Galerie vašich miláčků.
Od mart
#62392
Ahoj, po dlouhé době sjíždění proměn na foru a návodů jsem si objednal leštičku a pustil jsem se do prvního auta. Jedná se o můj Nissan 350Z Nogaro red. Původně byl na autě plastidip, ale i přesto byl lak dost zašlý - řekl bych že leštěný nikdy nebyl. Předek auta byl pěkně domlácený od kamínků :dash: , takže jsem si objednal origo barvu a pokusil jsem se to rozleštit. Všechno sice odstranit nešlo ale oproti původnímu stavu jednoznačné zlepšení. :rolleyes:

Příprava + leštění
1. Předmytí - Gyeon Q2M Foam
2. Mytí - Dodo Juice Sour Power Shampoo + Dodo Juice Tribble Mitt + 2x kýble
3. Dekontaminace
- Odstraňovač poletavé rzi - Carpro IronX
- ValetPro Contamination Remover Yellow + Gyeon Q2M ClayLube
4. Druhé mytí
5. Leštění - Shine Mate ERO600 600W + Dodo Juice Green Fin Heavy Menzerna 2500 + Shine mate bílý Menzerna 3500 Super finish
6. Podklad pod vosk - Dodo Juice Lime Prime
7. Odmaštění - IPA
8. Vosk - Soft99 Fusso Coat
9. Ošetření pneu - Meguiars Endurance High Gloss Tire Gel 8-)
Přílohy
_DSC2773.jpg
_DSC2774.jpg
_DSC2776.jpg
_DSC2778.jpg
_DSC2789.jpg
_DSC2838.jpg
_DSC2839.jpg
_DSC2845.jpg
_DSC2861.jpg
_DSC2862.jpg
Naposledy upravil(a) mart dne 29 lis 2018, 19:56, celkem upraveno 1 x.
Od S3T
#62396
auto hezký, ale dát podklad pod vosk byl spíš mínus - fusso se má dávat jen na odmaštěný podklad :)
Od mart
#62398
S3T píše:
29 lis 2018, 19:24
auto hezký, ale dát podklad pod vosk byl spíš mínus - fusso se má dávat jen na odmaštěný podklad :)
Máš pravdu, při psaní jsem popletl krok 6-7. Prvně měl být lime prime a pak Ipa ;) (opravím to)
Od S3T
#62401
:) i tak si myslím, že limeprime byl už zbytečný, pokud si použil menzernu 3500 strojně, já bych to jen pořádně odmastil a dal vosk :)
jak si spokojen s autem, v téhle barvě jsem ho ještě neviděl, vypadá dobře a těžko potkáš druhé na silnici :D
Od mart
#62421
S3T píše:
29 lis 2018, 22:07
:) i tak si myslím, že limeprime byl už zbytečný, pokud si použil menzernu 3500 strojně, já bych to jen pořádně odmastil a dal vosk :)
jak si spokojen s autem, v téhle barvě jsem ho ještě neviděl, vypadá dobře a těžko potkáš druhé na silnici :D
Ok. to jsem nevěděl. Takže je možný po 2500 dat rovnou Limeprime? Jak říkám je to první ''projekt'' :) Jinak k autu jako víkendovku můžu jedině doporučit. Je to fakt takový ''chlapácký auto'' - má dost tvrdou spojku, řízení je dost tvrdý a přesný. Auto je už v serii fakt dobře nastavený, na český okresky ideál. Kastle je dost vystužená a tuhá, díky tomu taky váží 1545kg. Kolem 200-300tis bych řekl že nejlepší auto který můžeš koupit (poměr cena/výkon) - ale určitě EU verzi (brembo brzdy- ihmo fakt dobrý a další veci.) . K motoru - táhne silně s každou zařazenou rychlostí - jak se říká ''objem ničím nenahradíš (3,5l) ;) . Každopádně na každodenní ježdení po městě je otravný a zoufale nepraktický (je dobrý nechat motor aspon minutu nastartovanej než se rozjedeš, pak zahřívat , do kufru nic nedáš, je mělkej, a díky rozpěře tam nic nestrčíš, žere to dost ( předtím jsem měl Z4 3,0- to je oproti tomu 1,9tdi :D, a kufr byl o dost praktičtější ) - jedině to zplynovat - známej to má delší dobu a funguje to. Ale na dálky je to dobrej společník - má pohodlný sedačky, a Bose audiosystém, kterej hraje parádně - ale spíš ho vypneš a posloucháš motor :D.
Od S3T
#62422
pokud budeš dávat fusso, tak limeprime nedávat vůbec!:)
já ted sháním e92 335i, bohužel v čr neni nic zajímavýho a v zahraničí buď levný hnus, nebo předražený...takže nemám co pucovat :D
ten nissan je fakt zajímavej, kdysi sem toužil po muranu, stejnej motor, jen staženej výkon... otázka, jak je to se spolehlivostí... ale vzhledem k tomu, že chci bmw, tak spolehlivost je asi úplně jedno :D
Od mart
#62429
S3T píše:
03 pro 2018, 23:58
stejnej motor, jen staženej výkon... otázka, jak je to se spolehlivostí... ale vzhledem k tomu, že chci bmw, tak spolehlivost je asi úplně jedno :D
Já si vozím auta z Německa, určitě se porozhlídni tam - je tam lepší nabídka, auta obecně v lepším stavu. Nad 335i jsem taky uvažoval, možná jako další auto ;) . Jinak ke spolehlivosti 350z - pokud nekoupíš vylítanej kus a servisuješ to není se čeho bát (nejdráž vyjdou pístní kroužky, ale to vetšinou poznáš pokud nejsi uplnej amatér) . A k BMW - spolehlivost uplne jedno (myslíš jako špatný?). Já měl jako první auto 323ci e46 a pak Z4 3,0 - dělal jsem pouze spotřebák - brzdy, gumy, preventivně ramena. 323ci má přes 200tkm doted jezdí bez problému. Z4 měla nalítáno 240tkm, motor byl uplně čistej, nežral olej, tlaky měl ukázkový (jak z fabriky). Ale je fakt že o 335i jsem moc chvály neslyšel (co se týče spolehlivosti) ;)
Nissan 350Z Nogaro red

já koukám taky hlavně do německa... […]