Stránka 1 z 1

Audi A8L

Napsal: 15 črc 2016, 21:31
od joshiki
Tohle byla velká výzva a nebudu mít silné řeči, že jsem z tohoto auta neměl respekt-měů jsem z toho fakt docela nahnáno, jelikož mezi detailery o tvrdých lacích audi a8 kolují legendy. Jedná se snad o jeden z vůbec nejtvrdších sériových autolaků+k tomu byl extrémně poškrábaný a kdyby jen z myčky, jako korunu tomu nasadila celohliníková karoserie, která leštění moc nepomáhala.
Pokud by se leštilo jen tak na "oko" neboli jednostupeň,pak by tyto komplikace přitěžujícími faktory nejspíš nebyly, jelikož by se prostě odleštilo co by jednokrok zvládl a bylo by vyřešené...jenže jelikož leštilo se pořádně, tak se nevýhody i pořádně projevily a nic mi nedarovaly.
Nebudu tvrdit, že se jela full korekce, ale k fullu moc nechybělo, snad jen na pár místech zbroušení smirky. Byť jsem se s majitelem dohodl, na nějakém finančním stropu, který by akceptoval, tak se provedlo nepatrně víc než by se do rozpočtu vlezlo, ale to auto si to zasloužilo.

Co se vlastně všechno dělalo?
Přípravu a rutinní věci vypisovat není potřeba, každý ví co se dělá,umytí dekontaminace,olepení a tak.
Jako něco navíc než jen korekce laku se provedlo retušování ostřílených míst od kamínků, což na autě bylo odhadem pár stovek teček a občas tečka byla kráter i 2mm, samozřejmě retušované díly jak nové nejsou, ale zámeř,aby ostřílené místa nebyla bílá a nesvítila se splnil.
Sundala se kola(původní záměr byla keramika, od které jsem upustil,protože jsem nebyl schopný disky zbavit pruhu železa-asi stříkalo roztavené železo z kotouče nebo nevím, ale nešlo to dragonem,ironem ani kyselinou,jako železo to reagovalo, ale po 4 hodinách s koly jsem to vzdal a jen zavoskoval, naimpregnoval a nazul zpět, to trvalo další hodinu a jen kola tedy zabrala 5hodin! a to jsem je ani neclayoval a neleštil!
Nechápu, jak by někdo disky vyčistil,zdekontaminoval,vyleštil z obou stran, natáhl 2 vrstvy keramiky naimpregnoval pneu a vzal si za to třeba 2ku jak hodně firem/detailerů nabízí službu za takové peníze...jsou úplně z višně spadlý a je vidět že to nikdy nedělali a nebo že to nedělají pořádně do extrémku. Nanést keramiku na disky zvládne snad i vycvičená opička, ale neudělá to pořádně s odpovídající přípravou, což leštění pomeranče je podle mě zásadní, jelikož u disků bývá dost výrazný.
Mimochodem v garáži mi ještě leží od jednoho DC člena kola po keramice a ty byly po renovaci a stejně jen vyleštění pomeranče z pohledové strany,aby byly top pro povlak+2 vrstvy povlaku+sealant+pneu zabraly solidní 2 podvečery.
Nebyla to zrovna práce na hodinu. zpět k fotkám


disk uvnitř



Čištění klasika


Víčko samozřejmě neodtékalo, tak se muselo prošťouchnout


Mechanika po chemii- a to jsem chemií nešetřil a snažil se na clay toho nechat co nejmíň, přesto toho na laku zbylo mega hodně.


Zpátky k autu:
lak byl poměrně hodně v háji a jako vždy to bylo něco bez lesku a metalízy.

Prvotní řez


Zbytek fotek














střecha byla taky solidně doničená




Obrovské auto...to přesně eLko vystihne
Beránek měl průměr 150 a s roztřepením mohl mít tak 170mm















detail naleptání ptačincem-naštěstí to šlo odstranit


Zrcátko





Znak musel dolů


Světlo po leštění(sneslo by i broušení, ale to nebylo až tak přínosné)


Klavír



Výsledek po asi 50 hodinách-tošku bolely ruce a kujevsky se tělu ani mysli nechtělo-totálně na dně.

















Na autě jsou ještě nějaké dílčí nedostatky, které se budou ladit jakmile se bude čistit interiér.
Leštilo se nejsilnějším co mám a to je makita+vlna+hrubá pasta-na tomto konkrétním laku se mi osvědčila s3gold oproti dosud používané fg300.
finiš se jel velkým excentrem a občas se zapotil i mini excentr

Zde odkaz na veškeré fotky, protože všechno se mi klikat opravdu nechce,nadruhou stranu je moje povinnost sem dát alespoň něco, když se tu nic nového neděje.
Pokud se bude album líbit vyjádřete se...napsat 5 slov ještě nikdy nikoho nezabilo. Případně z tématu mých prací budu dělat alá swis a hodím sem jen 2 fotky výsledku bez jediného popisku což by asi dost lidí mrzelo.
https://www.facebook.com/mytiauthodonin ... 4104968439

Re: Audi A8L

Napsal: 15 črc 2016, 22:03
od Rety
Už jsem jednou psal a budu se opakovat že luxus práce. Jen tak dále. A přeju méně tak tvrdých laků.

Jen dotázek. Co si použil na závěr jako vosk/povlak?

Re: Audi A8L

Napsal: 15 črc 2016, 22:09
od joshiki
Díky Rade :)
Fakt hnusně tvrdé až mě to nebavilo.
Použil se reload, pod něj měl jít ještě essence pro delší výdrž, ale z nějakého důvodu to haprovalo, tak jsem rel dal jen na odmaštěný lak i disky.
Ještě jsem zapoměl napsat, že se nezapomělo ani na skleněné plochy auta vč zrcátek.

Re: Audi A8L

Napsal: 16 črc 2016, 00:43
od Sammael_RS
Super to máš. :clap:
BTW: odpověď zanechána...

Re: Audi A8L

Napsal: 17 črc 2016, 18:57
od BigBang
mordornádor, bolí mě ruce za tebe :D pěkný :thumbup:

teď jen doufám, že známej nebude chtít „pořešit“ tu jeho :crazy: :mrgreen:

Re: Audi A8L

Napsal: 18 črc 2016, 03:30
od wildT
jde videt ze sis maknul :thumbup:

Re: Audi A8L

Napsal: 18 črc 2016, 11:15
od oxik
super prace, i ta fotodokumentace je mnohem lepsi :) nedovedu si predstavit 50h drzet lesticku, klobouk dolu :smoke:

Re: Audi A8L

Napsal: 19 črc 2016, 11:53
od Bubak
Už jsem to tady jednou psal tvoji práci sleduje hodně lidí a je na co se koukat. Masakr 50 hodin :thumbup: Ukázal jsem tvojí práci u nás lidem který jezděj do myčky a berou na auta kartáče v ručních myčkách třeba se v nich něco pohne :blush:

Re: Audi A8L

Napsal: 19 črc 2016, 20:38
od Car Pro Design
k tomu není co dodat prostě kvalita made by ČEVELA,klobouk dolu a palec nahoru

Re: Audi A8L

Napsal: 19 črc 2016, 21:20
od Dufino
Pekna prace musim se konecne za tebou stavit.