Gyeon Q2 Mohs Kit
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No ono ta samotna ochrana z Bahs+ je takova decentni, pokud teda neroztahne nezredeny sampon po laku Navic jestli to fakt myl jenom oplachem wapkou, tak to fakt bylo jenom zaneseny bordelem jak psal BigBang a obnovilo by se to po kontaktnim umyti cimkoliv.
- lukascruz
- Moderátor
- Příspěvky: 512
- Registrován: 20 úno 2012, 11:35
- Bydliště: Rakovník, Praha
Na myti Barh+ nevidim nic spatneho. Gyeon doporucuje treba u Durabeadu umyti Bath+ nebo aplikaci wetcoatu. Ona vrstva Mohsu je tam hlavne kuli lesku a ochrane pred poskrabanim. A pak samozrejme i kuli odvodu vody. Treba u takoveho Gtechniq Cristal Serum Light, ktere bylo nedavno uvolneno, tak i vyrobce doporucuje k perfektinu odvodu vody pouzit navic jeste Exo. Ne ze by samotny povlak neodvadel.
- lazi
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 89
- Registrován: 04 led 2016, 22:04
Jde o to, že efekt odvodu vody, co vidí po umytí Bathem+ není výsledkem MOHSe, který chce testovat.
Já myju aplikací šamponu přímo na rukavici a musím říct, že odvod vody je tímhle stylem dost znatelnej. Po 2km jízdě je auto téměř suché.
Pro testování výdrže MOHSe bych taky využil pouze Bathe.
Já myju aplikací šamponu přímo na rukavici a musím říct, že odvod vody je tímhle stylem dost znatelnej. Po 2km jízdě je auto téměř suché.
Pro testování výdrže MOHSe bych taky využil pouze Bathe.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 3761
- Registrován: 06 dub 2012, 22:42
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
No ale tady nikdo nic testovat nechce, proste rikal ze jenom po oplachu wapkou se mu to na bocich neprojevovalo, ale po umyti samponem uz ano.
- FreeMaroStyle
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 21 črc 2012, 11:46
- Kontaktovat uživatele:
Tak mám tady svoje poznatky k MOHSovi:
BMW X5 černá metalíza strojně renovovaná 10.7.2016, né do top stavu - následná aplikace MOHSE v jedné vrsvě, druhý den CURE.
Dále je na plastech TRIM a na sklech CarPro FlyBy30.
Od tohoto data bez kontroly u mě, teď v sobotu jsem měl auto na myčce, což je po 6.5měsících, majitel říkal, že jezdí na kartáče cca 2x měsíčně, jinak nic.
Auto se umylo CarPro Resetem, jelikož Bathe mi došel a Bathe+ jsem dávat nechtěl abych viděl stav ochrany - ta tam očividně je, nicméně není to tak žhavé jak bych si myslel, ale vzhledem ke stavu laku z kartáčů stav ochrany asi odpovídá
Nejmrtvější místo je samozřejmě bok auta, kde i TRIM na plastech je slabší od půlky předního kola, přes práh a dále..., na přední části plastu blatníku je TRIM ve skvělé formě, ale i přesto, že nemá TRIM takovou vodoodpudivost na bocích auta, tak je všude stejně barevně sjednocený a nedělá fleky.
Auto je neskutečně zedřené, stejně jako před renovací, takže ochrana laku proti poškrábání kartáči je někde na nule - viz fotka dole proti světlu.
Zde fotky po leštění a aplikaci MOHSE v létě:
https://flic.kr/s/aHskEbJJyD
TRIM na přední části plastového lemu: Stav laku po kartáčích + po ochraně WetCoatem: Video před nanesením WetCoatu, čistě po umytí Resetem:
https://www.youtube.com/watch?v=3t063dA8AIU
BMW X5 černá metalíza strojně renovovaná 10.7.2016, né do top stavu - následná aplikace MOHSE v jedné vrsvě, druhý den CURE.
Dále je na plastech TRIM a na sklech CarPro FlyBy30.
Od tohoto data bez kontroly u mě, teď v sobotu jsem měl auto na myčce, což je po 6.5měsících, majitel říkal, že jezdí na kartáče cca 2x měsíčně, jinak nic.
Auto se umylo CarPro Resetem, jelikož Bathe mi došel a Bathe+ jsem dávat nechtěl abych viděl stav ochrany - ta tam očividně je, nicméně není to tak žhavé jak bych si myslel, ale vzhledem ke stavu laku z kartáčů stav ochrany asi odpovídá
Nejmrtvější místo je samozřejmě bok auta, kde i TRIM na plastech je slabší od půlky předního kola, přes práh a dále..., na přední části plastu blatníku je TRIM ve skvělé formě, ale i přesto, že nemá TRIM takovou vodoodpudivost na bocích auta, tak je všude stejně barevně sjednocený a nedělá fleky.
Auto je neskutečně zedřené, stejně jako před renovací, takže ochrana laku proti poškrábání kartáči je někde na nule - viz fotka dole proti světlu.
Zde fotky po leštění a aplikaci MOHSE v létě:
https://flic.kr/s/aHskEbJJyD
TRIM na přední části plastového lemu: Stav laku po kartáčích + po ochraně WetCoatem: Video před nanesením WetCoatu, čistě po umytí Resetem:
https://www.youtube.com/watch?v=3t063dA8AIU
- soray
- Administrátor
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 26 říj 2010, 14:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Odeslaná poděkování: 6 poděkování
- Obdržená poděkování: 12 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Jestli jezdí pán do kartáčů, tak celá ta práce byla vyhozené peníze ne?
M: mjaros@detailingshop.cz T: +420602542150
- FreeMaroStyle
- Registrovaný uživatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 21 črc 2012, 11:46
- Kontaktovat uživatele:
To víš, že mě to bolí, ale co s tím nadělám, říkal, že na jaře to přeleštíme znova Takže je mu to zřejmě jedno, teď to bude složitější, protože měl celou zadní část dostříkanou nějakým sajrajtem, nejspíše purpěnou, jak stál někde na stavbě.
- soray
- Administrátor
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 26 říj 2010, 14:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Odeslaná poděkování: 6 poděkování
- Obdržená poděkování: 12 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Pánovi by to chtělo vysvětlit, že nelze leštit do nekonečna. A když to trochu přitáhnu za vlasy, tak by to mohl být průser i pro Tebe, protože se na už oslabeném laku můžeš jednoho krásného dne proleštit a pán se pak bude hojit na Tobě...
Ale to je jen drobná rada, já bych mu na Tvém místě buď situaci vysvětlil nebo ho poslal pryč
Ale to je jen drobná rada, já bych mu na Tvém místě buď situaci vysvětlil nebo ho poslal pryč
M: mjaros@detailingshop.cz T: +420602542150