Nejvyšší čas založit vlákno novému rodinnému mazlíkovi.
Po oktě a supovi nám doma zůstane na pár let (aspoň doufám) Seat Leon ST FR...
Přivezeno domů 17.2, teď po 2 týdnech a cca 700 Km naneseno v jedné vrstvě BSD a až se udělá rozumně (počítám tak květen), tak dostane nejspíš Fusso.
Bude se mu dostávat stejné náležité péče jako alfě a autům před ní. Hlavně na supa nebylo času a trochu jsem to flákal
Zatím teda veškerá péče umytí, BSD na lak a kola, tradice na gumy a nějakej rainoff od sheronu ať aspoň něco zatím trochu odvádí ze skel vodu...
Zadní RZ už nalepená, přední nechytla protože jsem to lepil v mrazu a páska stihna příliš zchládnout - poučení pro příště. Ale brzo i tento detail doladím, stejně tak nálepku dealera ze zadního skla (mají vyřezaný jednotlivý písmena a v mrazu to prostě dolů nešlo, teď jsem si ani nevzpomněl - až teď jak koukám na fotky)...
Feriho eFeRko
- joshiki
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 2908
- Registrován: 10 lis 2013, 18:30
- Bydliště: CZ 30km od D2
- Obdržená poděkování: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
moc pěkný ty disky tomu sedí
Aktuálně na fb http://www.mytiauthodonin.cz
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
Archív na DC.CZ http://detailingclub.cz/viewforum.php?f=49
----------------------------- info@mytiauthodonin.cz 606 300 056
- Feri
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 767
- Registrován: 10 črc 2013, 12:38
- Bydliště: Brno
Brno ne, já spadám pod Kyjov. V Brně už rozdávají na třetí pozici písmena...
Mám tam 1.4 TSI a velká spokojenost. Jede to moc hezky a "nezajetej" motor jezdí za 5,7l (dlouhodobá za 700km). Mám už skoro prázdnou nádrž, tak uvidíme jak to bude sedět po dotankování...
Do FR šel jedině 2.0 TDI a když jsem zvážil potencionální servisní náklady (složitost dieslových motorů), rozdíl ve spotřebě a ceně novýho auta vyšlo mě to jako nejlepší varianta a zatím určitě nelituju...
Mám tam 1.4 TSI a velká spokojenost. Jede to moc hezky a "nezajetej" motor jezdí za 5,7l (dlouhodobá za 700km). Mám už skoro prázdnou nádrž, tak uvidíme jak to bude sedět po dotankování...
Do FR šel jedině 2.0 TDI a když jsem zvážil potencionální servisní náklady (složitost dieslových motorů), rozdíl ve spotřebě a ceně novýho auta vyšlo mě to jako nejlepší varianta a zatím určitě nelituju...
- pattapuf
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 280
- Registrován: 21 kvě 2012, 20:38
- Bydliště: Mompracem
- Odeslaná poděkování: 1 poděkování
Motorizace jako kodiaq. Na těch fotkách šikmo zezadu vypadá ten zadek dost těžce. Předpokládám ale, že je to jen perspektivou. Protože v téhle nižší třídě dělá seat, v rámci koncernu, asi nejhezčí auta.
- Feri
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 767
- Registrován: 10 črc 2013, 12:38
- Bydliště: Brno
Bral jsem Seata z důvodu ceny, designu a určitě jich nebude jezdit tolik co oktávek .
Nejdřív jsem byl rozhodnutej vzít otku kombi (ale vzhledem k nesmyslné ceně za výbavu Style + Xenony a nějaký drobnosti - i s nějakou 10% slevou kolem 600tis Kč), jsem koukal i jinde a Seat se mě líbil, technika stejná, výbava výrazně lepší a rozdíl v ceně nejprojezdím ani na 5 let
To FR s 1.4TSI má 1.250Kg, takže jízdní vlastnosti v zatáčkách parádní a ten zadek těžce opravdu jen vypadá
Vyjadřovat se k dealerovi (Auto Louda Brno) moc nechci. Nebýt to auto skladovka (seat jich vyrobil větší množství, než jim naběhne výroba faceliftovaného modelu) za super peníze, nikdy bych u nich (tím myslím Seat Louda Brno) nový auto nekoupil.
Pro příklad: prodejce nezná rozměry pneu jejich nejprodávanějšího modelu auta. Když mu vracím testovací vozidlo a bavíme se o LED světlech, tak mi tvrdí, že to svítí líp než bixenony - ani náhodou. (btw: svítí to líp než halogeny, to na 100%, ale min. bixenony na superbovi, GV či alfě - tzn. ve všech autech s bixenama co jsem měl svítili mnohem líp - ani ne tak do dálky, ale zejména šíře a výše. To nejvíc poznám když jedu u nás lesem - sup to osvítil tak, že přehlídnout srnku se snad ani nedalo, halogeny to je velká bída a s LED světlama je poznat že nesvítí tolik do šíře, ale hlevně nesvítí tak vysoko - bixeny defakto osvítí i koruny stromů nad silnicí - běžně to nevadí, ale projíždím pár míst, kde se to vzhledem ke sklonu silnice a zatáčkám + množství zvěře se tam pohybující prostě hodilo)
Auto jsem bral v půlce února - ještě mrzlo, sněžilo atd, tak jsem jim přivezl 18" zimní gumy. Ať zujou letní a na ty disky nazujou tyhle. Tak nějak jsem očekával, že když mě nikdo neřekl, že to bude stát tolik a tolik (nebo alespoň kdyby se zmínili, že si to musím zaplatit), že to prostě v rámci služeb udělají zdarma. 30 minut čisté práce mechanika - 1.270Kč.
Jsou to všechno drobnosti, ale když si vezmu prodejce v Hodoníně ve Vistacaru, u "Babiše" v Agrotecu Brně Modřicích, nebo CB auto České Budějovice kde jsem přebíral Oktu a Supa, tak jsem byl jak v jiným světě. Prostě amatérismus neuvěřitelnýho kalibru...
Po předání se mě ještě ptají, jak jsem byl spokojen, což jsem nějak přešel - prý mě příjde nějaký dotazník spokojenosti se službama. No už je to přes 14 dní od předání auta a zatím pořád nic
Takže pokud bych nebral hotovou skladovku, nebo byl i jiný prodejce Seatu v Brně či poblíž, rozhodně jdu jinam...
Nejdřív jsem byl rozhodnutej vzít otku kombi (ale vzhledem k nesmyslné ceně za výbavu Style + Xenony a nějaký drobnosti - i s nějakou 10% slevou kolem 600tis Kč), jsem koukal i jinde a Seat se mě líbil, technika stejná, výbava výrazně lepší a rozdíl v ceně nejprojezdím ani na 5 let
To FR s 1.4TSI má 1.250Kg, takže jízdní vlastnosti v zatáčkách parádní a ten zadek těžce opravdu jen vypadá
Vyjadřovat se k dealerovi (Auto Louda Brno) moc nechci. Nebýt to auto skladovka (seat jich vyrobil větší množství, než jim naběhne výroba faceliftovaného modelu) za super peníze, nikdy bych u nich (tím myslím Seat Louda Brno) nový auto nekoupil.
Pro příklad: prodejce nezná rozměry pneu jejich nejprodávanějšího modelu auta. Když mu vracím testovací vozidlo a bavíme se o LED světlech, tak mi tvrdí, že to svítí líp než bixenony - ani náhodou. (btw: svítí to líp než halogeny, to na 100%, ale min. bixenony na superbovi, GV či alfě - tzn. ve všech autech s bixenama co jsem měl svítili mnohem líp - ani ne tak do dálky, ale zejména šíře a výše. To nejvíc poznám když jedu u nás lesem - sup to osvítil tak, že přehlídnout srnku se snad ani nedalo, halogeny to je velká bída a s LED světlama je poznat že nesvítí tolik do šíře, ale hlevně nesvítí tak vysoko - bixeny defakto osvítí i koruny stromů nad silnicí - běžně to nevadí, ale projíždím pár míst, kde se to vzhledem ke sklonu silnice a zatáčkám + množství zvěře se tam pohybující prostě hodilo)
Auto jsem bral v půlce února - ještě mrzlo, sněžilo atd, tak jsem jim přivezl 18" zimní gumy. Ať zujou letní a na ty disky nazujou tyhle. Tak nějak jsem očekával, že když mě nikdo neřekl, že to bude stát tolik a tolik (nebo alespoň kdyby se zmínili, že si to musím zaplatit), že to prostě v rámci služeb udělají zdarma. 30 minut čisté práce mechanika - 1.270Kč.
Jsou to všechno drobnosti, ale když si vezmu prodejce v Hodoníně ve Vistacaru, u "Babiše" v Agrotecu Brně Modřicích, nebo CB auto České Budějovice kde jsem přebíral Oktu a Supa, tak jsem byl jak v jiným světě. Prostě amatérismus neuvěřitelnýho kalibru...
Po předání se mě ještě ptají, jak jsem byl spokojen, což jsem nějak přešel - prý mě příjde nějaký dotazník spokojenosti se službama. No už je to přes 14 dní od předání auta a zatím pořád nic
Takže pokud bych nebral hotovou skladovku, nebo byl i jiný prodejce Seatu v Brně či poblíž, rozhodně jdu jinam...
-
- Administrátor
- Příspěvky: 504
- Registrován: 17 úno 2016, 21:53
- Odeslaná poděkování: 6 poděkování
- Obdržená poděkování: 7 poděkování
Seat moc pěkný!
čím si prosím lepil tu značku?
tenhle argument naprosto chápua určitě jich nebude jezdit tolik co oktávek
čím si prosím lepil tu značku?