Korekce zašlých a poškozených laků, leštící pasty.
#61843
Bez zkušeností to nepoznáš nijak, prostě vosk na autě vydrží kratší dobu :)

Na dvě auta jak? Voskuješ každé jen jednou a pak prodáš? Spotřeba tak 20-30ml na jednu aplikaci. A, no, aplikovat aplikátorem (za mě mikrovláknovým)... Co si to tu přečíst, hm? Nic ve zlém ;)

Edit: za domácí úkol hlavně přelouskej tenhle článek na blogu, máš to tu pěkně polopatě: http://www.detailingblog.cz/priprava-laku-pro-vosk/
#61847
Asi tě zklamu chemická dekontaminace ti nevezme všechny nečistoty proto se po chem.používá ještě clay aby lak byl zbaven všeho nepotřebného.Ale samozřejmě clay můžeš vynechat s tím pocitem že si ten lak nevyčistil důkladně.
#61934
1,5 litru lubrikace :shok: Na celé auto ani 1/2litru nespotřebuju. To tam liješ teda fest.
No ta poslední věta je fakt perla. Kdyby ta leštěnka nebyla abrazivní myslíš že by měla pak smysl? Potřebuješ z laku odstranit drobné škrábance a když nebude abrazivní aspoň trochu tak z toho laku nic nesundáš. A abys něco sundal tak musí být abrazivní aby to něco z toho laku sundalo ;) A LP je tak jemný že fakt nic nepoškrábeš.
#61935
Jsem třeba jedno misto přejížděl vícekrát tak mi to už začalo jakoby drhnout ten clay tak jsem zase strikl lub. A dělal jsem celkem velke auto v kombíku. Tak raději vic než poskrabat
#61939
LP auto nepoškrábe, co poškrábat může, je špinavý aplikátor, špinavá nebo sepraná utěrka, prach / pyl / bordel na autě - děláš-li venku atd. :smile: U začínajících mi přijde, že je tendence to pak svádět všeobecně na ten produkt i když je to většinou něco jiného.

No a množství clay lubrikace je velké, ale rozhodně lepší víc, než míň. Časem se naučíš spotřebovat "tak akorát". Hlavně jak je auto jednou dekontaminované a poctivé pravidelně ošetřované, chytá se na něj kontaminantů výrazně míň, tudíž i clayování je jednodušší.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Když já nevím...

Stejně tak jako kadeřnická MX-5 :-P Furt j[…]