Ahoj, po dlouhé době sjíždění proměn na foru a návodů jsem si objednal leštičku a pustil jsem se do prvního auta. Jedná se o můj Nissan 350Z Nogaro red. Původně byl na autě plastidip, ale i přesto byl lak dost zašlý - řekl bych že leštěný nikdy nebyl. Předek auta byl pěkně domlácený od kamínků , takže jsem si objednal origo barvu a pokusil jsem se to rozleštit. Všechno sice odstranit nešlo ale oproti původnímu stavu jednoznačné zlepšení.
Příprava + leštění
1. Předmytí - Gyeon Q2M Foam
2. Mytí - Dodo Juice Sour Power Shampoo + Dodo Juice Tribble Mitt + 2x kýble
3. Dekontaminace
- Odstraňovač poletavé rzi - Carpro IronX
- ValetPro Contamination Remover Yellow + Gyeon Q2M ClayLube
4. Druhé mytí
5. Leštění - Shine Mate ERO600 600W + Dodo Juice Green Fin Heavy Menzerna 2500 + Shine mate bílý Menzerna 3500 Super finish
6. Podklad pod vosk - Dodo Juice Lime Prime
7. Odmaštění - IPA
8. Vosk - Soft99 Fusso Coat
9. Ošetření pneu - Meguiars Endurance High Gloss Tire Gel
Nissan 350Z Nogaro red
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 123
- Registrován: 06 bře 2016, 23:59
i tak si myslím, že limeprime byl už zbytečný, pokud si použil menzernu 3500 strojně, já bych to jen pořádně odmastil a dal vosk
jak si spokojen s autem, v téhle barvě jsem ho ještě neviděl, vypadá dobře a těžko potkáš druhé na silnici
jak si spokojen s autem, v téhle barvě jsem ho ještě neviděl, vypadá dobře a těžko potkáš druhé na silnici
-
- Administrátor
- Příspěvky: 504
- Registrován: 17 úno 2016, 21:53
- Odeslaná poděkování: 6 poděkování
- Obdržená poděkování: 7 poděkování
souhlas, lime prime je zde zbytečný a nic dalšího nepřidá, když ho ještě odmastíš
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 říj 2018, 17:29
Ok. to jsem nevěděl. Takže je možný po 2500 dat rovnou Limeprime? Jak říkám je to první ''projekt'' Jinak k autu jako víkendovku můžu jedině doporučit. Je to fakt takový ''chlapácký auto'' - má dost tvrdou spojku, řízení je dost tvrdý a přesný. Auto je už v serii fakt dobře nastavený, na český okresky ideál. Kastle je dost vystužená a tuhá, díky tomu taky váží 1545kg. Kolem 200-300tis bych řekl že nejlepší auto který můžeš koupit (poměr cena/výkon) - ale určitě EU verzi (brembo brzdy- ihmo fakt dobrý a další veci.) . K motoru - táhne silně s každou zařazenou rychlostí - jak se říká ''objem ničím nenahradíš (3,5l) . Každopádně na každodenní ježdení po městě je otravný a zoufale nepraktický (je dobrý nechat motor aspon minutu nastartovanej než se rozjedeš, pak zahřívat , do kufru nic nedáš, je mělkej, a díky rozpěře tam nic nestrčíš, žere to dost ( předtím jsem měl Z4 3,0- to je oproti tomu 1,9tdi , a kufr byl o dost praktičtější ) - jedině to zplynovat - známej to má delší dobu a funguje to. Ale na dálky je to dobrej společník - má pohodlný sedačky, a Bose audiosystém, kterej hraje parádně - ale spíš ho vypneš a posloucháš motor .
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 123
- Registrován: 06 bře 2016, 23:59
pokud budeš dávat fusso, tak limeprime nedávat vůbec!:)
já ted sháním e92 335i, bohužel v čr neni nic zajímavýho a v zahraničí buď levný hnus, nebo předražený...takže nemám co pucovat
ten nissan je fakt zajímavej, kdysi sem toužil po muranu, stejnej motor, jen staženej výkon... otázka, jak je to se spolehlivostí... ale vzhledem k tomu, že chci bmw, tak spolehlivost je asi úplně jedno
já ted sháním e92 335i, bohužel v čr neni nic zajímavýho a v zahraničí buď levný hnus, nebo předražený...takže nemám co pucovat
ten nissan je fakt zajímavej, kdysi sem toužil po muranu, stejnej motor, jen staženej výkon... otázka, jak je to se spolehlivostí... ale vzhledem k tomu, že chci bmw, tak spolehlivost je asi úplně jedno
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 28 říj 2018, 17:29
Já si vozím auta z Německa, určitě se porozhlídni tam - je tam lepší nabídka, auta obecně v lepším stavu. Nad 335i jsem taky uvažoval, možná jako další auto . Jinak ke spolehlivosti 350z - pokud nekoupíš vylítanej kus a servisuješ to není se čeho bát (nejdráž vyjdou pístní kroužky, ale to vetšinou poznáš pokud nejsi uplnej amatér) . A k BMW - spolehlivost uplne jedno (myslíš jako špatný?). Já měl jako první auto 323ci e46 a pak Z4 3,0 - dělal jsem pouze spotřebák - brzdy, gumy, preventivně ramena. 323ci má přes 200tkm doted jezdí bez problému. Z4 měla nalítáno 240tkm, motor byl uplně čistej, nežral olej, tlaky měl ukázkový (jak z fabriky). Ale je fakt že o 335i jsem moc chvály neslyšel (co se týče spolehlivosti)