Galerie vašich miláčků.
Uživatelský avatar
Od oxik
#58506
Minulý týden jsem strávil 3 dny leštěním BMW, opravdu jsem nečekal, že to bude trvat tak dlouho, ale stalo se :D

1. den jsem auto pořádně umyl, vydrbal kola, podběhy, prostě všechno. Kola byly šílenej kentus, hrozně mi práší destičky (ale za to brzdí výborně) a jakmile jedu v dešti, tak je z toho takovýhle blátíčko.

Před mytím




Kola: W5 + Gyeon Iron + velký EZ (asfaltu je tam tolik, že jsem neměl chuť to sundavat, takže tardis ne)



Mytí: VP Concentrated Car Shampoo + Incredimitt, lokálně štětcem

2. den jsem auto dekontaminoval, tudíž Gyeon Iron, Tardis a VP žlutý clay + born slippy, následně pořádně umyl znovu šamponem

Poté jsem oblepil plastový lišty krepovou páskou, protože pasta z nich jde fakt blbě dolů.



Dále jsem provedl "inspekci" laku - od mechanika se mi loni vrátilo s matným a hrubým lakem, nějaký poprašek, co prostě nešel ničím dolů.



Dále jsem chtěl odstranit tyhle flíčky po pryskyřici, ale bohužel, je to prožraný celým clearcoatem až do barvy..



Lak dostal za tři roky od posledního leštění u Beana pěkně na prdel..



Teď už přímo k leštění:
Začal jsem žlutý shinemate + PF2500, výsledek viz foto. Něco to sundalo, ale lak byl pořád hrubý a lesk nic moc, takže jsem vzal FG400.

Po PF2500, po FG400 porovnávací bohužel nemám..


Nejhorší bylo, že ten povlak na laku mi pořád zanášel kotouč, v půlce panelu jsem musel kotouč vyměnit, protože se zanesl tou sračkou a škrábal tím lak. Přišel jsem na to až po nějaké době, takže jen kapotu jsem dělal cca 5 hodin :D

Tohle je ta srajda na aplikátoru, když jsem čistil okna..kotouč vypadal mnohem hůř


Takže po FG400 přišla PF2500 a kapotu a kufr jsem vzal ještě SF3500, aby to mělo pořádnej lesk, víteco :lol1: :lol1: Nicméně oranžový shinemate + SF3500 mi dělal nesmysly, skákal, byl hodně hlučnej, musel jsem často lubrikovat..budu muset pořídit ještě něco jemnějšího, vůbec mi to nedošlo.

Kapota po leštění:


3. den leštění pokračovalo

Kufr před:


Kufr po:


C sloupek


Před:


Po:




Okna byla taky zaprášená viz foto aplikátoru, takže jsem je vyčistil kotoučem od CarPro na skla a Ceriglassem - to šlo fakt dobře.

Po leštění proběhlo odmaštění Gyeon Prep - boží vůně, funguje úžasně a nanesení vosku RG Hybrid Blue ve dvou vrstvách, původně jsem chtěl dávat CQUK, ale jelikož auto pravděpodobně půjde z domu, nechtěl jsem vyhodit peníze oknem. Na gumy tradičně tradice a okna jsem vyleštil prepem, protože mi Clin nechával trošku šmouhy :D


Samozřejmě na focení se dostalo až při západu slunce..






A ano, výfuky jsou pryč!






Jinak jak jsem již psal, auto bude brzy na prodej, kdyby měl někdo odsud zájem, napište mi SZ, pošlu info. Většina lidí hledá "auto" do 100k, za to ale koupíte totální vrak, tady bude cenovka kolem 190k podle toho, co se ještě stihne před prodejem odladit.
Uživatelský avatar
Od samot0506
#58524
Na tyhle auta se dívá vždy krásně i když nejsou v top stavu jako tvoje.je to prostě už kus historie a ne jenom tohle ale vůbec auta 70-80-90 léta.
Naposledy upravil(a) samot0506 dne 21 črc 2017, 08:13, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Od 01chosse01
#58610
Noo tak táto 7er je najkrajšia akú spravili a ty si jej teraz vdýchol život pekne jak keby visla z linky ;) palec hore
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
TH - Superb II co už viděl svět

Jsou tepovany, deti tomu dali zabrat, koberce hlav[…]

Oldsmobile Delta 88 - jedna noc jedno auto

Tam ne tohle jelo na svatbu

Subaru Tribeca

Tenhle interiér mě opravdu bavil, auto po c[…]

Fiat 500 Classic by SteamCar

Krásně s citem, tohle se povedlo!