a0066 píše:V nejblizsi dobe mne to ceka, potreboval bych radu cim nejlepe ochranit skla svetel po prelesteni, nejlepe neco stejne trvanliveho jako ma vyrobce.
S nikým se hádat nebudu, nemám na to chuť, ani čas.Pítrs píše:A abych to upřesnil, "desetkrát do roka" jsem myslel obrazně, chtíc vyjádřit určité nároky na údržbu.
Tazatel chce co nejdelší životnost.
Dva roky (tři, možná čtyři) je něco jiného, než 10 let.
O leštění světel a jejich ochraně nic nevím, nikdy jsem to nedělal, v tom se nemýlíš, ale několikrát jsem tohle osobně probíral s lidma, co s tím mají různé zkušenosti.
Nejhorší je to oleštit a nezakrýt to ničím. Pak jsou různé možnosti, jak to ochránit, jako nejlepší se vždy ukázalo nalakovat to UV lakem a byl na dlouhá léta pokoj.
(soudě dle výše napsaných reakcí- asi jsem se to tom bavil s nesprávnýma osobama)
Není jasné, jaký automobil chce 0066 takto opravit.
Třeba je to něco, u kterého nemá smysl investovat (pokud nemá třeba druhovýrobu, tak jsou mnohdy origo světla hodně drahé).
To ale tady není jasné, myslím si rovněž, že smyslem tohoto vlákna je ne si číst hlášky typu, že kolega "nic neví", nebo si prohlížet emotikony jako:
Ideální by bylo tu finálně srovnat poměr nákladů na ošetření, to je jediný rozumný smysl.
P.S. A abych to úplně upřesnil, já při takovémto zásahu vyžaduju maximální trvanlivost, co jen jde, bez údržby (originál stav). Tzn. nějaké dva tři roky s voskem/sealantem/kosmetikou se mi moc nelíbí. Proto to za sebe odmítám. Ale samozřejmě pokud si někdo zvolí tuto cestu, jeho volba, problém s tím nemám.