Librusovy začátky

Galerie vašich miláčků.
Librus
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 83
Registrován: 14 kvě 2015, 22:26

Jsem začátečník a budu zde prezentovat svoji práci. Uvítám každou radu i kritiku :-)
Librus
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 83
Registrován: 14 kvě 2015, 22:26

Můj první produkt, se kterým jsem pracoval je ValetPro Black to the Future. Měl jsem chvíli času a tak jsem ho vyzkoušel na plastech v motorovém prostoru. Zkoušel jsem aplikovat pomocí odličovacích tampónů (kulaté vatové), ale po chvíli jsem to vzdal, protože se začali hned rozpadat a trhat a vzal jsem si na impregnaci žlutý pěnový ufo aplikátor. S tím se mi pracovalo rozhodně lépe. Plasty jsem očistil Meguiars APC + mikrovlákno, aplikoval jsem VP Black to the Future + UFO a nakonec plasty přetřel suchým mikrovláknem.

Předem se omlouvám za nekvalitní fotografie, foceno mobilem.

1) Nepůjde asi moc vidět rozdíl, auto je 2 měsíce staré... Nechápu, kde se tam vzal to bláto...


2) Zkoušel jsem si páskou rozdělit kryt motoru. Trochu rozdíl vidět přece jenom je...


3) Hotovo.
Uživatelský avatar
joshiki
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 2908
Registrován: 10 lis 2013, 18:30
Bydliště: CZ 30km od D2
Obdržená poděkování: 1 poděkování
Kontaktovat uživatele:

šikovnej :)
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49

----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Uživatelský avatar
Feri
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 767
Registrován: 10 črc 2013, 12:38
Bydliště: Brno

Pěkný :thumbup:
To bláto ti tam dotáhla nějaká kun(d)a... ;)
Uživatelský avatar
Laconi
Moderátor
Příspěvky: 1908
Registrován: 14 črc 2013, 18:42
Bydliště: Brandýs nad Labem
Obdržená poděkování: 1 poděkování

Hele TSI motor :smile:
clean&style

Detailingové služby v Praze - laconi150@gmail.com
Librus
Registrovaný uživatel
Příspěvky: 83
Registrován: 14 kvě 2015, 22:26