Mazda CX-9 kdysi dávno černá

Sídlo: Hodonín, ČR
WWW: www.facebook.com/mytiauthodonin
Email : mytiauthodonin@seznam.cz
Telefon: +420 606 300 056
Odpovědět
Uživatelský avatar
joshiki
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2908
Registrován: 10 lis 2013, 18:30
Bydliště: CZ 30km od D2
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Předem upozorňuju, že fotek se udělalo snad jen 5, takže nečekejte obsáhlé album o 152 fotkách :blush: zato tady bude slohovka :D

Začal jsem čistit disky-vydrhnout pneu a předmýt disky(na tohle se mi zalíbil bilberry v různých koncentracích dle potřeby)
Po předčištění jsem začal čistit zapečeniny z alu-všeho všudy jsem čistil dragonem asi na 6x ale zapečeniny na předních kolech stále nějaké byly, jako detailer jsem to odpískal, ikdyž mě to štvalo a štve, tak nemůžu diskům věnovat půlden.
Mimochodem disky byly na vícero paprscích s narušeným zpuchřelým lakem a použití kyselých čističů jsem nepovažoval za vhodné řešení, takže disky jsem z nejhoršího vyčistil, ale další péči by jistě snesly.

Poté jsem odstranil z boků a zadní části asfalt, odstranil železo a dekontaminoval mechanicky velice tvrdým clayem-nechává 100% marring jako prase.

Při leštění jsem za začátku uvažoval o jednostupni-takže začal klasicky excentr e21+fg400 a zkusil tvrdost laku, jelikož mazdy mají spíše měkčí poddajnější laky, jenže bohužel stupeň oxidace byl takový, že to prakticky nic neudělalo a sáhl jsem po rotačce.
Nakonec jsem skončil u komba rotačka+oranž shine mate+FG300 a i tak jsem se nadřel jak kůň-jen než se mi podařila ztrhnout zoxidovaná vrstva a vyleštit tak 80-90% poškození, tak jsem tím zabil celé 2 dny.
Po cuttingu přišel na řadu 2. stupeň v podání excentru E21+ carpro essence (abych docílil v nejkratším čase, který mě už docela tlačil, jak odstranění hologramů, tak dodal i nějakou ochranu pro následný prodej vozu)
Následovalo ošetření tradičním přípravkem na pneu a dodělávání nějakých drobností.

Co mě na tom nemile překvapilo, ikdyž jsem to čekal, tak to, že na přední části kapoty jsem naměřil leštitelnou tloušťkou clearcoatu snad jen 20-25um z čehož jsem byl trošku nervozní vzhledem k potřebě odleštit velké poškození a hlavně tím, že jsem musel leštit nejtěžším kombem na "měkkém" laku a prostoru pro úběr až tolik nebylo.
Kapota sice zoxidovaná až tolik do matna nebyla, ale i při leštění 50/50 byla na původní ploše oxidace vidět.
Další lahůdkou byly lakované kryty zrcátek-ty byly nejspíš stříkané dodatečně a bez clearcoatu, ale celé auto bylo tak poškrábané a místy zoxidované, že dokud se neleštilo, tak jsem to ani nepoznal.

Snad první auto, z kterého se mi chtělo brečet, jak mírou doničení, tak i tím jak to prostě nešlo a nešlo vyleštit :(

V reálu to vypadalo opravdu hrozně






A fotka konečného stavu laku.
Víc jich nemám, jestli si přijede auto umýt na wapky tak nafotím :)
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49

----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Odpovědět