tipoval např. nárazník a jedny dveře láknutý, ale majitel mi sdělil, že je všechno původní lak... Nelícující předek by se měl nechat doladit, kazí to dojem. Kola znám, jezdil na nich kluk z Teplic.
K práci asi není co říct, dobrý, možná bych hodil nějakou přibližnou hodinovou dotaci. Akorát to madlo na leštičce mi nějak nesedí, ale to je každýho boj
K práci asi není co říct, dobrý, možná bych hodil nějakou přibližnou hodinovou dotaci. Akorát to madlo na leštičce mi nějak nesedí, ale to je každýho boj
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
- Bejby
- Partner DCČR
- Příspěvky: 795
- Registrován: 01 bře 2013, 22:31
- Bydliště: Chomutov
Práce trvala zhruba 10 hodin i s obědem a kouřovými pauzami s tím, že mi sám majitel pomáhal. Sám bych to měl tak na 12-13 hodin. S kolama máš pravdu, jsou z Craidyho Golfa. To madlo zkusim na příště to druhý a uvidim, který mi bude vyhovovat víc
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
mě to vyhovuje asi nejvíc bez něj tohle boční nemám, mám jenom to D, ale stejně mi vyhovovalo bez, pokud jsem nědělal v nějaký extra poloze, kde jsem kvůli tomu musel mít ruku za roh
spíš z Craidyho Bolfa
spíš z Craidyho Bolfa
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pekny, jak jinak Nemas nejakou 50/50 fotku, co zvladl Lime Prime se zelenym kotoucem?
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 272
- Registrován: 06 bře 2014, 14:30
- Bydliště: Tomášikova, Bratislava
No k tým dielom sa ani vyjadrovať nedá, ja som mal borinku v tej tamočervenej metle a nárazníky boli pri niektorom pozorovateľskom uhle akoby svetlejšej farby, ale boli origo farba. Tie americké pozičky sa mi vždy páčili. Zadok je origo amerika alebo je robený? Tie disky si viem v chróme predstaviť celé Inak to auto si myslím na svoj vek je jedno z najvydarenejších vrátane golfa 4 čo VW mal.
- hanzi
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 08 úno 2014, 03:41
- Bydliště: Liberec
Tohle je nešvar PRO verze. To je jeden z důvodů, proč jsem se rozhodl pro klasickýho spina. Akorát si na něj musím počkat, no.Bejby píše:... Možná mi trochu vadí, jak při zatížení trochu spadnou otáčky a tak tu vteřinku se zase regulujou zpátky, ale jde jen o zvyk. ...
Jinak pěkná práce!