Hanziho Mondeo
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Na to lepidlo po zavazich bude asi lepsi nejakej ten gumovej kotoucek na vrtacku. Myslim ze o tom mluvil alo1 tady na foru nekde nebo jsem to videl na fb Clean Freaks. Tim Tar removerem se to taky da, ale vem si zubni kartacek a obrn se trpelivosti. Delal jsem 4 kousky vcera
- Bejby
- Partner DCČR
- Příspěvky: 795
- Registrován: 01 bře 2013, 22:31
- Bydliště: Chomutov
C6000 ti sundá i barvu, nebo ji minimálně poškodí. V tomhle ředidle odbarvuju lakovaný kovový díly. Plasty to taky rozleptá, takže za mě ne
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
jj, 2. a 3. fotka je zoxidovaný kolo... acetonem by to lepidlo jít dolu mělo. Když to v tom nebudeš máčet, tak se ten aceton dřív odpaří než by narušil lak. Na laku jsem s ním už párkrát sundaval "značky" od plastovejch nárazníků a nic se nestalo, takže na kolech by to tomu nemělo ublížit též
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
- hanzi
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 08 úno 2014, 03:41
- Bydliště: Liberec
Díky za rady a tipy. Popřemýšlím, co s těma kolama udělám. Přece jen to jsou jen obyč ford kola a mám je na zimu. Na druhou stranu jsou i zvenku tu a tam poškrábaný, tak to možná nechám renovovat.
Aceton zkusím a uvidíme.
Aceton zkusím a uvidíme.
- hanzi
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 08 úno 2014, 03:41
- Bydliště: Liberec
Tak jsem se konečně letos dostal na pořádnou očistu a vyzkoušení nového spinečka a následné aplikaci vosku Dodo Supernatural. Věnoval jsem tomu 3 dny, nebylo potřeba spěchat.
Postup (chronologicky):
Mytí - Dodo Supernatural šampon s rukavicí MM Incredimitt. Osvědčená a oblíbená kombinace! Okna umyta Crystal Clear Glass Cleanerem od Raceglaze – nahradil jsem s ním dosud používaný Glassworkz, ten voněl tak moc, až mi začal smrdět Tahle modrá věc od Raceglaze má podle mě ještě lepší účinek. A voní.
Sundání starého sealantu Ipou 30% (měl jsem tam asi 2 měsíce Dodo SN Acrylic Spritz, pod ním ještě zbytky kolohnáta z října 2013)
Mytí kol – na kolech mám od března Dodo SN Wheel sealant. Dražší, ale parádní věcička. Od března myto v průměru jednou za 2 týdny, pouze šamponem SN a rukavicí a EZ kartáčem na kola. Nijak nepřiživováno. Doteď sealant nejeví žádné známky oslabení – chová se přesně jako po nanesení. (O aplikaci a následné výdrži se chystám napsat samostatnou recenzi, průběžně to sleduju a fotím).
Mytí podběhů – Dodo Total Wipe-out.
Mytí pneu – Raceglaze Tyre Cleanse. Nemám co vytknout. Člověk si myslí, jak má pneu čisté, a vždycky žasnu, kolik z toho teče sajrajtu.
Chemické čištění laku – Dodo Ferrous Dueller. Ten kupodivu nestáhl skoro vůbec nic. Jestli jsem na celé karoserii (na kola jsem ho kvůli sealantu nedával) objevil pár fialových kapek, tak je to hodně. Takže v pohodě.
Clay – Dodo SN clay + SN lubrikace. Pokud je o lubrikaci, tak mezi trenclema a SN lubrikací nepozoruju nějaký výrazný rozdíl. Samozřejmě kromě vůně – SN nijak nevoní. Clay toho chytil dost ve spodní části, zatímco například na střeše nechytil skoro nic.
Příprava na leštění – spočívala v přikrytí všeho, na co jsem nechtěl, aby se dostala pasta. Klasika.
Leštění – dvoustupňově. V červnu dorazil po dlouhém čekání nový spineček (Dodo Spin Doctor v2), toto byla jeho první velká akce. Leštil jsem nejprve Menzernou PF 2500 a oranžovým Dodo kotoučem a následně Lime Primem a modrým 3M kotoučem. Práce s Menzernou pohodová, i když občas by se mi hodila FG 400. Celkově vzato ale tato kombinace bohatě stačila. Výsledek jedním slovem krása – hlavně ten výsledný finiš po LP. Radost pohladit! Setření leštěnek: Yellow Fellow od MM. Čistá práce.
Okna – strojní leštění předního skla CeriGlassem od CarPro. Nesnažil jsem se o eliminaci poškrábání (zkoušel jsem to dřív, funguje to, ale je potřeba se obrnit trpělivostí), spíš jsem chtěl jen připravit sklo na aplikaci Glass sealantu od Doda. Nechci vypadat jako propagátor této značky, ale tohle je další věc z jejich řady SN sealantů, na kterou prostě nedám dopustit! Od října jsem ho měl na skle a stále plnil svoji funkci. Bylo sice už znát, že slábne, ale vodu ještě odváděl dostatečně.
Voskování – Dodo SN vosk. Na ten jsem se dlouho těšil, jak bude na mé červené barvě vypadat. Aplikovány dvě vrstvy v rozmezí 24 hodin, ručně. Práce s tím parádní, spotřeba relativně malá. Ještě mi v té 30ml nádobce na jednu vrstvu zbylo. Ale v té souvislosti jsem narazil na jeden problém – po rozleštění jsem na celém autě viděl otisky prstů, resp. šmouhy po tom, jak jsem prstama jezdil po laku. Daly se rozleštit (rozlešťoval jsem summitem), ale byla to hrozná práce – musel jsem hodně tlačit a furt ne a ne to zmiznout. Kde jsem udělal chybu? Nemůže to být tím, že jsem nanášel dost slabou vrstvu a na lak jsem přenášel spíš pot z rukou než vosk?
Plasty (těch zvenku moc nemám – jen pod předním oknem a okolo zrcátek) – vyčištění Wipe-outem a Ipou a následně aplikace Dodo SN Satin Trim Sealantu. A jak jinak – parádní věcička.
Gumové těsnění ošetřeno Sealfeedem od Swissvaxu. Ach ta vůně!
Interiér jsem nijak zvlášť nedělal. O ten se starám průběžně, tak se žádná hitparáda nekonala. Jediná novinka byl Protecton Matt od Swissvaxu na palubku a vnitřní plasty. Zatím spokojenost.
O pár dnů později přišel déšť, tak jsem vyfotil beading supernaturálku.
Tak teď mám na pár měsíců pokoj, než přijde zimní příprava.
Postup (chronologicky):
Mytí - Dodo Supernatural šampon s rukavicí MM Incredimitt. Osvědčená a oblíbená kombinace! Okna umyta Crystal Clear Glass Cleanerem od Raceglaze – nahradil jsem s ním dosud používaný Glassworkz, ten voněl tak moc, až mi začal smrdět Tahle modrá věc od Raceglaze má podle mě ještě lepší účinek. A voní.
Sundání starého sealantu Ipou 30% (měl jsem tam asi 2 měsíce Dodo SN Acrylic Spritz, pod ním ještě zbytky kolohnáta z října 2013)
Mytí kol – na kolech mám od března Dodo SN Wheel sealant. Dražší, ale parádní věcička. Od března myto v průměru jednou za 2 týdny, pouze šamponem SN a rukavicí a EZ kartáčem na kola. Nijak nepřiživováno. Doteď sealant nejeví žádné známky oslabení – chová se přesně jako po nanesení. (O aplikaci a následné výdrži se chystám napsat samostatnou recenzi, průběžně to sleduju a fotím).
Mytí podběhů – Dodo Total Wipe-out.
Mytí pneu – Raceglaze Tyre Cleanse. Nemám co vytknout. Člověk si myslí, jak má pneu čisté, a vždycky žasnu, kolik z toho teče sajrajtu.
Chemické čištění laku – Dodo Ferrous Dueller. Ten kupodivu nestáhl skoro vůbec nic. Jestli jsem na celé karoserii (na kola jsem ho kvůli sealantu nedával) objevil pár fialových kapek, tak je to hodně. Takže v pohodě.
Clay – Dodo SN clay + SN lubrikace. Pokud je o lubrikaci, tak mezi trenclema a SN lubrikací nepozoruju nějaký výrazný rozdíl. Samozřejmě kromě vůně – SN nijak nevoní. Clay toho chytil dost ve spodní části, zatímco například na střeše nechytil skoro nic.
Příprava na leštění – spočívala v přikrytí všeho, na co jsem nechtěl, aby se dostala pasta. Klasika.
Leštění – dvoustupňově. V červnu dorazil po dlouhém čekání nový spineček (Dodo Spin Doctor v2), toto byla jeho první velká akce. Leštil jsem nejprve Menzernou PF 2500 a oranžovým Dodo kotoučem a následně Lime Primem a modrým 3M kotoučem. Práce s Menzernou pohodová, i když občas by se mi hodila FG 400. Celkově vzato ale tato kombinace bohatě stačila. Výsledek jedním slovem krása – hlavně ten výsledný finiš po LP. Radost pohladit! Setření leštěnek: Yellow Fellow od MM. Čistá práce.
Okna – strojní leštění předního skla CeriGlassem od CarPro. Nesnažil jsem se o eliminaci poškrábání (zkoušel jsem to dřív, funguje to, ale je potřeba se obrnit trpělivostí), spíš jsem chtěl jen připravit sklo na aplikaci Glass sealantu od Doda. Nechci vypadat jako propagátor této značky, ale tohle je další věc z jejich řady SN sealantů, na kterou prostě nedám dopustit! Od října jsem ho měl na skle a stále plnil svoji funkci. Bylo sice už znát, že slábne, ale vodu ještě odváděl dostatečně.
Voskování – Dodo SN vosk. Na ten jsem se dlouho těšil, jak bude na mé červené barvě vypadat. Aplikovány dvě vrstvy v rozmezí 24 hodin, ručně. Práce s tím parádní, spotřeba relativně malá. Ještě mi v té 30ml nádobce na jednu vrstvu zbylo. Ale v té souvislosti jsem narazil na jeden problém – po rozleštění jsem na celém autě viděl otisky prstů, resp. šmouhy po tom, jak jsem prstama jezdil po laku. Daly se rozleštit (rozlešťoval jsem summitem), ale byla to hrozná práce – musel jsem hodně tlačit a furt ne a ne to zmiznout. Kde jsem udělal chybu? Nemůže to být tím, že jsem nanášel dost slabou vrstvu a na lak jsem přenášel spíš pot z rukou než vosk?
Plasty (těch zvenku moc nemám – jen pod předním oknem a okolo zrcátek) – vyčištění Wipe-outem a Ipou a následně aplikace Dodo SN Satin Trim Sealantu. A jak jinak – parádní věcička.
Gumové těsnění ošetřeno Sealfeedem od Swissvaxu. Ach ta vůně!
Interiér jsem nijak zvlášť nedělal. O ten se starám průběžně, tak se žádná hitparáda nekonala. Jediná novinka byl Protecton Matt od Swissvaxu na palubku a vnitřní plasty. Zatím spokojenost.
O pár dnů později přišel déšť, tak jsem vyfotil beading supernaturálku.
Tak teď mám na pár měsíců pokoj, než přijde zimní příprava.
- Přílohy
- hanzi
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 08 úno 2014, 03:41
- Bydliště: Liberec
A další fotky z leštění a voskování...
- Přílohy
- Laconi
- Moderátor
- Příspěvky: 1908
- Registrován: 14 črc 2013, 18:42
- Bydliště: Brandýs nad Labem
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
Skvělá práce Hanzi, to auto vypadá jak nový