Ahojte,
dostal sa mi do ruky Ammo skin defense sealant.
Mám v pláne urobiť test na jednej kapote neošetrovaného auta.
Kandidáti na porovnanie budú vyobrazený v obrázku nižšie.
Premýšľam ešte nad tým či sa mi Jetseal matte uchytí tak ako klasický jetseal na laku, čo myslíte?
Podklad bude klasika - Dekontaminacia clayom s lube od doda s "IronX" a Microprime.
TEST: Ammo Skin Defense
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 14 říj 2013, 01:00
- Bydliště: Košice - Slovensko
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
no minimálně to můžeš otestovat
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 14 říj 2013, 01:00
- Bydliště: Košice - Slovensko
Toť pravda
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 14 říj 2013, 01:00
- Bydliště: Košice - Slovensko
V spolupráci s umysi.sk sa mi do toho podarí pustiť na budúci týždeň!
Bude to robené na čiernej kapote.
Technický postup:
Umytie, Dueller, Clay, Umytie, Vysusenie, Microprime a 2 vrstvy z každého vosku na vopred pripravené miesta kapoty.
Nejaký tip alebo kritika?
Bude to robené na čiernej kapote.
Technický postup:
Umytie, Dueller, Clay, Umytie, Vysusenie, Microprime a 2 vrstvy z každého vosku na vopred pripravené miesta kapoty.
Nejaký tip alebo kritika?
Naposledy upravil(a) Cyanide_Power dne 14 led 2015, 18:05, celkem upraveno 2 x.
- BigBang
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 3320
- Registrován: 19 říj 2011, 23:29
- Bydliště: DuchcoVW & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
asi bych to sušil před MP
Nevím jak budou rozhozený sekce, ale udělal bych to symetricky podélně s dvojnásobkem sekcí než je vosků - naneseš je dvakrát vedle sebe (např. od levýho kraje ke kraji pravýmu: A B C D A B C D). Omezíš tím faktor oslabování v určitejch exponovanejch místech Ideálka by byla ještě k tomu střecha v opačnym gardu (D C B A D C B A). Tím by se měla eliminovat šance vetšího namáhání na straně řidiče
Nevím jak budou rozhozený sekce, ale udělal bych to symetricky podélně s dvojnásobkem sekcí než je vosků - naneseš je dvakrát vedle sebe (např. od levýho kraje ke kraji pravýmu: A B C D A B C D). Omezíš tím faktor oslabování v určitejch exponovanejch místech Ideálka by byla ještě k tomu střecha v opačnym gardu (D C B A D C B A). Tím by se měla eliminovat šance vetšího namáhání na straně řidiče
GERMAN ENGINEERING...(\X/)
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
Fóbie a Šurikeny ... a Hliník?
kdyby po mně byla sháňka, tak vwvw(makovej závin)centrum.cz
-
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 137
- Registrován: 14 říj 2013, 01:00
- Bydliště: Košice - Slovensko
Hej to sušenie
Auto bude toto -
http://preview.netcarshow.com/Peugeot-5 ... 600-05.jpg
Postup ABCD / ABCD sa mi páči
Strechu ak si nezlomím chrbát (je vyššie) tak to skúsim DCBA DCBA
Auto bude toto -
http://preview.netcarshow.com/Peugeot-5 ... 600-05.jpg
Postup ABCD / ABCD sa mi páči
Strechu ak si nezlomím chrbát (je vyššie) tak to skúsim DCBA DCBA