![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Matej -> díky za vysvetlenie .
Date sem nekdo nejakej priklad??mathyas píše:WNEMONE
je to otázkou více faktoru, není nutné mít nekolik clay hmot a nebo nejak extremne laborovat s lubrikaci, proste to je bolest clay hmot, resil jsem to sveho casu s anglanama a ti mi rekli ze to je uplne normalni a proto clay neni u nich tolik oblibena cinnost a doctes se to na vsech zahranicnich forech, dojdes takto k logickemu zaveru, kdy clayovani bez nasledneho pastovani ci voskovani nelze provest jako samostatnou oddelenou proceduru, proto je nesmyslne nasledovat navody firem, ktere doporucuji jeste pri zivotnosti vosku clayovat a nanaset pouze dalsi vrstvu pastoveho vosku, bez jine upravy laku.
Reseni je velmi snadne. Odstranit ter chemicky, odstranit poletavou rez chemicky, pak je riziko vzniku techto poskozeni minimalni, nepotrebuje lak ani tolik clayovat, ale i pres to potrebuje. Zanaseni hmoty uz neni tak velke a tudiz ani nevytvaris podminky pro to aby se takove jevy co popisujes dely.
Dalsim faktorem, ktery dopomuze k minimalizaci potreby narocneho clayovani je preorientovat se z pastovych vosku na modernejsi zpusoby impregnace laku, vzhledove si takto lze vyrazne pomoci, zkratis cas potrebny k impregnaci vozu, a take nebyvaji tyto ochrany tak tragicky choulostive. Zjistil jsem totiz, a urcite si toho vsimlo vice lidi, ze auto, ktere nebylo nikdy nijak extra udrzovane je mene spinave od techto necistot, nez vozidlo, ktere je impregnovano pastovym voskem. Do toho pastoveho vosku se proste jakoby ta spina lepi. Do modernich ochran laku to proste tak dobre nechyta a chova se to jako auto z vyroby v tomto ohledu a spojuje to vyhody navoskovanych vozidel a jeste lepsiho vzhledu obvyklych u extremne drahych pastovych vosku. K dostani jsou jednoduche nekolikamesicni ochrany(3-6m) casto pouze v rozprasovaci coz vyrazne urychluje praci s nimi. A nebo narocnejsi produkty, s dlouhodobou ochranou(1-2roky). Zpravidla se narocneji aplikuji, ale pri vhodnem vyberu techto produktu lze vyrazne vylepsit vzhled vozu i jeho vlastnosti pri udrzbe.
ANO bude me tady spousta pseudo odborniku a zatvrzelych priznivcu pastovych vosku peskovat za to, ze tyto produkty nemaji takovou srazlivost vody jako prirodni vosk xXxxxxX, tedy ze nedelaji kapicky o takovem a takovem rozmeru a ze jsou tim padem spatne. Srazlivost vody a odvod vody jsou dve rozdilne veliciny, na kterych zalezi, jestli auto bude po desti potreba znovu umyt nebo ne a nebo jestli bude potreba auto umyt po 500km nebo po 5000km kdy jeho vzhled v dany moment po uvedenych kilometrech bude stejny. Neni nic krasnejsiho nez par hodin po desti mit auto bez spotu a suche, nez posete miliardami kapicek, ktere nachytaji prach a pak auto zaspini.
Nechci aby to vyznelo, ze tyto moderni produkty nemaji srazlivost vody zadnou, maji srazlivost vody jinou nez jaka se prezentuje jako senzace u pastovych vosku...
Dej vedet jak na tom je. Premejslim cim nahradit Valetpro clay. Auto finesse je jeden z favorituBigBang píše:v řadě CG je nejtvrdší, ale jinak by měl bejt na pomezí tvrdýho a středního... teď už mám „mejdlíčko“ od AF, tak jsem na něj zvědavej
Na jaře jsem dělal test 50/50 Dodo Juice Hard Candy (2 vrstvy) vs. Carpro Ceramic a v míře zašpinění po několika jízdách deštěm jsem neviděl viditelný rozdíl...Zakuji píše:Date sem nekdo nejakej priklad??mathyas píše:WNEMONE
... Neni nic krasnejsiho nez par hodin po desti mit auto bez spotu a suche, nez posete miliardami kapicek, ktere nachytaji prach a pak auto zaspini.
Nechci aby to vyznelo, ze tyto moderni produkty nemaji srazlivost vody zadnou, maji srazlivost vody jinou nez jaka se prezentuje jako senzace u pastovych vosku...
Tak abych rekl pravdu, tak Auto finesse a Raceglaze jsou moji aktualni favorite. Vsechno co jsem od nich zatim zkusil, tak super.Tom píše:seš nějakej finesovej![]()