Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
Uživatelský avatar
Od samot0506
#60324
Zdar tak podle mích zkušeností co jsem testoval vlhčení kotouče a bez vlhčení tak jsem zjistil že je to nesmysl kotouč vlhčit.Kupuji pasty které garantují delší dobu práce s pastou.Nějak jsem nepochopil přínos vlhčení kotouče jedině snad lepší roztáhnutí pasty při prvním pasu kdy se pasta roztahá po leštěném díle a pak následuje leštění.Mě osobně tady vyhovuje leštění bez vlhčení někomu zase vyhovuje leštění s vlhčením.Ta voda se stejně během chvilky odpaří a pak už je to pouze na pastě.Takže za mne voda neee.Ještě jsem někde četl že se používá lubrikace na clayování ale to jsem nezkoušel.
Od pepe
#60528
Dobrý den mohl by někdo porovnat leštící kotouče od značek scholl,rupes,carpro,swissvax jejich kvalitu atd. Někdo kdo již s těmito kotouči pracoval. Moc dík
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
Mitsubishi Lancer

Ďakujem :smile: za obeť padli 3 handričky a 2h[…]