Bylo potřeba autu dodat opět lesk a odstranit obrovské množství škrábanců a místy silně zoxidovaného laku-byl již ve stavu totální destrukce.
Díky stavu laku a požadavku na výsledek se tedy zvolilo vícestupňové strojní leštění při kterém se použily 2 druhy leštiček-rotační a excentrická a 2 druhy leštících kombinací kotoučů a past pro dosažení požadovaného výsledku.
Doba práce 2 dny prakticky od rána do večera.
Nakonec navoskováno vybraným syntetickým voskem(COOLohnát476s).
Disky byly po nedávné renovaci, tudíž se jen vyčistily a navoskovaly.
Pneu vydrhnuty a naimpregnovány.
Konkrétně na tomto autě jsem takzvaně nechal ruce...bohužel bylo několikrát lakováno a na autě bylo několik druhů laku, na který se musely pečlivě upravovat leštící podmínky.
Po zkušebním leštění kapoty to vypadalo na velice rychlý proces-lak byl velice poddajný a škrábance mizeli snad jen pohledem, avšak pak přišly díly s tvrdým lakem, "lakem" který neměl bezbarvou vrstvu a podobně...jen několik hodin zabralo laborování jak který lak leštit.
Nechci ze sebe dělat hrdinu blížící se Chucku Norrisovi, ale tohle bylo opravdu náročné a zapotil jsem se.
Díky za pozornost, každý koment,připomínka nebo nadávky potěší
Sundávání asfaltu trošku zamořilo prostřední
Díky za pozornost, každý koment,připomínka nebo třeba i nadávky potěší
Kdyby fotky zmizely, tak tady je odkaz na album
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 662&type=3
Škoda F1RS
- joshiki
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 2908
- Registrován: 10 lis 2013, 18:30
- Bydliště: CZ 30km od D2
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056